- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Penelope
csendes tag
45 Euroig vám és áfa mentes. Ha van hitelkártyád a számládhoz, próbálj meg azzal fizetni (én ezt teszem, nincs semmiféle utalási költség). Vagy: kérdezd meg a bankod, hogy van-e netkártya szolgáltatás, itt mindig csak annyi összeget töltessz fel a net kártyádra, amennyi épp kell, hogy a kiválasztott terméket megvásárold illetve kifizesd. Tehát nem adod ki a "fő" kártya adataidat, teljesen biztonságos. Egyébként mindezek nélkül is biztonságos a fizetési felület, de persze fő az elővigyázatosság..
-
Gépötty
senior tag
-
WOT-H-A-C
veterán
Figyelj ne haragudj de a kolegának teljessen igaza van.Gyakorlatilag azt közli veled az ali, hogy az eladó nem tudta biztosítani neked az árút azon idő alatt ami vállat!!! Ezért visszakapod a pénzed!! Ez a buyer protection egy része!!!
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
WOT-H-A-C
veterán
-
Gépötty
senior tag
Figyelj, a következő van:
Az Ali nem egy kereskedő, mint például a Tinydeal, hanem több kereskedő piactere, mint az ebay, vagy itthon a Vatera. Utóbbival ellentétben az Ali figyel arra, hogy minél kisebb eséllyel verjenek át, így a pénzedet nekik utalod, és majd ők adják oda a kereskedőnek, ha ő hitelt érdemlően bizonyítja, hogy megvan az áru, és azt útnak is indította feléd: "The supplier must ensure all goods are delivered before the delivery date and add tracking details for your shipment(s) to AliExpress.com"
Épp ezt olvashatod az első levélben, illetve azt, hogy elfogadták a befizetésed, és a rendelésed átkerült a 'Szállításra vár' státuszba.
Egy szóval nem írják, hogy minden ok, hanem pont arról van szó, hogy most arról kell meggyőződniük, hogy minden rendben.
A második levélben írták meg, hogy nem volt minden ok, a kereskedő nem tudta a kért dokumentumokat bemutatni (mittudomén szállítólevél, tracking number, akármi) ezért visszakapod a pénzed.
Ennyi. Arról is fölösleges vitát nyitni, hogy most át akartak-e verni, vagy mi lehetett, mert ezernyi oka lehet annak, hogy az eladó nem tudott teljesíteni.
Remélem, így már világos. Meg azt is, hogy jólmagyarázta ki az Árpimondtam, nekem legalábbis az eddigi három Alis rendelésemből meg az itt olvasottakból ez jött le.Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!