- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Submarine
senior tag
Sziasztok!
Átolvastam a topikot, és már az az érzésem, hogy biztosan én nem értek valamit.
Jön egy levélnyi csomagom 14,38€ össz-vissz értékben, már 07.21-i rendelés volt.A postai nyomkövetésben 07.29. 19:48 óta van "Online fizetés elérhető" státuszban.
Utána van még egy "Feldolgozás", meg egy "Továbbítás belföldre" bejegyzés.Az egésszel pénteken du. 5 körül szembesültem, mikor "pillanatnyi felindulásból" megnéztem a nyomkövetést. Előzetesen én sem kaptam semmilyen értesítést, csak az Aliról.
Az ő oldaluk meg annyit ír, "bocsi, nincs logisztikai infornáció, próbáld később".
Az meg tegnap meló után jutott eszembe, hogy a Posta nyomköv.-nél is ránézzek.Ha mindent jól értek, most kellene telefonálnom a Posta ügyfélszolgálatára rakétaindító kódért, meg a fizetési oldal linkjéért. Hétvégén.
A 48 óra amit írtok, az munkanapon érvényes, vagy naptári napon?Mindenesetre küldtem egy emailt is a Posta ü.f.sz.-ára, amire kaptam egy ticketet.
Majd talán válaszolnak.
Küldtem egy kezdeményezést is a Posta Evámjához is, nem tudom volt-e értelme.
Még arra sem válaszoltak.
Valamint próbáltam a NAV oldalán isfelbejelenteni magamat, de nem tudtam vám-árunyilatkozatot tenni, mert a postai csomagszámot nem fogadja el.
De akkor ezt is kellene, nem? Vagy csak később kell majd?Bár még nincs az országban, ha lehet szó szerint érteni a csomagkövetést, de ez az a pont ahol elvesztettem a fonalat. Akkor most mi van?
Ha jól értettem rosszabbik esetben fizetek 800Ft-t?
Vagy kifizettetik az áfát mégegyszer(számlán szerepel TAX 27% adat), de azt meg meglehet fellebezni? -
Submarine
senior tag
Na, még is csak kaptam válasz emilt a postától, tegnap háromnegyed kettőkor.
Azt írták amitől "féltem", az adatok közt nem, vagy nem helyes formátumban szerepelnek az email cím, és a telószám. Ezért bacnak értesítést küldeni.Ezt próbálta már lelevelezni valaki az alival? Az tudható, hogy ez hogy működik?
Nálam a rendelésen a +36 külön sorban szerepel, email meg nincs:
Zip Code:****
Mobile:20*******
Tel:+36-
Fax:
Szóval ha az eladó ezt ugyanígy adja meg, akkor még vitatkozni sem tudok a postával.
A postai címemet, nevemet ékezet nélkül írtam. Ti hogy csináljátok?
Még az jutott eszembe, a mobile sorba beírom +36 -al kezdve. A számok közé szóközt nem tettem. De asszem rákérdezek aliéknál is, hogy van ez. -
Submarine
senior tag
Már úgy is benne vagyok, megérdeklődtem a "hogyan kellene megadniuk"-ot.
Majd írom mit válaszolnak.Külön tetszik amit írsz:
"ha hiányos a kereskedő által megküldött vám-árúnyilatkozat akkor nem lehet az automatikus rendszerben feldolgozni, be kell kérni a címzettől a hiányzó információkat"Majd a fogyasztóvédelemnek írt levélben előveszem.
Nekem ez az első alis vásárlásom, de ennyitől elöntötte a car az agyam, főleg hogy ebben a totyikban is mindenkivel ez történik.#54058 Beni2360
Az emilen kívül így volt megadva, tehát a telóra küldhettek volna sms-t.
Köszi! Az emilemet meg beírtam, hátha legközelebb..[ Szerkesztve ]
-
Submarine
senior tag
Sziasztok!
Ezt még megkapom, vagy kezdhetek telefonálni, mert visszaküldik?
Az még 100km-re van tőlem, jelen állapota:
Arra kérdésre, hogy akkor hogyan kell az adatokat megadni, vasárnap óta nem válaszoltak. -
Submarine
senior tag
Sziasztok!
