Hirdetés
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
gp A bejelentéssel együtt egy rövid előzetest is kaptunk a játékhoz.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nkmedve
őstag
válasz Szinyák #14563 üzenetére
Már az első tesztekből is látszott, hogy játék alatt csak ront az SMT, szóval erre lehetett számítani (ahogy Intel-nél sokáig gond volt az SMT-vel) nálam alső nap ki lett kapcsolva. Szóval ha valaki elsődlegesen játszik akkor ajánlott a Ryzen 7-en kikapcsolni az SMT-t (nem hiszem, hogy létezik játék egyelőre ami profitálna 8-nál több szálból, szóval értelme semmi).
Azért ne felejtsük el, hogy az SMT leginkább csak egy trükk (és némi extra tranzisztor) amivel próbálják növelni a magok kihasználtságát, és a gyakrolatban inkább kevés magnál (2-4) hoz érezhető gyorsulást. Minél több a mag annál kevésbé segít az SMT, azt a rengeteg szálat mind etetni kell adattal (két memóriacsatornával nem olyan egyszerű az), és nagyon megnövekszik a CCX-ek közti kommuniáció is. Szerintem BF-nél is ez lehet a gond, ha 16 szál áll rendelkezésre akkor sokkal gyakrabban kell adatokat küldözgetni a CCX-ek között, az pedig lassú.
Még ha nem csak a játékokat vesszük alapul hanem más app-okat, akkor is érdemesebb lehet kikapcsolni az SMT-t. Nálam pl. Lightroom alatt érezhető visszaesés van SMT-vel (nagyon gyors RAM-nál talán megfordulhat ez), Handbrake képes valamennyit profitálni, de az sem sokat (kb. 10%).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen