- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dobolan
senior tag
Szerintem, ha még nem adta fel -vagyis nyilvánvalóan nem shipped-, akkor rányom az apply-ra, hisz dispute esetén látszik a rendeléstörténet, és neked adna igazat az ali, főként, hogy a választott raktárból küldeni sem tudja. Nekem volt ilyen esetem már néhány. Mindig visszakerült a pénz hozzám gond nélkül. Szerintem EU raktárak készleteivel nincsenek napi szinten tisztában, én ezt el is tudom fogadni, csak legyen lemondható a rendelés, ha nem tudják küldeni.
Nekem volt olyan is, hogy sürgős lett volna, és pont azért fizettem 5 dollár felárat, mert EU raktárból 5 napot írt szállításra. A kínai meg feladta kínából 30-50 napos szállítási idővel, és mikor reklamáltam nála, annyit írt, hogy az EU raktárban nem volt. Írtam neki, hogy ezt az előtt kellett volna közölnie, mielőtt feladja, mert nem így rendeltem, és akkor lemondtam volna. Nyitottam is rá reklamációt, és az Ali el is fogadta, visszakaptam a cucc árának a felét.
Szóval neked tuti visszamegy a pénz, csak némi idő kérdése.
-
dobolan
senior tag
válasz #16729600 #36742 üzenetére
Nekem is be van ragadva egy visszafizetés.
A refund FAQ-ban ez van:
Why does it show that a refund is being processed after my order cancellation?
It means your refund is currently being processed for you. Normally, it takes about 3-20 working days to receive it in your bank account. Please wait patiently for the refund.
A Refund Processing felett nekem van egy dátum. Attól számolva nekem még csak 10 munkanap telt el. -
dobolan
senior tag
Már nem azért, de ez szerintem az eladó felelőssége. Ha nincs neki készleten, írjon üzenetet, hogy kell-e nekem Kínából küldve vagy sem, ha nem, akkor cancel order... Oké, ez esetben free shipping volt, de nem ez a jellemző, hanem az, hogy megvágnak 3-5 dollárral EU raktárból küldés esetén.
-
dobolan
senior tag
válasz #98320896 #43873 üzenetére
Oda van írva, hogy az ár tartalmazza az áfát. Vámot szerintem nem, ha többe került, mint a vámhatár, akkor vámolni fogják.
Szerk.: Biztos, hogy nem, az apró betűsben benne van
"You incurred costs in addition to the purchase price (for example, customs duties for a shipment to the EU) and the seller did not cover these costs."[ Szerkesztve ]
-
dobolan
senior tag
válasz #98320896 #43878 üzenetére
Nézd, az amazon küld a rendelésedről részletes adatokat, benne minden tételesen, amiért fizettél. Ha látsz benne ilyen tételt, hogy VAT, akkor az az áfa ,azt 2x nem kell megfizetned. Hiába vonják vámeljárás alá, azzal bizonyítod, hogy megfizetted. Az amazon a shipping addresshez számol hatályos áfát, szóval ha fizetted akkor az a magyar 27%os. Erre egyébként ott a terméknél vannis utalás, hogy alapban a német csökkentett áfás árat mutatja, de checkoutnál már a magyarral számol, ha MO a cím
[ Szerkesztve ]
-
dobolan
senior tag
válasz #98320896 #43883 üzenetére
Már sok mindent rendeltem Amazonról, mindíg felazámolta az áfát, akkor is, ha USAból küldték. És nem a németet, hanem a magyart. Soha nem akadt fent a magyar vámon, mert fel volt címkézve, hogy már fizetve van.
Gondolom meg van az Amazonos fizetési visszaigazolás, azon minden rajta van. Idén nem rendeltem Amazonról semmit, lehet, hogy azóta változott valami, bár akkor meg nem hinném, hogy bármilyen áfát hozzászámolna az árhoz, vagy oda lenne írva hogy mit tartalmaz.[ Szerkesztve ]
-
dobolan
senior tag
válasz #98320896 #43883 üzenetére
Durva lett ez az Amazon Market, minden eldugva és apróbetűs, úgy kell felkutatni...
Megnéztem a konkrét terméket, és abban szerintem nincs benne az áfa, legalábbis, ha az Amazon számládon nincs tételesen szétbontva, akkor tuti nincs, és meg fogják sarcolni, ha fennakad.
Itt van az eladó "Tax policy"je, részletesen leírja:
"Tax Information
Sales tax is not separately calculated and collected in connection with items ordered from Shenzhen Audio through the Amazon.com site unless explicitly indicated as such in the ordering process. Items ordered from Shenzhen Audio may be subject to tax in certain states, based on the state to which the order is delivered. If an item is subject to sales tax, in accordance with state tax laws, the tax is generally calculated on the total selling price of each individual item, including delivery and handling charges, gift-wrapping charges and other service charges, less any applicable discounts. If tax is separately calculated and collected in connection with items ordered from Shenzhen Audio through the Amazon.com site, the tax amounts that appear during the ordering process are estimated – the actual tax that will be charged to your credit card will be calculated at the time your order is processed and will appear in your order confirmation notification."Régebben ilyen nem volt itt vagy én sohasem akadtam bele. Sry.
[ Szerkesztve ]
-
dobolan
senior tag
válasz Morris #44799 üzenetére
Az szerintem a nagy probléma itt, ha te elismered azt,hogy megkaptad a terméket, de utána nyitsz egy dispute-t (ha mégsem fizet a kínai paypalon), és ott arra hivatkozol, hogy nem kaptad meg. Az a dispute lehetőség minőségi vagy mennyiségi reklamációra van fenntartva.
Előbb utalja a zsét paypalon szerintem.
-
dobolan
senior tag
válasz AstraCDX #45140 üzenetére
Nyiss disputet, reklamáld meg, hogy a kapott eszköz nem működik, és kérj teljes visszatérítést, mert számodra ez így kuka, nem tudod semmire használni. Írd bele, hogy a visszaküldés költsége nagyon magas.
A nem megfelelő működést pedig dokumentáld le nekik, ha tudsz, képernyő képeket is készíts.[ Szerkesztve ]
-
dobolan
senior tag
Sziasztok!
Nekem is van egy jún.20.-i PNLUC csomagom. Honnan tudom meg, hogy az MPL-hez került kézbesítésre, és hogy mikor? Az alis tracking fogja mutatni (valaha)?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Yettel topik
- Facebook és Messenger
- Formula-1
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Politika
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen