- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyt0m
tag
Ha hajlandó vagy nekiállni tanulni akkor a GDL programozás a legtutibb AC tárgyak gyártásához, de nem legegyszerűbb. Igazából azt kell mérlegelni, hogy mit is szeretnél elérni. Ha nem kell paraméterezhető tárgy akkor szerintem az AC is alkalmas a feladatra, talán a leg jobb választás is. A C4D tudomásom szerint a Maxon-é és csak kiegészítő modulja volt egy régebbi AC verzióhoz (ha nem majd valaki kijavít). A 3DS-sel az lehet a baj, hogy az importált tárgyak nem könnyen módosíthatók késöbb AC-ben.
Ha .3ds-t importálsz AC-be akkor a kapott tárgyat ugyanúgy tudod forgatni az alaprajzon, mint bármi mást. Hogy ne csak z tengely körül tudd elforgatni ahhoz már a gdl leírásába kell beszúrni kb 2 sort (azért ennél kicsit több de nem sokkal). -
copass
veterán
c4d bonyolúlt, akár a 3dsmax is, az ingyenes blender-t tudom ajánlani egyszerű tárgy modellezésre, az tud 3ds-t exportálni és tele van a net oktató anyagokkal.
vagy van a google sketchup, aminek van tárgy adatbázisa ( warehouse).
vagy van archive3d.net itt már gsm-be van rakva a 3ds tárgy. használthatóak."amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
daninet
veterán
de igazából ha mérnöki rajzokhoz kell az AC akkor teljesen felesleges mindenféle tárgyakat belepakolni, én 80%-ban a 2d vonaltárgyakat használom, nem fogja a gépet, műszaki rajzra pedig tökéletesen jók a szabványos de vonalas tárgyak.
Ha renderelni akarsz szép látványokat akkor azt inkább artlantissal tegyed, ott pedig tudsz bármilyen 3ds fájlból tárgyat készíteni. Feltextúrázod és elmented aof kiterjesztésben. Ha pl lámpa kell, csináld azt, hogy bepakolsz valahova egy nagy rakás fényforrást archicad-ben, artlantisban készítesz mondjuk egy állólámpát 3ds-ből, és amikor berakod, szépen belenyomsz egy AC fényforrást. Én ezt azért tartom jobbnak, mert ha pl a villanykörtének valami világító anyagot adsz az nagyon megfogj a gépet egy 15-20 lámpa esetén.Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
Új hozzászólás Aktív témák
- Vírusirtó, Antivirus VPN kulcsok
- World of Warcraft Shadowlands Collectors edition EU EN
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! LEGOLCSÓBB! Automatikus 0-24
- PC JÁTÉKOK (OLCSÓ STEAM, EA , UPLAY KULCSOK ÉS SOKMINDEN MÁS IS 100% GARANCIA )
- Eredeti Windows, telepítéssel! Digital Doctor Számítógép Szerviz