Az én történetem is sikeresen zárult.
Mondjuk már tegnap óta azt írta a hazai nyomkövető, hogy küldemény a kézbesítőnél.
Az parcelsapp.com -on meg már azt is írták, hogy tegnap délután volt egy sikertelen kézbesítés. És maj' értesítik a vidéki jóképűt..
De persze se értesítés, se üzenet, se telefon..
Ma reggel bementem az ofiszba és felvettem magam.
Szerencsére csak 800 pénzt kértek érte, áfát nem kellett mégegyszer.Viszont ha élhetek egy javaslattal, az ali oldalán a My Orders/Shipping Address fülön, a telószámnál a +36-ot hagyjátok figyelmen kívül és írjátok így:
06301234567
Mert a posta ü.f.sz.-a is válaszolt közben, és ezt írták:
A megfelelő telefonszám formátumok az alábbiak:
+36301234567
36301234567
0036301234567
06301234567A többi kérdésemre nem válaszoltak.
Az email címet meg szerintem is mindenki írja be az "Optional" rubrikába:
A nevemet így fordítva írtam be, és lehagytam az út/utcát is csak házszámot írtam, valamint azt sem írtam ki hogy megye, mert egyértelmű a legtöbb esetben (ezt valaki mondja meg a postának is pls ).
De nem is ezekkel volt a baj hanem, hogy nem értesítettek semmiről. Mint ahogy sokan másokat sem. De az emailem nem volt beírva, és a telószám is a szolgáltatóval kezdődött.
Betudom ezeknek a felmerült hiányosságokat. A két hét szállítás jelen esetben szerintem rendben volt (persze ebből 6 napja már belföldön van).Az eladó korrekt volt, azt küldte amit vettem, úgy néz ki jók is lesznek (3db elektronikai nyáklap+csatlakozó vacak, amit máshonnan képtelenség beszerezni).
Lehet majd az alinak is megeresztek egy üzit, kicsit igazítsák meg ezt a datasheetet, hátha elmúlna a bosszantó dolgok java. Mondjuk akkor nekünk is újból be kell írni az adatokat helyesen.
-
Submarine
senior tag
Sziasztok!
Két terméket akarok ugyanattól az eladótól rendelni.
A drágábbik alapból AliE. Standard Shippinggel jönne, de a másik Cainiao Super Eco-val.
Olvastam a különbségeket, és egyben szeretném megkapni. Kicsit rá kell fizetnem hogy a másik is Standard shipping legyen. Ugye érdemes vesződni vele, vagy felesleges ilyenkor?
Hogy megy ez? Egyszer már rendeltem, nem volt gond, csak a honi postával kellett bohóckodni. Inkább kihagynám őket, egy ezres nem ár a nyugalomért..
Tablet tokról, és üvegfóliáról van szó. -
Submarine
senior tag
válasz Churpik #68589 üzenetére
Üdv!
Én már júli 26. óta várom a saver shippinges teló tokot.
Azóta "Arrived at local delivery center".
Semmit nem tudok róla.
Legalább emileznének, hogy gyere be érte hunparaszt, mert nincs rá kapacitásunk.
De ez a "semmi infó nincs" kiakasztó.
Hétfőn már bemegyek majd a csomagszámmal és rákérdezek.Eddig az EO teljesen jó volt, most megint elvágták a nyakát ennek az alis történetnek.
[ Szerkesztve ]
-
Submarine
senior tag
A helyi viszonyok nem szerepelnek a 2. pont végén.
Tehát akkor biztos, hogy nincs esély arra, hogy már a helyi (vidéki) postán legyen?
És kapacitás híján nem hozták még? Ugyanis 7 postásunk van, abból 3 szabin jelenleg.Még a fizetős érában rendeltem először aliról, amit a posta kezelt.
Értesítést ugyanígy nem küldtek, és kb. ugyanígy mentem be érte, és ide is adták. -
Submarine
senior tag
Üdv!
A standard shippinget még mindig az EO hozza?
Avagy melyik szállítási mód mondható megbízhatónak manapság? -
Submarine
senior tag
Sziasztok!
Tőle rendeltem nem rég, már fel lett adva, és Spanyolországot ír.
Ilyen létezik, hogy ott van "raktára" a kínainak, vagy ez csak valami rendszerhuba?
Már úgy vagyok ezzel az ajiekpreccel, mint egyszeri lány buli után:
- Vagy meg jön, vagy nem.
-
Submarine
senior tag
válasz tököscsávó #73200 üzenetére
Nekem ez ma jött meg, még dec 31-én rendeltem (8 munkanap).
Gyorszáras nejlon tasi a szokásos ezüst zacsiban.
MPL nyomkövetés van. TEMU meg emailezgetett róla. MPL-es betette a ládába.
De tőlük se egy levél, se egy telefon.
Szerintem már nem szeret.
Ilyen leosztásban (pengék) 370Ft-al olcsóbb alin, ahogy látom.
Annyit fizettem (PayPal) ami ki van írva. Pedig előtte már be akartam zárni a PP fiókot. -
Submarine
senior tag
válasz Submarine #73073 üzenetére
Csak érdekesség képpen:
Dec. 27-én rendeltem Aliról.
Ma 01.12-én hozta az EO. Reggel jött sms, és fel is hívott a szokásos srác, mint szokott.
Ali-s nyomkövetésben csak ES szerepelt mint kiinduló ország.
"Sorry, there is no updated logistics information.Please try again later."
Közben, és azóta semmi egyéb bejegyzés nem volt. Nem kaptam emailt sem.
A doboz benyomódott, de a tartalma nem sérült. Minden OK. -
Submarine
senior tag
válasz Wolfram #73520 üzenetére
Üdv!
Ez kétpólusú DC tápkábel hosszabbító lesz 3.5x1.35 (ne keverd össze az audio jackekkel):
Notebook alkatrész
TME
TEMU
Csak posta mégannyi.
A hossz / átmérőre figyelj oda.
Ezeket az első 5 percben találtam, még ráfekhetsz.
Csak a megnevezést kell eltalálni. -
Submarine
senior tag
Újabb érdekesség:
December 15-i rendelésem, egy 1000Ft-os kacat "Cainiao Super Economy Global" szállítással ma jött meg, postás bedobta a ladába. Semmi értesítést nem kaptam honfitársainktól.
2024.01.12. óta "Arrived at local delivery center" státuszban.
Úgyhogy semmi pánik van remény, a sejtszintű enzimműködés hal meg utoljára.
Mondjuk legközelebb odafigyelek a szállítás típusra, még ha többe is kerül. -
Submarine
senior tag
válasz Balázs1621 #73548 üzenetére
Közel 5 tized.
-
Submarine
senior tag
Sziasztok!
Olvastam a Rules-t de nem világos inkább rákérdezek, hogy a 3+ items akció keretében, akárhányszor lehet 10 darab valamit venni, vagy összesen? Elsőre 6 dolgot rendeltem.
Engedi tele pakolni a kosarat, de feleslegesen nem indítanék még egy vásárlást. -
Submarine
senior tag
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Submarine
senior tag
válasz DonThomasino #74231 üzenetére
Üdv!
Inkább arra figyelj oda, hogy olyan szállítással jöjjön, amit MPL vagy EO hoz.
Mert a sima postai küldemény az úgy van, mint egyszeri lány buli után.
- Vagy meg jön, vagy nem.
Ezt meg megint az összefoglalóból tudod kimazsolázni melyik milyen.
Szerintem inkább egy-két dodóval legyen több, de tutira ideérjen.
A sima posta néha szokott kezelési költséget is kérni, de az sem vám. -
Submarine
senior tag
válasz mályva #74361 üzenetére
Üdv!
Sőt, ha még pontosabbak akarunk lenni, a 88 nap után még lesz 15 napod reklamálni:
Mindezt az "Order details"-ra kattintva láthatod.
Már nekem is volt, hogy 27 munkanap múlva ért ide. No para /még/.Az én kérdésem:
Olyan van, hogy ajándékot is adnak, vagy csak véletlenül tettek bele egy smink ecset készletet a "3+item"-es csomagba? Mondjuk nem tudom mire fogom használni.. valamit maj' elbizserélek vele.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Formula-1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Discord
- Milyen routert?
- Politika
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...