Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • duracell89

    senior tag

    válasz hszilard666 #86888 üzenetére

    Ez a probléma Magyarországon gyakorlatilag azért van, mert az Apple saját bolt- és szervízhálozattal nincs jelen, csak ugye az APR csatornán keresztül és neked így kisebb nagyobb privát magyar cégekkel kell intézd javításaid, azok meg azt tartanak csak raktáron, amit nagyon nagyon muszáj.

    Itt nálunk (Ausztria) szerencsére direktben itt van az Apple (hivatalos kurvanagy Apple Store-al és szervizhalozattal). Mikor új volt a 16os mbp-m, kb 1 hónapos korában megöntöztem kávéval, Apple care keretén belül 24h belül megvolt a topcase csere és nálam volt vissza a MacBook. Kérdeztem a store-ban a srácot, hogy mit tartanak alkatrészt és kiderült, hogy termékcsoporttol (book/pad/Phone/watch/etc) függően 3-5evre visszamenőleg szinte teljes raktarkeszletuk van minden variációhoz alkatreszbol, ami meg ne lenne ahhoz Németektől hoznak naponta cuccot és 1 napon belül lesz. Mondjuk ehhez az is kell, h kedves osztrák sogoraink kb 5x annyi Apple cuccot vesznek mint mint és így persze megéri nekik.

    Remélhetőleg otthonra is belép az Apple saját infrastruktúrával előbb-utóbb és fejbe kólintja a sok kókler privát szervizt meg APR-t. :R

    szerkesztés: még érdekességként hozzáteszem, hogy az Apple belépése előtt a legnagyobb APR a mcShark nevű hálózat volt (kb mint otthon az iStyle), ami bár nem pusztult ki teljesen mióta almáék bejöttek, de a szerviz tevékenységüket nagyjából dobták. Bármivel ami nem iPhone probléma hozzájuk mész be megmondják, h tessék befaradni a hivatalos Apple Store-ba. Mindenkinek jobb ez így.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák