Hirdetés
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz daveoff #9574 üzenetére
Az A-sync esetén nem kell a 200 dolláros Nv-s modul a cuccba, az azért elég komoly érv Csak egy okosabb méretező áramkör kell, ahogy kivettem az eddigi infókból. Szóval kb. a monitorgyártókon és a piaci versenyen fog csak múlni az ár. Az mondjuk szinte biztos, hogy sokkal hamarabb sokkal több termék fog megjelenni, mint a konkurens megoldásból, szóval jók az esélyek az értelmes ár mihamarabbi elérésére.
Az új AMD VGA-kon tuti menni fog, és a 290, 285 már most is tudja. Nv elvileg tudná támogatni Maxwell2-től (eDP1.4-et elvileg tud a GM204), de sanszos, hogy nem fogja akarni, az elején legalábbis szinte biztosan.
-
HSM
félisten
válasz tailor74 #9612 üzenetére
Szerintem abszolút részletkérdés, 380X vagy 390X lesz a Fiji neve, nyilván arról volt szó. Az 50% gyorsulás sem légbőlkapott, a legpesszimistább becslések szerint is 25%-al több feldolgozó+villámgyors HBM memória, el tudom képzelni. De nyilván az árát is meg fogják kérni. Bár kérdés, mennyire akarnak majd piaci részesedést szerezni, az döntő lehet az árképzésben...
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz tailor74 #9617 üzenetére
Ha engem kérdezel, szerintem sokáig jók lesznek még a jelenlegi 290-ek is, ha az embernek nincsenek extrém igényei. A Maxwell-ek miatt már inkább aggódnék, ha másért nem, a szűkös memóriabuszuk végett, főleg a 970-eseken. Általában nem kifizetődő amúgysem egyből felugrani a vonatra az új kártyáknál.
-
HSM
félisten
válasz daveoff #9622 üzenetére
Nem tudjuk meg, hogy szűk-e? Maga az Nv mérte ki, hogy olyan 20-25%-ot segít rajta a textúratömörítés jelenleg. Minél több adat van, amivel számolni kell, annál kevesebb lesz az elérhető valós sávszél, és a memóriatuning is nyekk azokon. Főleg a 970 lesz bajban a 224bitjével. Ehhez képest a Hawaii ki sem látszik a sávszélből, tuning nélkül is 320GB/s (a 970 3,5GB-os partíciója ehhez képest csak 196GB/s, a 980 is csak 224GB/s), ha pedig kicsit meghúzod mondjuk 1250Mhz helyett 1350Mhz-re, amit a legtöbb 290 kiráz a kisujjából, már közel 350GB/s....
Engedd meg, hogy kicsit pontosítsak az állításodon: "de azt tudjuk róla, hogy az alacsony mem sávszél ellenére is jóval gyorsabb" igen, a jelenlegi játékokban, aszinkron compute nélkül, DX11-ben.
"Legalább annyira tartós GPU, mint egy Hawaii...."
Vagy nem. Majd kiderül.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz daveoff #9626 üzenetére
Vagy nem csak emlék lesz... Már írtam neked, nem mindenki cserél ~félévente kártyát az aktuális leggyorsabbra.
Arra nem gondoltál, hogy mondjuk azért kezdtek bele egy ilyen komoly fejlesztésbe, mert mondjuk fontos előrelépés érhető el vele?
(#9628) Menthirist: Itt az aszinkron compute lesz a szűk keresztmetszet, és megoldandó kihívás. Jelenleg vagy számol a GPU, vagy a grafikus futószalaggal dolgozik. Ha ez a kettő átlapolódik, a memória terhelése is megnő, mert már nem egymás után, hanem egyszerre kell ezt a két folyamatot etetni sok-sok adattal.
De gyorsan megjegyezném azt is, hogy az AMD 3 évvel ezelőtt sem véletlenül tett olyan széles memóriabuszt a Hawaii-ra is. Úgy alakul, a játékfejlesztők sikerrel gazdálkodtak a jelenlegi sávszélességekkel, de nem biztos, hogy ez örökre így is fog maradni...[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz daveoff #9630 üzenetére
Egy másik réteg pedig alig várja, mikor vehet majd 60 000-ért friss elsőgazdás 290-eket.
