- Megkapók a Vivo S20 Pro specifikációi
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Megszületett a hivatalos Xiaomi HyperOS 2 globális terjesztési ütemterv
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
Új hozzászólás Aktív témák
-
lafaty80
addikt
fahrii: független ettől a 14 napos elállás
Silent77: én is most kaptam
[ Szerkesztve ]
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
mzso
veterán
-
Piftuka
veterán
Sziasztok!
Az ALZA változtatott mostanában a megrendelés, illetve a szállítás módján? Ha jól emlékszem, korábban választani lehetett az "MPL" és a másik futár között...
Most a megrendelésnél két opciót ajánl fel: "személyes felvétel 2790 helyszínen", vagy "a legkényelmesebb szállítás".
Utóbbit választva egy sabolszöveg fogad, hogy melyik 3 partnerükkel dolgoznak, és jövő heti, valamint jövő hét utáni időpontokat tudok kiválasztani. Szállítót nem.
Ezek szerint kiválasztok egy időpontot, és ők az alapján valamelyik partnerüket küldik?
"Aquila non captat muscas."
-
Segal
veterán
válasz Piftuka #4254 üzenetére
Igen vartiáltak. Én is vásárolni szerettem volna pár napja 1 terméket tőlük és nálam meg a készpénzes fizetés opció nem volt sehol.
Mivel azt írták a terméknél hogy azonnal átvehető így bementem hozzájuk és ott mondta az információs leányzó hogy össze-vissza kavarásztak, de ő ott meg tudja venni nekem készpénzes termékként.
Aztán mutatta is hova lett elrejtve az opció... Valószínűleg ezt az opciót is jól eldugták érdemes a többi opciót is végigpásztázni."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Piftuka
veterán
Sziasztok!
Mivel szükségem volt a rendelésre, biztosra mentem, és felhívtam az ügyfélszolgálatukat a tisztázásért.
Azt a tájékoztatást kaptam, hogy valóban változtattak a megrendelés módján, tehát mostantól a megrendelés várt szállítási ideje, és a szállítási cím alapján választja ki a rendszerük a megfelelő szállító partnert.
Erre azért volt szükség, mert előfordult, hogy adott lokációban és címen a korábban megjelölt partner 180 km-es körzeten belül nem volt elérhető, tehát annyit kellett még pluszban "utaztatni" a rendelést.
Ígyekeznek tehát mindig azt a szállító partnert választani a meglévő háromból, amely nekik és nekünk vásárlóknak is a lehető leggyorsabban tudja teljesíteni a megrendelést.
Szvsz ez így abszolút érthető.
"Aquila non captat muscas."
-
ScomComputer
veterán
Az milyen már....rendeltem 4db sz.gép alkatrészt, és mind a 4db-ot külön-külön adták fel,külön csomagszámokon....egy számlán szerepel, de külön-külön lett feladva, 1db megjött a kiszállító depóba, de nem hozzák ki,mert várják a többit....nemhogy 1 dobozba rakták volna,és egy szállítással jönne...neeeeeem,nekem mindegy csak jó legyen a cucc...
-
Riccsiz_h
aktív tag
Jó is volt az a kuponos időszak Most pakoltam a tárolóban és ez mind szembejött egy dobozban. Szerintem a fél rokonság gépét upgradeltem hála a kuponoknak (mikor még lehetett kombózni őket).
Ugyanitt 20cm-es UTP kábelek ingyen vihetőek (nem viccelek ha valakinek kell írjon PM-et )
[ Szerkesztve ]
Üdv. Riccsiz
-
fahrii
őstag
Rendeltem egy újracsomagolt vive pro-t.
A doboz szakad (mi más), kábelek hiányoznak (usb és dp), orrvédő is hiányzik.
Konkrétan használhatatlan az egész.
Kösz szépen alza 380.000 Ftért, legszívesebben behajítanám a szép csillivilli székházuk ablakán. -
KRoy19
őstag
Én most kellemeset csalódtam az Alzában.
Rendeltem tőlük alkatrészeket.
A táp hibás volt. (leejtették és kimozdult a helyéről a ventillátor)Tegnap előtt vissza küldtem nekik a VGA-val együtt (a vga esetében elálltam a vásárlástól)
Ma írták is az email-t, hogy elindították a vissza utalást mindkét alkatrész esetében. Nem számítottam ilyen gyors ügyintézésre, le a kalappal.
-
Jalapeno
lelkes újonc
Sziasztok!
Nem tudom, hogy volt már róla szó, vagy sem.
Hangprojektor vásárlás előtt állok és nézelődés közben feltűnt, hogy van diákkedvezmény. [link]
Viszont nem tudom, vagy nem találom a listát, hogy ez mikre érvényes.
Jelenleg nincs ilyen nemzetközi diákom, de több 100ezer ft-os tételeknél az a 10-15% gyorsan visszahozná a kártya árát.
Tehát esetleg, ha valaki aki jobban képben van ezzel a témával és tudna segíteni, mire is lehet használni a kártyát, akkor hálásan megköszönném. -
ScomComputer
veterán
Na ez nagyon jó hír,mondjuk,velem is nagyon korrektek voltak mindig !
MÁS:
Működik még az alzánál,hogy ha beviszek valamit 14 napon belül akkor ott rögtön visszaadják a pénzt,nekem volt már ilyen egyszer és így működött a dolog?
Ki szeretnék valamit cseréltetni,nagyobbra visszavinném és hoznám a másikat.... -
Piftuka
veterán
Sajnálatos, hogy így jártál!
A szakadt doboz kivételével (mert bontott, újracsomagolt, elállásból visszavett használt terméknél ez nem róható fel hibaként) teljesen jogos a reklamációd.
Viszont nem szabad felháborodnod. Hívd fel őket nyugodt, kedves stílusban, jelezd, hogy nem megfelelő tartalmú csomagot kaptál.
Biztos vagyok abban, hogy gyorsan, és különösebb probléma nélkül intézik neked a cserét, vagy a vételár visszautalását a számládra.
"Aquila non captat muscas."
-
lacko6
senior tag
válasz ScomComputer #4274 üzenetére
A covid miadt mem.Beviszed leadod.,es majd utalnak.
-
KRoy19
őstag
válasz Piftuka #4276 üzenetére
A tápegység ventillátora volt kimozdulva a helyéről amit valószínűleg egy leejtés okozott, legalább is erre gyanakszom az alábbiak miatt.
A számítógép összeszerelése észrevettem, hogy a tápegység kattogó hangot ad ki. Ezek után kiszereltem a gépházból és azt tapasztaltam, hogy a ventilátor nincs rendesen a helyén, lötyög, ha megmozgatom így nem képes forogni, csak abban a pozícióban amikor felül van a ventilátor.
Aztán megreklamáltam a hibás terméket és kérték, hogy készítsek képeket a dobozról és a tápról.
A képek készítésekor észrevettem, hogy a táp dobozán egy kisebb lyuk van amit valószínűleg egy leejtés következtéban maga a dobozban lévő tépegység sarka ütött, mivel a táp sarkán is látszott egy kisebb nyomódás.
A nagy dobozon és a többi alkatrész dobozán nem volt sérülés így valószínűleg a csomagolás előtt történt a leejtés.Ezt leírtam nekik az elállási nyilatkozatba és egyáltalán nem akadékoskodtak, rögtön visszautalták a teljes vételárat.
-
ivcsi86
tag
Sziasztok!
Van még nyitott alzás TheLastOfUs2 standard+ editionos csoport? -
fahrii
őstag
Megrendeltem bolti átvétellel egy Ryzen 3600X processzort, megjelent a lincenszek menüpontban az ajándék Horizon játék, alatta ez a felirat olvasható: "A megrendelés kifizetése után a licensz letölthető."
Ez azt jelenti, hogy közvetlen kártyás vásárlás után egyből megjelenik a kód, vagy csak a procit átvételét követően?
-
Vertigo18
addikt
-
starmanl0l
újonc
Sziasztok!
Szeretnék kicseréltetni egy billentyűzetet, alza által okozott félreértés miatt (angol kiosztás volt írva az oldalon, nyilvánvalóan amerikait kaptam, szerintem nem is létezik belőle angol). Kitöltöttem az online reklamációs űrlapot, a reklamáció státusza jóváhagyva.
Na most nekem marhára nem egyértelmű mit kéne tennem. Emailt nem kaptam. Az RMA szám az a reklamáció száma? Külön sehol nem látom feltüntetve. Postázzam el nekik?
-
Darko
senior tag
válasz starmanl0l #4287 üzenetére
Először kurtán, röviden "tájékoztatnak", majd később jön egy email hogy mit kell tenned.Én is kaptam egy rövid emailt majd jött nemsokára egy másik. Bár nekem két hetes elállásom volt ma, egy kicsit már eljárás mint a tied.
Akit érint mostanában: készpénz visszafizetés nincs, tehát azonnali pénzvisszaadás sincs. Délután 5kor vittem be egy memória kitet, 7kor már jött az email, hogy adjam meg a bankszámlaszámomat, majd 1 óra múlva már el is utalták a pénzt, amit mint írták 3 munkanap múlva kapok meg. Gondolom ez akár lehet rövidebb idő is.
http://www.flickr.com/photos/12131426@N03/
-
starmanl0l
újonc
Akkor várok még egy kicsit az emailre. Ha nem kapok semmit írok az ügyfélszolgálatnak. Köszi
-
-=Jam=-
őstag
Van olyan aki Last of Us 2 Standard Plus Edition rendelt elő, és ma át tudja venni, vagy mindneki beszívta, aki ezt rendelte?
Most kicsit mérges vagyok, hogy elő volt rendelve 19-ére írták, most meg várjam az SMS-t, majd talán holnap, hát kapják be...
-
GZoli7
senior tag
válasz -=Jam=- #4290 üzenetére
Két hete folyamatosan érdeklődök, telefonálok és email-t küldözgetek, hogy mi van vele.
Egy összefüggő mondatot nem tudnak mondani/írni.
Az egyik ügyintéző ezt mond, a másik azt.
Ekkora pöcegödör nincs még egy, mint az alza.
Ehhez képest a sokat szidott edigital egy csúcs.
Várom a telefonbeszélgetések kiadását és már küldöm is a megírt levelet a fogyasztóvédelemnek.Bocs, de két hete szívok miattuk, volt más is amit rendeltem, persze nagy vonalúan azt is "b@szták" küldeni.
Persze a pénzemről is hallgatnak, ha nem hívom őket, akkor vissza sem utalják.Lehet, hogy jó volt a kuponozás, de jelenleg ez a leghitványabb bolt, amihez eddig szerencsém volt, pedig nem kevés helyről rendelek.
-
GZoli7
senior tag
-
bozont
veterán
válasz -=Jam=- #4290 üzenetére
Nekem a Special Edition volt már lefoglalva november óta. Gondoltam majd meló után szépen bemegyek érte, de még pénteken sem jött semmi értesítés, hogy mi a helyzet. Mire úgy voltam, hogy megrendelem máshol a Satandard+ verziót, addigra vége lett az előrendelői akcióknak is (hétfőn).
Miután hazaértem hívtam őket hogy mi a helyzet, a hölgy szerint nagyon sok a megrendelés (külön erre a játékra is) és folyamatosan dolgozzák fel őket. És amúgy is aznap jelent meg a játék szóval legyek türelemmel. Érdekes hogy más üzletek megtudták oldani hogy a megjelenés napján kiszállítsák, áttudják venni az emberek a játékot.
Ma már jött egy e-mail, hogy kb du4 órától lesz átvehező a boltban. Nem a világvége, de lenne más dolgom is ma, ez az út nem volt belekalkulálva.Egyáltalán nyitva vannak ma? Az oldal szerint szombat, vasárnap zárva vannak.
-
bozont
veterán
válasz Executioner #4299 üzenetére
Oh, én a raktár nyitvatartását néztem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Házimozi belépő szinten
- Apple asztali gépek
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- PlayStation 5
- Gyúrósok ide!
- Megkapók a Vivo S20 Pro specifikációi
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Bluetooth hangszórók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs