- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lialiana
csendes újonc
Sziasztok, kicsike segítséget kérnék tőletek... elkövettem azt a hibát, amit eddig soha, hogy egy kereskedőtől rendeltem hat tételt kb 70$ értékben, és most para vagyok, mert bár konkrétan rákérdeztem az eladónál, hogy ugye regisztráltan küldi (ezt az opciót választottam), mondta, persze, hogyne, stb., vártam a feladásra majdnem egy hetet, majd megadott egy "LP"-vel kezdődő TN-t, aminél kezdetben volt mozgás (három bejegyzés) és onnan semmi...
Azóta eltelt két hét, és mikor ma ránéztem, látom, hogy 16-án az eladó részéröl "shipment cancelled" a státusz - ez mit jelent, mikor, és miért történik ilyen..?Azt látom, visszaolvasva benneteket, hogy az LP-s TN-ek nem regisztrált küldemények, tehát a gyors megérkezést és a követést már ott buktam, na de a cancel..? Ráírtam az eladóra, de egyelőre semmi válasz... Szerintetek? Mi van ilyenkor, várjak türelemmel az esetleges semmire, vagy indítsam a disputát..?
-
Lialiana
csendes újonc
Köszi, én is ezt kérdeztem tőle nagyjából... Mondjuk, már eleve kiakasztott az infó, hogy ekkora csomagot nem regisztráltan küld (több éve alizok, ritkán volt problémám eddig, az is csak a kisértékű, nontracking csomikkal), szóval, eddigi tapasztalataim szerint kb már 5 $ felett mindent regizve küldenek, ez meg azért mégiscsak 70 $, nem is kisméretű pakk a 6 tétel miatt.... Aggódom, na.
-
Lialiana
csendes újonc
Szia, és ennek mi a módja, úgy értem, hogyan lehet kiválasztani az ExpressOne szállítási módot? Mert eddig én nem láttam ilyen opciót az Alinál, ma mégis kaptam egy ExpressOne-os értesítőt, hogy a rendszerükben van a csomagom, amit másfél hete rendeltem kb... ez nem ilyen random dolog az Alinál - mármint az, hogy a magyar posta vagy a futárcég lesz a kézbesítő végül?
[ Szerkesztve ]
-
Lialiana
csendes újonc
És azt tudjátok esetleg, hogy az online fizetést teljesíthetem-e más kártyáján keresztül, vagy csak a sajátommal..? Köszi 😊
[ Szerkesztve ]
-
Lialiana
csendes újonc
ezt jó tudni, simán megéri még fizetősen is, mert lényegesebb gyorsabb így, főleg mostanában, amikor a posta extrán sokat szerencsétlenkedik mindennel, és akkor még azt meg sem említettem, hogy vagy jön értesítő vagy nem, folyton csekkolni kell a trackinget, azután meg lehet sorban állni a postán, mert egy ideje már a 24 mm-t el nem érő méretű csomikat se hozzák ki házhoz... köszi az infókat.
[ Szerkesztve ]
-
Lialiana
csendes újonc
Neked is köszönöm, majd figyelni fogok ezekre az opciókra. Utóbbi idők "kedvenc" tapasztalata az volt, amikor a szokásos sms helyett egy olyan normál B6-os fehér fecnipapíron dobták be a postaládába az értesítőt, amit simán szórólapnak néztem és dobtam ki majdnem a szelektív gyűjtőbe olvasatlanul, de szerencsémre mellé ment és lehajolva érte láttam csak, hogy a postától jött, csomagértesítő... nem sokon múlott mert ilyen halovány nyomtatással még a közös képviselet sem szokott levelezni a lakókkal, azért gondoltam valami igénytelen ingatlanos szóróanyagnak... szóval, érdemes résen lenni, tudnak még meglepetéseket okozni 😉
[ Szerkesztve ]
-
Lialiana
csendes újonc
válasz Goose-T #54802 üzenetére
Konfirmáld, hogy megérkezett a csomag, és azonnal nyiss disputát; de ne a termék-visszaküldés opciót válaszd, hanem a sima pénz-visszakérést; csatold a fotókat vagy videót és írd le, hogy így érkezett meg hozzád a rendelés, és írd le azt is, hogy sajnos visszaküldeni nem tudod, mert annak díja többe kerülne, mint maga a rendelés értéke, stb... Én mindig igy csinálom, és mindig megadja az Ali, ha ágál ellene az eladó, akkor is.
-
Lialiana
csendes újonc
Az én tapasztalatom az (több ezer rendelés, és jó néhány becsúszott disputa után), hogy nem érdemes vitatkozni velük, mert arra vég nélkül képesek, és csak az idő megy, eredmény semmi. Még kezdőként én is próbálkoztam egyezkedni, hogy elkerüljük a disputát, de sosem jutottam velük semmire, tényleg csak az időt húzták, aztán amikor az egyik ragaszkodott hozzá, hogy küldjem neki vissza a hibás árut, csakis akkor hajlandó kártalanítani, én meg hiába linkeltem neki, hogy annak mennyi innen a költsége, megfizeti-e, stb. (persze, nem), akkor besokalltam, és claimeltem, mire az Ali csont nélkül megítélte nekem a full refundot, visszaküldés nélkül. És ennyi volt, kár volt vesztegetnem az időt a huzakodással - annál is inkább, hogy a végére majdnem kifutottam már a védelmi időből...
-
Lialiana
csendes újonc
Félreértettél, vagy én fogalmaztam félreérthetően, lényeg, hogy amikor az eladóval való értelmetlen huzakodás elkerüléséről írtam, természetesen a disputa előtti üzeneváltásokra céloztam; a disputa alatt az eladó csak tesz egy ellenajánlatot, ami ilyenkor általában nulla visszatérítést ajánl és további céltalan várakozást, ilyenkor már minek huzakodni vele tovább..? Nyom az ember egy rejectet, azután az Ali közbelép és ítél... Nálam ez idáig mindig pozitív volt, próbálkozhatott az eladó bármivel. Így értettem. 😊
-
Lialiana
csendes újonc
Ezek szerint érdemes reklamálni a postánál, köszi, hogy megosztottad; én is jártam már így, most legutóbb pl. csekkolam egy még június eleji meg nem érkezett, a nyomkövető szerint elakadt rendelésemet, erre most mit látok? Egyszerre csak ott sorjázik a rengeteg, eddig nem látott bejegyzés, köztük elérhető online fizetés, amiről persze, hogy nem kaptam semmilyen értesítőt, és sajnos már vissza is küldték a feladónak a csomagom, visszafodítani már nem lehet (telefonon mondták). Hát, kíváncsi leszek, ilyenkor mi lesz az Alinál...
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Microsoft Excel topic
- Házimozi belépő szinten
- Elektromos autók - motorok
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest