Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Habugi #3034 üzenetére

    Ez a teszt valójában nem arra készült, hogy VGA-kat lehessen összehasonlítani. Erre a teszt fejlesztője is felhívta korrábban a figyelmet. Maga a tesztnek a varianciája magas. Két egymas utáni futtatással is lehet 30% az eredményen között. Emellett az is számít, hogy az egyes pathokban éppen milyen optimalizálás aktív. Ez igazából egy belső engine teszt a fejlesztőknek, csak kiadták, hogy megmutassák a világnak, hogy nem kamuznak, amikor arról beszélnek, hogy a motorjuk 100k batcht lezavar 60 fps-sel.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • daveoff

    veterán

    válasz Habugi #3034 üzenetére

    Ez meg egy 980, DX11-el........!!!!
    De most már az is kiderült, hogy nem ér semmit ez a teszt, pedig eddig ez volt a nagy Mantle bizonyíték.
    ===========================================================
    Oxide Games
    Star Swarm Stress Test - ©2013
    C:\Users\Dávid\Documents\Star Swarm\Output_15_02_07_0822.txt
    Version 1.10
    02/07/2015 08:22
    ===========================================================

    == Hardware Configuration =================================
    GPU: NVIDIA GeForce GTX 980
    CPU: GenuineIntel
    Intel(R) Core(TM) i7-3770K CPU @ 3.50GHz
    Physical Cores: 4
    Logical Cores: 8
    Physical Memory: 17109540864
    Allocatable Memory: 140737488224256
    ===========================================================

    == Configuration ==========================================
    API: DirectX
    Scenario: ScenarioFollow.csv
    User Input: Disabled
    Resolution: 1920x1080
    Fullscreen: True
    GameCore Update: 16.6 ms
    Bloom Quality: High
    PointLight Quality: High
    ToneCurve Quality: High
    Glare Overdraw: 16
    Shading Samples: 64
    Shade Quality: Mid
    Deferred Contexts (D3D11): Disabled
    Small Batch Optimized (Mantle): Enabled
    Temporal AA Duration: 16
    Temporal AA Time Slice: 2
    Detailed Frame Info: Off
    ===========================================================

    == Results ================================================
    Test Duration: 360 Seconds
    Total Frames: 33233

    Average FPS: 92.31
    Average Unit Count: 4770
    Maximum Unit Count: 5972
    Average Batches/MS: 1420.44
    Maximum Batches/MS: 5914.99
    Average Batch Count: 16669
    Maximum Batch Count: 135445
    ===========================================================

    (#3051) hugo chávez: Ez az UP TO 45% a BF4-re vonatkozott, csak azt elfelejtették hozzáraknu, hogy ez egy APU, és egy 290X társaságában jött össze nekik. Abu is leírta, hogy a DX12 megjelenésével nem ajánlott a Mantle használata, akkor szerinted nem veszíti el a létjogosultságát?

    [ Szerkesztve ]

    LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

Új hozzászólás Aktív témák