Hirdetés
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Akciófigyelő: Ingyenes GOG-on a Shadows: Awakening (PC)
gp Ha valakinek kimaradt volna eddig a játék, az most pótolhatja a nemrég indult ajánlatnak köszönhetően.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
T.Peter #64406 üzenetére
Az Unreal Engine 5 egy motor. Azzal akármit tehetsz, de nem fognak tenni vele akármit, mert nagyon nagy a geometriai részletessége, ha a Nanite használva van. Még régebben volt egy előadás, hogy miért baj ez, itt le lehet tölteni: [link] - 6:53-nál látszik, hogy a DXR miért működik irtó szarul. Nem is látszik az objektum a kamerában, de mégis ott kell lennie a memóriában. Az Intel compute shaderes megoldásával nem (ez amúgy nagyon hasonló ahhoz, amit az Ubisoft használ, vagy ahogy a Brixelizer működik). Tök jó, hogy a motor lehetőséget ad a DXR-re, csak cseszheted az egészet, ha nincs elég memóriád arra, hogy elviselj az RT miatt 10-15 GB-nyi overheadet. Tényleg nagyon-nagyon tanulságos az az előadás, hogy miért vérzik az egész DXR, és miért nem láttok áttörést a játékokban, annak ellenére, hogy a motorokban, ott van egy rakás funkció, az Unreal Engine 5-ben is. Mi is használja úgy, ahogy a motor lehetőséget ad rá? Ja igen, semmi.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Minden ami hőszivattyú
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Politika
- LEGO klub
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Diablo IV
- PlayStation 5
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...