- Milyen okostelefont vegyek?
- MWC 2024: Titkok, HMD, Barbie
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
daninet
veterán
Leírom én hogy állítom be, te pedig tolmácsolod neki, próbáljátok ki. Azt nem tudjuk, hogy miket renderel, feltételezzük, hogy házakat kívülről.
Kiindulási alap Daylight Medium (Szabadtéri, nappali közepes) preset legyen, ez elég jól be van állítva és nincs túllőve. Ne a fizikai motort használja, mert túlzó a renderideje és nem hoz túl sok változást.
Amiket én átállítok:
Részletes beállítások pipa, majd-Fénybeállítások
Lámpák ha kell-Árnyékvetés
Minimális és maximális mintavétel
Ha messziről renderelsz érdemes csökkenteni, nem látszik annyi árnyék részlet, gyorsítja a rendert. Fizikai motornál ez nem állítható.
Az ajánlat az, hogy kb 25%-a legyen a minimum a maximumnak, default ez 8/100-Környezet
Fizikai égbolt/atmoszféra
Ezzel bekapcsolod a horizontot, nem kékségben lebeg az épület. Nem befolyásolja a renderidőt.-Effektek
A magas beállítások bekapcsolják a kausztikát (de szép magyar szó ez) tehát a caustics-ot. Ez az íves áttetsző felületek fénytörése. Értelemszerűen egy épületnél ritkán van rá szükség, ellenben feleslegesen növeli a renderidőt.-Globális megvilágítás (GI)
3 mód áll rendelkezésre:
IR - ez a klasszikus irradience map ahol az indirekt megvilágított pixeleket számolja ki gép. Ez a leggyorsabb, általában megfelel
QMC - ez a "nyers erőből" verzió, nagyban növel a renderidőd, némileg javítja a fényeket. Csak végső renderhez ajánlott ha van idő
IR+QMC - ez egy kombó, első fényvisszaverődés a hagyományos IR, második pedig a QMC, a QMC minőségét hivatott hozni némileg jobb renderidővel, de ez is tovább tart mint a sima IRA mintavételeket csökkentve lehet időt nyerni, ha távoli egy-két fényforrással megvilágított tárgyunk van, érdemes levenni őket.
-Beállítások
Simítás (Antialiasing)
Ezen nagyon sok időt lehet spórolni. Ha nincs sok párhuzamos lécünk vagy csíkos textúránk, akkor érdemes levenni, 1500 pixel alatti renderfelbontásnál nem feltétlen látni a különbséget, ha van az is apró. Persze ha van valami gerjedésre alkalmas textúra akkor úszik mint valami LSD halu.
Többféle eljárás van ami AA eljárást végez, érdemes próbálgatni, véleményem szerint a Catmull az egyik leggyorsabb szűrő. A mintavételezés itt is fontos, a default fölé csak akkor menjünk, ha csúnya a kép.Az Általános Beállításokban van egy sugár mélység (ray treshold). Ezzel szabályzod az üvegen áthatoló fényt. Az a lényeg, hogy minél alacsonyabbra kell venni. Ha több réteg üveged van akkor magasabbra kell venni, hogy mind résztvegyen a fénytörésben, egyéb esetben simán nem látszik mi van az üveg mögött.
Érdemes Marquee tool-al teszteket csinálni.
Ha bejön a preset mentse el.[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
Új hozzászólás Aktív témák
- Parkside szerszám kibeszélő
- Toyota topik
- Építő/felújító topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Suzuki topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- EA Sports WRC '23
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- További aktív témák...