- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz -ZeeZee- #30659 üzenetére
Az a gond hogy a beszállító őt is átverte, hiszen csak egy eladó, ha a kísérő papírokon azt írják hogy az amit ő a hirdetésben megad akkor minek kételkedjen? Ha minden kereskedő kipróbálná azt amit árusít, hát egy nagy használt cikk piac lenne a világ, mert amit kibontanak az már annak tekintendő.
Ez egyébként rosszabb minőségű? Függetlenül hogy lejárt a dispute idő adott esetben én az árkülönbözet visszakérésével megpróbálkoznék, leírva hogy sajnálatos hogy őt is becsapták, de így lenne korrekt lerendezni.
Többet nem veszítek vele, csak egy üzenet. -
-ZeeZee-
senior tag
válasz -ZeeZee- #31092 üzenetére
Azt hiszem megvan a hiba forrása nálam. User error valószínűleg, önhibámon kívül...
A hónapban lejár a kártya, amit Alipayhez regisztráltam. Az utcánkban lakik egy ügyintéző, aki elhozta nekünk a kártyákat tegnap délután (nejemé is most jár le), csak nejem nem szólt. Tegnap este rendeltem, és úgy néz ki, hogy nincs kifizetve, hiszen az a kártya, amivel fizettem volna már nem élt. Tegnaptól ugyanis már az új kártya él. Most már regisztráltam az új kártyát, a régit töröltem.
Hogyan fog ez a kifizetés megtörténni? Az order historyban látom, mintha ki lenne fizetve, de Alipayen nincs nyoma.Kell nekem valamit tennem?
-
Topikgazda
válasz -ZeeZee- #31557 üzenetére
Írtam hogy augusztus közepétől elrontották, nem kerül be a vásárlás az Alipay vásárlási történetbe, ez független a kártya típusától.
Az sms védelem az magyar regisztrációnál nem a fizetésre vonatkozik. Hasonlóan mint a PSD2 az EU-n kívüli fizetések esetén nem lesz jóváhagyó sms a banktól, itt sincs Kínán kívüli ügyfélnek. Még.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz -ZeeZee- #31949 üzenetére
Nem kell, nyugodtan várd meg hogy leteljen. Akkor indul a 15 nap.
A héten ünnep van, gondolom a vásárlásnál lévő linken keresztül kérted, mert az beállítható az eladónak hogy automatikusan emelje, de persze nem mindegyik használja.
A másiknál ha ez lejár sztornó lesz a vásárlás, de az ünnep miatt lehet hogy erre se lesz reakció, de kérj pár nap hosszabbítást, mert veszítesz az árfolyamon.[ Szerkesztve ]
-
Digitalpimp
senior tag
válasz -ZeeZee- #31957 üzenetére
Már rég be kellett volna szántani az egészet a MÁV-val együtt.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
Topikgazda
válasz -ZeeZee- #32295 üzenetére
Esetleg azt gondolja hogy lemondasz róla és nem fogsz reklamálni és így megkapja a pénzt.
De én azt nem értem ha ez van: your package has been returned by security check akkor miért nem küldi újra, miért nem írja be az új számot? Nekem is volt ilyen és a könyvelése így nézett ki:
Szállítás azzal a számmal amit visszaküldtek törölve, a régi áthúzással látszik, de ott az új. -
Topikgazda
válasz -ZeeZee- #34270 üzenetére
Azt csak te tudod megszakítani, mire nyomtál mer az eladó itt szó szerint és hivatalosan Proposal: Refund US $ 0.00 ajánlott az hogy a sa megjegyzésbe beírta az nem jelent semmit. Neked az ajánlatára kell tenned valamit ami $ 0.00, vagy elfogadni, Accept, vagy elvetni, Reject és van az a lehetőség hogy megszakítod a dispute-t Cancel, ezt történt most.
-
Topikgazda
válasz -ZeeZee- #34330 üzenetére
Még mindig az a hivatalos ajánlata az eladónak hogy No return & No refund, ha ez megfelel akkor Accept, ha nem felel meg akkor Reject.
De akkor nézzük a történéseket.
Te komolyan vetted az eladó megjegyzésként írt 5 $-os ajánlatát ezért megszakítottad a dispute-t. Az eladónak illene küldeni az 5 $-os kompenzációt mert te jó fej voltál.
Persze nem kapsz semmit.
Amikor Cancel lett, írtam volna neki hogy rendben, jól járt mert nincs dispute, de akkor legyen szíves a megígért kompenzációt küldeni.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Spórolós topik
- Politika
- PlayStation 5
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- További aktív témák...