Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sasa311

    veterán

    válasz petho0506 #20403 üzenetére

    Hát tapasztalataim szerint a pandawillnél úgy megy, hogy írsz nekik és le se szarnak.

    Úgyhogy én azt javaslom, hogy ne is írj nekik mailt, hanem nyiss paypal dispute-ot (ez tulajdonképpen ugyan úgy ez üzenet küldés nekik annyi különbséggel, hogy paypal látja, így amit ott ígérnek azt be lehet tartatni!) és soha semmilyen ígéretre se zárd le a disputot amíg nincs nálad egy új, hibátlan telefon! Akár mit ígérnek, mert lehazudják a csillagokat is az égről!

    Ha ott nem tudjátok megbeszélni, hogy mi legyen akkor alakítsd a PP disputot claimmé, a PP döntése úgy is az lesz, hogy amint visszaküldöd nekik a telefont a PP téríti neked a teljes vételárat 15 nap múlva.

    Hidd el, ezzel jársz a legjobban.

    Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

Új hozzászólás Aktív témák