- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
ph A kétféle tárhelymérettel kosárba tehető újdonság külső tápellátással rendelkezik, és támogatja az Apple Time Machine-t is.
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
l.skywalker
félisten
Nekem egyre jobban tetszik, rá vagyok erősen pörögve. Sokszor megállok a Buy gomb felett Xbox-on a Legion of Dawn Edition oldalán
Mai frissítések (na jó tegnapi) [link]
Nyelv
A játék angol, francia, német, spanyol és olasz nyelven fog megjelenni. Feliratnyelvek a következők lesznek: angol, francia, spanyol, német, olasz, lengyel, orosz, brazíl-portugál, japán, hagyományos és egyszerűsített kínai és koreaiMatcmaking
Minden eseményhez lesz matchmakingLoot
Bizonyos rarity (ritkasági?) szint felett a loot item-eket nem kell majd manuálisan kivenni, hanem automatikusan megjelennek a bázisnálMISSION
Ha egy Stronghold missziót a vége előtt hagyunk el, akkor is részesülünk jutalomban addig a pontig amíg részt vettünk benne, de a végéért járó jutalomról lemaradunkSOLO PLAY
Amikor egyedül játszuk a játékot, nem lesz mellettünk AI társ.QUALITY
Az EA Play-en bemutatott demó 4k/60FPS-en futott két 1080ti-t futtató PC rig-en. Természetsen a fejlesztők kiadásik tovább optimalizálják a játékotLEVELING
Lesz level cap, ami az idő és a szolgáltatás előrehaladásával változhat. További részletek később....DEFENSE
Mindegyik javelin-nek saját képessége lesz a támadások kivédésére. Az eddig ismert, hogy a Colossus-nak pajzsa leszNem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Előrendelhető az Art of Anthem könyv pl. a német Amazonon
Szállítással mindennel együtt 39,75€ az ára (~12,913.- HUF)
Megjelenés: február 29
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Én nem olyan régóta csak kb. 2 és fél éve játszom aktívan és követem a trendeket és azt vettem észre, hogy nehéz a mai közönségnek elsőre olyat mutatni, ami nem látvány=de mégis megragadja őket. Sőt!
Ha valami kijön, lehet bármilyen cool a játékmenet, lehetnek benne bármekkora csavarok a történetében, ha a látvány nem jön be, már csak fél siker lehet.
Én beállok ebbe a sorba és azt mondom: legyen első a látvány, amit azután könnyebb lesz megtölteni tartalommal, mint fordítva, mert az már nem működne.
Példának fel tudom hozni a Fortnite-ot. Ott kiválasztották ezt a cartoon féle megjelenést, és nekem több ismerősöm ezért nem játszik vele.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Konzolon a mentéseket át lehet majd vinni Nextgen-re: [link]
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz AAtt1la #1670 üzenetére
Főleg az endgame részre lesz kihegyezve a játék. A sztori csak egy szellentés lesz a szélben...
Ahogy a Detiny 2 esetében is odáig voltam a sztoriért - ami 4 óráig tartott, majd 1 évig nyomattuk a grindet
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz ForRedGlory #1673 üzenetére
Ez nem a stúdiótól függ. Egyszerűen az online based, már már MMO szerű játékok ilyenek mind. Ez az első ilyen próbálkozása a BioWare-nek, miután a Shadow Realms kaszálva lett. Egyszerűen nem fér bele az, hogy több tíz órás legyen a sztori. Frissítési időszakonként tuti fog jönni egy újabb és újabb végigjátszható szál, de szerintem a sztori kb. annyi lesz mint jellemzően az ilyen típusú játékok esetében.
A rendező állítása szerint hasonló hosszú lesz a sztori, mint a többi BioWare játék esetében, de szerintem a trükk ebben az, hogy fel lesz darabolva szépen.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
-
l.skywalker
félisten
Senki se hiszi. De vérpisti nagyon komolyan tolja az ipart. És mondhatni nem nagyon lehet megváltoztatni a véleményét még kész tényekkel sem.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz Aventador91 #1755 üzenetére
Ugyanezt írtam én is, csak szarkasztikusan. Sokszor nagyon határozottan mond ki baromságokat és utána ezt hónapokig hangoztatja.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Az, hogy valaki játszik és kitartóan azt nem azt jelenti, hogy ért egy üzletágat ért egy olyan folyamatot amitől egy játék jó vagy rossz lesz. Nem mellesleg VéRpisti ezerszer bebizonyította, hogy csak single-ben erős.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Datamined új(?) cuccok: [link]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz Drenadar #3807 üzenetére
Tekintve, hogy az első napokban-hetekben mekkora bevételt hozott kétlem. Ami pedig nehézség azt a következő 1 évben kijavítják. Mintha ez most fordult volna először. Az Ubi rendszeresen adott ki így játékot, lásd Division 1, For Honor - de mondhatnám a Destiny 2-t is. Mindenhol a Year2-val került be a legtöbb content. Ez is szépen utol fogja magát érni, de az tény, hogy nem tesz jót a stúdiónak sem a korábbi gondok az alkalmazotakkal, sem az, hogy most a sajtóban üzengetnek név nélkül.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz Bismarck24 #3815 üzenetére
Utánajártál már, hogy mennyi embert érint ugyanez a probléma? Ha találsz is többet, sokszor jellemzően vagy az internetszolgáltató vagy a saját belső hálózatod is tud ilyen gondokat okozni.
Persze ez csak egy észrevétel, ha már ezeket ki tudtad zárni, akkor sorry.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Jobb később, mint soha?
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz Sirandrish #3876 üzenetére
Dehogy. Ez a trend. Year1 a legtöbb open world játékban mindig kuka. Year2-ban jön a lényegi rész, ott dől el minden.
Division1
Destiny1
Destiny2
Ghost Recon Wildlands
Sea of Thieves
stb...mindegyik így indult.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz #85552128 #3924 üzenetére
Jó, de az egy sztori játék ez pedig egy Open World MMO szerű shooter. Szerintem adni kell ennek is egy évet, addig pedig akinek tetszik élvezze, akinek nem az pedig ne is gondoljon rá. Mindig röhögök, amikor "szidni kell" egy játékot. Olyan mintha otthon a szülők azt mondanák a gyereknek, hogy: márpedig játszani fogsz, akkor is ha nem akarsz!
Ráadásul amilyen beteg játékok vannak és mennyi játszanak vele, elég a Twitch-et megnézni - ahhoz képest ez a játék csak technikailag igényel némi fejlesztést.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
-
l.skywalker
félisten
https://blog.bioware.com/2020/02/10/anthem-update-february-10/ - az oldal nem elérhető, de a tartalma ez:
"Hey everyone!
One year ago, we were preparing to launch Anthem – a game that represented a big leap into new territory for us as a studio. It was an exhilarating and terrifying experience to go out to the world with something new and different, and we are grateful to all the players who have come along with us on the journey. It has been a thrill for us to see the creativity of our players in designing customized Javelins, and watching them master Anthem’s flying and fighting gameplay. I am so proud of the work the team has put into this game, and at the same time there’s so much more that we – and you – would have wanted from it.
Over the last year, the team has worked hard to improve stability, performance and general quality of life while delivering three seasons of new content and features. We have also heard your feedback that Anthem needs a more satisfying loot experience, better long-term progression and a more fulfilling end game. So we recognize that there’s still more fundamental work to be done to bring out the full potential of the experience, and it will require a more substantial reinvention than an update or expansion. Over the coming months we will be focusing on a longer-term redesign of the experience, specifically working to reinvent the core gameplay loop with clear goals, motivating challenges and progression with meaningful rewards – while preserving the fun of flying and fighting in a vast science-fantasy setting. And to do that properly we’ll be doing something we’d like to have done more of the first time around – giving a focused team the time to test and iterate, focusing on gameplay first.
In the meantime, we will continue to run the current version of Anthem, but move away from full seasons as the team works towards the future of Anthem. We’ll keep the game going with events, store refreshes, and revisiting past seasonal and cataclysm content – starting with our anniversary towards the end of the month.
Creating new worlds is central to our studio mission, but it’s not easy. Sometimes we get it right, sometimes we miss. What keeps us going is the support from players like you. Your feedback gives us guidance on how we can improve, and your passion inspires us with the courage to create. I look forward to working together with your involvement and feedback towards the best possible future for Anthem.
Casey"
Kiemelve a szerintem érdekes részek... most elkezdenek csinálni valamit. Nem lesznek teljes szezonok, és valamit úgy csinálnak, hogy az nem update vagy kieg lesz...Ha ezek kiadják pénzért még egyszer a felújított verzióját, én lehidalok
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz Shepard #4093 üzenetére
Persze én is ezt mondom, de jelenleg ott tart a dolog, hogy buktak vele. Most megint beleraknak pénzt, időt és energiát. Én nem úgy ismerem az EA-t, hogy mindezt "a két szép szemünkért" fogják megcsinálni
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Szerintem inkább a Destiny-hez lehet hasonlítani. Egyébként pedig direkt letöltöttem, kipróbáltam és teljesen jó játék egynek. De teljesen elfogadható, ha valakinek nem tetszik, ha ő is kipróbálta. Ha azonban kipróbálás nélkül fikázza valaki a dolgot, az baj.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
+1 - megvettem Xbox One-ra 1800 forintért, amikor először lehetett olvasni róla, hogy lesz valami rewamp. Elindítottam 2x tökre tetszett. Ennyiért akkor is megérte, ha csak a sztorit viszem majd végig.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Robogó, kismotor
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Motoros topic
- Autóhifi
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Politika
- Hobby elektronika
- Peugeot, Citroën topik
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen