- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mobilarena
Mielőtt hozzászólásban feltennéd a kérdésed olvasd el a Témaösszefoglalót, a Téma tudnivalókat vagy használd a keresőt.
Az esetek nagy többségében megtalálható a válasz!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Danecay
őstag
válasz MasterMark #42024 üzenetére
Ezek szerint én vagyok teljes képzavarban, igaz amióta megvettem a monitort túl sokat nem foglalkoztam a dologgal mert majd 2 hónapig egy memóriahiba szívatott és voltam miatta tiszta ideg.
Értelmezésemben a V-sync az a vertikális szinkronizáció amivel nem lövök nagyon mellé szerintem. A FreeSync szintén az csak pluszban adaptív, dinamikus. Mivel a játékokban nem lehet külön a FreeSync-et bekapcsolni ezért gondoltam arra, hogy akkor ez biztosan úgy működhet, hogy amennyiben a monitor támogatja azt és be van kapcsolva mind monitor mind pedig driver oldalon és játékon belül is be van kapcsolva a függőleges szinkronizáció (V-sync) akkor már csak a modernebb és driverben bekapcsolt adaptív FreeSync szinkronizációs eljárást fogja használni nem pedig az 1000 éves simát. Szóval akkor a V-sync-et nem kell használni, ki kell kapcsolni és a max. képkockaszámot kell belőni 1-el a monitor max. frissítési frekvenciája alá, esetemben a 75Hz-es monitor esetén 74FPS-re ha jól értem. Ha ez így működik akkor rendeben, de mi a helyzet azokkal a játékokkal ahol nincs lehetőség játékon belül limitálni a max képkockaszámot? Marad valamilyen 3rd party alkalmazás bevetése pl Rivatuner, vagy a Radeon Chill-ben korlátozzam a max képkockaszámot vagy hogy?
Új hozzászólás Aktív témák
● Hozzászólás előtt olvasd el!
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Házimozi belépő szinten
- nVidia tulajok OFF topikja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- BestBuy topik
- Gaming notebook topik
- Napelem
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen