- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MIUI / HyperOS topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MG4 menetpróba
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Totinyek
csendes tag
Sziasztok!
Szeretnék tanácsot kérni tőletek.Rendeltem az Alin egy galaxy s4 komplett kijelzőt. A hirdetésben az szerepelt,hogy 100% eredet. A kijelző megérkezett a rendelés után 10 nappal. A kibontás után derült ki,hogy inkább 100% hamisítvány. Hibák: A keret oldalról nézve,kb 2mm vastagabb,nem lehet fényerőt állítani, az alsó gombok nagyon halványan világítanak. Van egy kisebb hibája is,egy pixel folyamatosan fehér. A keretben az üveg mozog,nincs rendesen beragasztva. Kibontás után kipróbáltam,a kijelző működik. Nyitottam egy vitát képekkel illusztrálva,hogy mi a problémám és persze részletesen leírtam a hibákat. elindulta az öt nap vissza számlálás. A negyedik napon az eladó jelentkezett. Vissza utasította a teljes visszafizetést és 0 dollárt adot meg. Megkérdezte mi a probléma. Leírtam még egyszer neki,plusz küldtem megint képeket. Utána azt írta,tegyek fel videót és küldjem el neki,emailben. Megcsináltam és elküldtem. (ez volt tegnap reggel.) Érdekes módon estig semmi reakció (online volt egész nap) rá írtam,hogy akkor most mi van,órákig megint semmi. Erre én vissza utasítottam az ő ajánlatát (0 dollár vissza) és nyitottam egy módosított vitát,hamis áru néven és pénz vissza. Persze képeket is raktam fel,meg egy kép perces videót is.Ma írt nekem,hogy képeket tegyek fel,meg volta egy apró kopott matrica a kijelző szélén,hogy azt fényképezzem le neki. Írtam neki,hogy küldhetek ,neki 100 képet is, de a termék akkor is hamis és hogy úgy gondolom ezt ő nem ismeri el. Persze erre órák óta megint semmi válasz. Az lenne a kérdésem,hogy ha escalálnák az alinak a vitával kapcsolatban,mennyi esélyem van,hogy vissza kapom a pénzem? Előre is köszönöm a válaszokat. Amúgy az eladónak már volt elég sok negatív értékelés a az elmúlt napokban az s4 lcdk miatt. A vevők úgyan ezeket a hibákat írták le...
-
Totinyek
csendes tag
Az eszkálációról nincs tapasztalatom,gondoltam előtte megkérdezlek titeket,mert úgy olvastam,hogy az ali döntése ellen már nem lehet fellebbezni és nem tudom,hogy elég-e ennyi bizonyíték nekik,vagy esetleg még kérnek be. Amúgy 59 dollár volt ingyenes szállítással. Tudom és tudtam,hogy nem lesz eredeti,de ez használhatatlan. Rendeltem már ebayról tablet és telefon kijelzőt,de működő képes kijelzők voltak és méretben is azonosan az eredetivel. Ennél viszont ha össze van rakva a telefonnal kb 40% vastagabb lesz a készülék és a tokba se fér bele.
-
-
Totinyek
csendes tag
válasz A texasi #6427 üzenetére
Érdekel a helyzet az eladó is feltöltötte a "bizonyítékait". Úgy kezdte a szöveget hogy ennek aterméknek semmi köze a Samsung logós termékhez. Magyarul nem eredeti. (én is erről beszéltem végig).Fel is rakott két képet amin látszik hogy nincs logo a terméken és vastagabb is a kijelző,mint a gyári. (én is erről povedálok neki kb egy hete) Ha meg rámész a hirdetésére így indul a szöveg 100% eredeti termék. Na most vagy ö néz mindenkit vaknak,vagy vele vannak nagy gondok....
-
Totinyek
csendes tag
A hidetésből már csakennyi van. Magát a hirdetést szerintem törölte...
http://www.aliexpress.com/snapshot/6927022205.html?orderId=69412068407501
Egyértelműen nem látszik a logó csak halványan,de szerintem ez a jellemző,hogy logo nélkül raknak fel képet,viszont a hirdetésbe bele írják, hogy logóval. Mind a ketten feltöltöttük a bizonyítékokat,de a számláló még mindig megy és azt írja zölddel,hogy várakozás mind két fél válaszára. Ez nem tudom,hogy igy normális-e....
http://www.aliexpress.com/snapshot/6927022205.html?orderId=69412068407501[ Szerkesztve ]
-
Totinyek
csendes tag
válasz molvany #6456 üzenetére
Tisztában voltam vele vásárlás előtt,hogy nem gyári kijelző,de azt azért reméltem,hogy működőképes lesz. Feltételezem,hogy mindenki úgy vásárol és úgy ad ki pénzt egy bizonyos termékért,hogy azért egy működő képes dolgot kap.
Amúgy ezen a kijelzőn van egy fólia és nagyon nagy eséllyel a logó ezen van (nem a telefonon üvegén!!!). Ezt egy elégedetlen vásárlónál is olvastam. -
Totinyek
csendes tag
Sziasztok! Az eszkalált vita után,mind a ketten feltöltöttük a képeket meg a videot. Ezek után a vissza számláló lejárt hétfő reggel. De ma reggel megint elindult,mert az eladó megint képet akar. Ilyenkor mi van? Az meddig lehet így csinálni?
-
Totinyek
csendes tag
Szia! Most az én válaszomra vár a rendszer. kb 10 képet töltöttem már fel,meg egy videot. Most egy olyan képet kér amit még nem raktam fel neki. Konkrétan egy olyan képet amin látszik egy kis logos matrica a kijelző oldalán.
-
Totinyek
csendes tag
Megcsinálom neki,de érdekes,hogy az összes terméke le van szedve az oldalról csak egy darab telefon kijelző van.
-
Totinyek
csendes tag
most 1 nap és 9 óra,hétfőn már letelt,miután feltöltöttük a képeket,de kedden reggel új kéréssel jött és megint elindult a számláló. Azt hittem, ha le jár az idő akkor már csak az ali döntése van hátra,de a jelek szerint nem. Így viszont el lehet a dolgot húzni jó sokáig. Amúgy ma néztem az oldalát és üres az egész,nincs egy darab eladó terméke se. (Érdekes...)
-
Totinyek
csendes tag
Feltöltöttem a kért videot és a fényképeket.(tegnap). Ma válaszolt is.
Azt írta,hogy küldjem vissza az árut és küldi a teljes vételárat. Nagyon kell neki az áru,mert a főnöke ki rúgja, ha árú nélkül utalna vissza.
Nekem ez nagyon úgy tűnik,hogy vissza akarja az árut,de a pénzt elfelejti vissza adni.
Gondolom,ezt csak úgy lehet kivitelezni,ha vissza vonom az eszkalációt és a pénzt az ali hozzá utalja. Persze ha jól látom.... -
Totinyek
csendes tag
Köszi a választ,ezt nem tudtam. Szerintem kivárom az Ali döntését.
-
Totinyek
csendes tag
válasz molvany #6559 üzenetére
Ma megint azt írta,hogy küldjem vissza az árut. Utána megint, válaszként kért képet és videót a termékről. (ezt már két napja feltöltöttem neki. Úgy gondolom csak az időt húzza. Persze a számláló megint elindult 3 napról. Ha most nem válaszok és lemegy a három nap. Akkor mi van. Mert ez már a harmadik menetünk lesz. Kötelező ilyenkor reagálni a kérésére vagy ha lemegy a három nap az ali elkezdi bírálni?
-
Totinyek
csendes tag
-
Totinyek
csendes tag
Szerintem is érdekes a dolog.
Most ennyi látszik a keretezett részben:Status:
Dispute Escalated - Waiting for both parties to respondReminder:
To move forward with this case, both the buyer and seller need to provide enough evidence (such as clear pictures or any other relevant information) to support their case within 2 calendar days 22 hour 42 minute 2 second Forged or modified evidence will not be accepted.
(Details)Respond Cencel arbitration
-
-
Totinyek
csendes tag
Megmondom őszintén én is pontosan így gondom. Ezért se akarom most vissza küldeni neki,rossz a kijelző,de legalább van valami a kezemben a pénzemért cserébe.
Arra is gondoltam,hogy ha vissza küldeném, van annyira inkorrekt az eladó,hogy kiveszi a kijelzőt a dobozból és küld egy fényképet,hogy üres dobozt küldtem vissza.
Amúgy megint fényképet akar tőlem,de most a dobozról és a csomagolásról..... érdekes -
Totinyek
csendes tag
válasz A texasi #6600 üzenetére
Ma reggelre megszületett a Ali döntése a rossz S4 Lcd kijelző ügyében:
The dispute (order id: .... ) has been closed today and we have made a mediation.
Result:
Status of case: Complaint ClosedRefund amount: Full Refund (without returning goods)
Reason: seller didn't provide required evidence to prove the product is original.Reminder: Normally buyer will receive the refund in 3-15 business days.
You can log in to <http://trade.aliexpress.com/issue/issueDetail.htm?issueId=60702556637501> to check the details.
Please spare a few minutes to provide feedback on the service I have provided. We strive on improving our performance consistently, and feedback ratings help us evaluate our performance further.Thank you for your cooperation and support, and hope you have a great experience shopping with AliExpress. Your understanding and cooperation will be appreciated.
-
Totinyek
csendes tag
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.Hogy tudom az elmentett bank kártya adatokat törölni a profilomból? Előre is köszönöm a válaszokat
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Politika
- Milyen autót vegyek?
- OpenWRT topic
- Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
- Autós topik
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Tippmix
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...