Halkan jegyezném meg neked, rengetegen a mai napig tolják 3-4 éves VGA-kkal...
Jelenleg (2015 február) a Steam HW survey alapján ez a 20 legelterjedtebb VGA:
-Intel HD Graphics 4000 6.70%
-NVIDIA GeForce GTX 760 3.56%
-NVIDIA GeForce GTX 660 2.87%
-Intel HD Graphics 4400 2.53%
-NVIDIA GeForce GTX 650 2.41%
-NVIDIA GeForce GTX 770 2.37%
-NVIDIA GeForce GT 630 2.32%
-NVIDIA GeForce GTX 970 2.22%
-Intel HD Graphics 2500 2.10%
-NVIDIA GeForce GT 620M 1.83%
-AMD Radeon HD 8800 Series 1.79%
-NVIDIA GeForce GTX 550 Ti 1.73%
-NVIDIA GeForce GTX 750 Ti 1.62%
-Intel HD Graphics 4600 1.47%
-AMD Radeon HD 7970 1.38%
-NVIDIA GeForce GTX 560 Ti 1.35%
-Intel ValleyView2 HD Graphics 1.29%
-AMD Radeon HD 7850 1.26%
-AMD Radeon HD 7770 1.22%
-NVIDIA GeForce GTS 450 1.22%Gondolom, nem kell komment, ebből mennyi a friss, felsőkategóriás cucc....
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz daveoff #9641 üzenetére
"egy kártya nem arra való"
Egy erősen adatpárhuzamos általános célú gyorsítókártyán miért is ne lenne arra való erősen adatpárhuzamos általános célú feladatokat futtani?"mindenki hülye csak én vagyok helikopter"
Hány %-ának van az embereknek komolyabb informatikai tudása, akik gépet vesznek? Úgyértem, akik tényleg rálátnak? Szerintem kb. 100-ból 1, és akkor sokat mondtam. Sokszor a boltosnak sincs fogalma, mit is ad el.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz daveoff #9646 üzenetére
Ahhoz kéne komolyabb informatikai tudás, hogy ne csak benchmarkok alapján válasszon az ember magának VGA-t. Azt nem nagy cucc elolvasni, hogy ez 100% teljesítmény, az 90%, ez 250W-ot fogyaszt ez 150W-ot, és ugyanannyiba kerül. Aki ezt nézi, 970-et vett. Ott van a survey-ben.
Ahhoz kéne informatikai tudás, hogy mondjuk miért azt látjuk a benchmarkokban, amit, és hogy melyik kártyában mennyi van, amit esetleg ma még nem lehet kihasználni.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz daveoff #9651 üzenetére
Onnan jött, hogy azok nézik csak a jelenlegi sebességet, akik úgyis tudják, hogy egyből vesznek újat, ahogy kijött valami gyorsabb.
Az a többség, aki nem szán erre a hobbijára ekkora összegeket, azok minimum 1-2 évre vesznek ilyen VGA-t, akár 3-ra is. Azoknak nagyon nem mindegy, mit fog tudni egy év múlva, csak sajnos itt jön a képbe, hogy nem tudni pontosan, mi lesz akkor, pláne, ha valaki nincs benne jobban az informatikában. -
HSM
félisten
Pár megjegyzés...
"az időtállóbbságot az utóbbi 10 évben egy AMD kártyának sem sikerült bizonyítania (az utolsó ilyen talán a 9800XT volt)"
Közelmúltból jó példa lenne a HD5850. Olyanom volt, 3 éven keresztül mindent vitt maxon, vagy közel maxon, kedvező fogyasztással. (Egy-két játékban kellett kisméretű butítás, nem szerette az extrém tesszelálást és az 1GB videóramra kellett figyelni néhány címnél.) Maximálisan hozta, amit elvárhattam azért az árért időtállóság tekintetében."a Te 7970-ed ellenfele, a GTX680 is pont ugyanannyira jó / nem jó most, mint a 7970"
A GTX680 megfizethető árú változatai egytől egyig 2GB-osak voltak, horror feláron volt a 4GB, még 770-ből is, konkrétan a 780-as olcsóbb volt nála. Namost, a 2GB már egy éve is bukó volt a 7970-el szemben. Másfelől DX12 esetén szvsz sokkal több félnivalója van a GTX680/770-nek, mint egy 7970-nek. Előbbinek a szűkös belső adatutak mellett a 256bites busz szűkösségével is meg kell küzdenie, ami első blikkre sokkal komolyabb gátnak tűnik, mint a 7970 esetén a 2 compute +1 grafikai ütemezőlista.Ami a "G-sync megy neki"-t illeti, nem neki megy, hanem a +200 dolláros kütyünek, amit megvásároltatnak veled a monitor árába építve. Másfelől, ha van egy 144hz-es monitor az asztalon, akár G-sync, akár A-sync, akár bármilyen, azt a 7970 is meg tudja 144hz-en hajtani, és máris alig veszed észre a sima V-syncet is, mivel 17ms helyett már csak 7ms a maximális várakozási idő.
-
HSM
félisten
Hű, pedig egy GTX680 erejéhez már nagyon kéne 3GB. Jópár játékhoz 2GB nem elég, amikor maga a GPU míg vígan ficánkolna.
A kereskedelmi kérdést nem hagyhatjuk figyelmen kívül, ugyanis a 4GB-os verzió nagyfokú túlárazottsága révén nem volt valódi alternatíva.
Az A-sync monitorok ára szvsz addig lehet csak magas, míg nagyon kevés modell tudja. Ha beindul az árverseny, máris nem ez lesz a helyzet. A G-synces monitorok ára viszont nem igazán fog tudni csökkenni, mivel maga a G-sync modul a komoly FPGA-val később sem lesz sokkal olcsóbb 200 dollárnál, ami elhagyhatatlan extra hardverköltség. Ha pedig eddig nem csináltak rá ASIC-ot, már sanszosan nem is fognak.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
-
HSM
félisten
Ami pedig a VGA sales-t illeti, van egy adu ászuk. Akire rásóznak egy ilyen G-sync csodát, már AMD-t nem vehet, ha ki akarja a G-syncet használni, tehát sanszosan bebetonozták magukat a usernél, míg megvan a monitora.
A VGA sales vesztésre pedig az ászuk, hogy az új GPU-ik, pl. a 970/980 csendben tudja az eDP1.4-et, amivel a Freesync támogatás elviekben megoldható.... -
HSM
félisten
A modul nem lesz ettől ingyen, licensz ide vagy oda. Az FPGA ára pl. állatira nem az Nv-n fog múlni, mivel nem ők gyártják, hanem veszik.
A Freesync mivel VESA szabvány, megvalósíthatja az Nv is, mint VESA tag, ha akarja. Nyilván, akkor a G-sync projektnek fújtak, szóval egyáltalán nem biztos, hogy meglépik.
-
HSM
félisten
Ó, tudom én. De egy ennyire komoly megrendelésnél sem tűnik reálisnak az 50 dolláros ár PCB-vel, memóriával, és azzal az óriás FPGA csippel.
Ami a feltételezésed illeti, szvsz az A-sync fejlettebb, érettebb megoldásnak tűnik a G-syncnél. Nincs okunk azt feltételezni, hogy ne működjön majd legalább olyan jól.
A BF4-re amúgy igaz, hogy 2GB-nál nemcsak a mérő szalad feljebb, hanem jelentősen rosszabbul is fut 2GB-os kártyán. De anno volt ez téma valamelyik topikban, ott volt még pár játék, ahol hasonlókat lehetett tapasztalni. Főleg GTX680-ról 780-ra, vagy 7970-re váltó userektől. Persze, a GTX680 topikban mindenki szentül meg van győződve róla (meg úgy általában minden 2GB-os kártya tulaj), hogy bőven elég az a mennyiség... Ami jó sok játék esetén nyilván igaz, viszont másoknál csak azért gondolják ezt, mert nem látták még több VRAM-os kártyán.
-
HSM
félisten
válasz Malibutomi #9799 üzenetére
Mindig jókat röhögök, mikor GCN1.3-akat látok...
-
HSM
félisten
Ha júniusban egy teljesen új GPU-családdal akarnak startolni, akkor a kb. esélytelen, hogy új architektúrát is tervezzenek/ráncfelvarrjanak addig. Még a Tonga is igencsak friss. Driver ügyileg is szívás lenne. Szerintem most javában már a csipeket/kártyákat polírozzák. Saját magukat rugnák seggbe de keményen. Pláne, hogy a Tongát jelenleg tudásszinten se nagyon lenne értelme továbbfejleszteni, kb. mindent tud, amire manapság szükség lehet, sőt, még annál is többet. (Pl. azért a preempció nem kis opció egy GPU-nál. )
-
HSM
félisten
-
HSM
félisten
De mégis mit kéne módosítani a HBM-hez? A korábbi GCN generáción belül is voltak erősen eltérő memóriakonfigurációk (pl. GCN1-ből 128bites GDDR3-as 7750-től a 378bites GDDR5 7970-ig), és most sem látom, mit és miért kéne módosítani az architektúrán a HBM miatt. Ott lesz a csip alatt az erősebb memória alrendszer, ha kell használja, ha nem nem. Én így látom a helyzetet.
-
HSM
félisten
válasz Malibutomi #9847 üzenetére
Jó, de itt a GCN generációkra utaltak. Én meg arra, hogy szerintem marhaság, hogy újabb generáció lesz a Fiji meg a 370, mint a Tonga.
Szvsz az összes új GPU GCN3-as azaz GCN VI, azaz Vulcanic Island architektúra lesz.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Malibutomi #9849 üzenetére
No, én éppen emiatt mosolygok már régóta ezeken.
(#9851) gbors: Pedig pont ez a modularitás lényege.
(#9852) Abu85: Sejtettem, hogy nem ez lesz a lényegi nehézség.
Amúgy ekkora szivacs az interposer? Mondjuk korábban is néztem nagyot, hogy 1024 bit, ahhoz kelleni fog jónéhány kontakt.(#9853) Abu85: Igen, a névadás alapján is gyanús a Fiji-VI viszony.
-
HSM
félisten
(#9863) Abu85: Ezekkel a libary-kkal pedig elvileg jelenleg az AMD áll a legjobban.
(#9864) gbors: Emlékeim szerint nem "nehézség" volt a Tahitinál, csak egy extra crossbar, ami (relatív sok) "elpazarolt" tranzisztorba került. Természetesen világos, hogy korántsem ideális megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
A csipméret/tranzisztorszám arányból indultam ki, ami jelenleg a Tongánál a legjobb 359mm2 és 5 billió tranzisztorral. Ehhez képest az Nv 5.2 billiót tudott 398mm2-be passzírozni a GM204-el. Mondjuk tény, ennél jóval bonyolultabb a téma, és egészen más jellegű paraméterek is fontosak lehetnek, szóval jobban belegondolva teljesen jogos az észrevételed.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Nekem úgy rémlik, hogy azért raktak bele "csak" 32ROP-ot, mint a Pitcairn-ba is, hogy Tahitin a másfélszer szélesebb memóriabusz miatt lesz annyival magasabb a ROP-ok kihasználtsága, hogy nem lesz szükség többre. Aztán ez szvsz nem igazán jött be, gondolom, a modern motorok sávszélesség-kímélőre tervezése okán is. Aztán ha nem erre gondoltál, akkor passzolok.
-
HSM
félisten
Igen, ez lehetett az. Vicces is volt azért, mikor a 7870 Ghz elhúzott néhány játékban az amúgy jóval erősebb 7950-ek elől a magasabb GPU-órajele okán.
(#9874) demmer123: Ez az a kérdés, amire esélytelen válaszolni hiteles jósgömb nélkül. De nem tűnik elképzelhetetlennek, hogy annyiért már kapj egyet.
-
HSM
félisten
Szerintem az nem annyira driveres volt. Csak a 850Mhz-es eredeti 7950-en ez kevés volt, míg az akkori (3 évvel ezelőtti kb.) játékok nem igazán kamatoztatták a 7950 komolyabb számítási kapacitását és szélesebb memóriabuszát, annál inkább a 7870 magas órajelét. Nálam járt 7870 és 7950 is (mondjuk egy évvel megjelenés után), és azért jócskán meggyőzőbb volt a 7950, főleg egy picit helyére rakott órajelekkel.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz rocket #10019 üzenetére
"az NV meg ~9 honapig (ami 3 uzleti negyedev) aratja a piacot a semmilyen innovaciot felmutatni nem tudo termekeivel"
Ugyanakkor az Nv remekül felismerte, hogy halk, viszonylag keveset fogyasztó, felületesen nézve jól tuningolható kártyákkal nagyot lehet aratni, és egész ügyesen megoldották a szűk sávszélességet is. Hogymondjam, telibetalálták, pontosan mi az, ami a megjelenéskor kell a gyorsasághoz, és azt tették bele, egy dekával se többet. És akkor a 970 "innovatív" 3,5GB-os 4GB húzásáról nem is beszéltem.
Egyébként egyetértek. -
HSM
félisten
Arra, hogy a user azt hiszi, jól tuningolható, mivel a GPU-t az egekig lehet húzni, viszont valójában nem éppen jó a tuningpotenciál, mivel pont a szűkös részén, a memóriabuszon nem tudsz érdemben tuningolni, legfeljebb olyan 10% nagyságrendjét, és ki is fújt a történet.
(#10034) daveoff: Nem nyert.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz rocket #10036 üzenetére
Amiket láttam tesztek, ott még picit magasabb feszeken ment, mint a 290-ek... A kevesebb tranzisztoron nyernek picit, a kevesebb ramcsipen nyernek kicsit többet, no, meg a gyárilag kicsit alullőt TDP-vel.
Ügyesen megcsinálták amúgy, főleg a marketing részét, vitán felüli. Én csak azon fogom a fejem azóta is, hogy megcsinálták a GTX980-at, elfelezve lett belőle GTX 960, másfélszeresre hízlalva lett belőle Titan X.A 3,5GB-os malőrt okosan megcsinálták, ott se lett nagy arcvesztés belőle, pedig komoly dolog. Csaképpen még nem érzik a userek, mivel nem sok programnak kell még a teljes 4GB. Aztán mikor már nem lesz az igazi a kártya emiatt, addigra már talán emlékezni se fognak erre. Ha meg mégis, akkor már késő lesz bosszankodni. De ugye most még csak most van.
(#10037) ffod: 15% memória tuning már 2000Mhz, ahhoz azért már masszívan kell a szerencse.
Nem tudom, azok a 290-ek milyenek voltak, az enyém kis GPU-fesszel lazán szaladt 1400Mhz-es memóriával, a topikban is a többség 1300-1400Mhz-et vitt. 1400Mhz már 358GB/s. De amúgy a 290-esen ha 1Mhz-et se húzol is igencsak bőséges a memória, a gyári 1250Mhz-en is 320GB/s a sávszél, ehhez képest a GTX980 még 2000Mhz-en is csak 256GB/s.
(#10038) gbors: A mai játékok nem éppen sávszélesség igényesek. Ezért tudnak a 970/980-ak is olyan szépen menni, ahogy. A GTX 960 "év vicce" VGA-ról nem is beszélve.
Ez véleményem szerint komolyan változni fog, amint elkezdik használni a DX12 egyik legalapvetőbb funkcióját, ami pedig az szinkron compute. Amit ma egymás után kell szolgáltasson adatot a GPU a különböző részfolyamatoknak, ott egyszerre kellen majd.
Tudom, jósgömb agymenés, de ez azért eléggé látható, hogy az elsők között kihasznált dolognak ígérkezik.
-
HSM
félisten
válasz Malibutomi #10045 üzenetére
Szerintem itt a teszthez használt processzor(ok) és a DX11 közös limitációit láthatjuk.
-
HSM
félisten
Bevallom, főleg 970-eket láttam tuningban. Ha a 980-nál "standard" a 2000Mhz, az mondjuk már nem olyan rossz.
A 290-esen ami érdekes, nekem is Elpidás volt a Giga 290 WF3-asom, ami röhögve ment 1400Mhz-et memória terén.
Hát igen, sajnos az idő nagy kérdés. Bár bízom benne, hogy a Mantle okán, és a több éves egyhelyben toporgás után, a "friss" konzolok mellett most nem fog úgy elhúzódni a lehetőségek kihasználása, mint a korábbi API váltásoknál.
No, meg személy szerint igen örülnék neki, ha a TrueAudio is kapna végre némi figyelmet, mint a régi hardveres hangtechnikák. -
HSM
félisten
"BF4-ezni és mindennapi használatra bőven jó a TN."
Jah. Ahogy a parkettán is lehet aludni. Én mégis inkább az ágyat választom, ha csak lehet.(#10064) Menthirist: Szemből nézve is elég pár centivel arrébmenni, máris nem stimmelnek az árnyalatok. A TN egyetlen előnye, hogy gyors, ami FPS-ekben jól jön.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz janos666 #10068 üzenetére
A mozgás terén a legnagyobb baj az összes LCD technológiával, hogy képváltásnál is megy a világítás, ami keményen mossa a képet.
A Plazma kijelzőket én is imádom, de nekem OLED nem kéne. Amúgy ilyen téren is tetten érhető némi fejlődés, pl. az ULMB mód néhány monitoron, pl. a G-sync IPS-ben: [link].A Thief-ről én is sok nagyon negatív kritikát olvastam, hogy kb. egy DSP effektet használtak benne, azt is ész nélkül, és egy okádék lett az egész hang terén. Ugyanakkor valahol YT-on volt egy igen ígéretes videó valami lövöldözős játékból, ami eléggé ott volt. Asszem PS4 cím volt.
Én amúgy főleg a régi Colin rallykban szerettem nagyon az EAX-ot, nagyon sokat dobott a hangélményen. Fák, kövek, falak, mindnek megvolt a jellegzetes akusztikája, nagyon meggyőző volt.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Menthirist #10071 üzenetére
Nem. Sajnos nem akadtam rá YT-on, és nem emlékszem a nevére. Asszem valami fejlesztés alatti cucc volt.
(#10072) janos666: Érdekes, amit a felbontásról írsz... Asztalra én mondjuk 24" fölé már nem tennék FHD-t, nekem az már túl pixeles lenne. Mondjuk 27-32"-ra nekem tökéletes lenne a QHD, és akkor a periféria is kap képet.
Én amúgy továbbra is a plazma technológiát siratom. Az LCD olcsó technológia, de szvsz sosem lesz olyan jó.
(#10073) korcsi: Nem TV topik, miért ne.
Szvsz ezer sebből vérző technológia. A legnagyobb baj a könnyen fakuló kék, és az ennek megoldására bevetett idióta pixelelrendezések/méretek. Ugyanakkor semmi nem orvosolja a fényerejükben különböző mértékben fogyó pixeleket.
Ezenkívül számítástechnikai szempontból a fogyasztása is elég horror, ha "nem elég sötét" a kép, ráadásul a sok fehér szépen tornáztatja az összes alpixel élettartamát is.
Ehhez képest elég soványka előny a "tökéletes fekete". Persze, jól mutat így a papíron végtelen kontraszt, csaképpen semmi tartalma nincsen.(#10074) janos666:
(#10075) Crytek: Persze, a boltban meseszép... Úgy állítják be, hogy annak tűnjön. Aztán vagy az, vagy nem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Főzőcskés topic
- Battlefield 2042
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Futás, futópályák
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen