Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #18875 üzenetére
Ha nem a Cancelt választod vagy az Aliexpress elé vitelt a Reject, akkor csak a Close van választási lehetőség.
Amit te indítasz, azt más nem tudja lezárni, kivéve a z Aliexpress elé vitt dolgot, azt ők a döntéssel zárják. -
Topikgazda
válasz Pancsermeste #18879 üzenetére
Ezt az Aliexpress zárta, tőlük megy majd 5 $. Ennyiben egyeztetek meg?
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #18890 üzenetére
Minden pénz az Aliexpresshez fut be, ha te leigazolod a vásárolt termék megérkezését, azután kapja meg az eladó, addig az Aliexpress kezel minden pénzes témát, ezt is.
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #18997 üzenetére
A pénz összeget te írod be, Összefoglalóban ott a leírás. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás és alatta a link: Bővebb leírás itt olvasható.
A tizedes nem vessző, hanem .[ Szerkesztve ]
-
mzso
veterán
válasz Pancsermeste #18997 üzenetére
Nem tudom miért van így, én mindig tudtam az egészet követelni, 1-2 dolog volt ami nem jött meg. Csak be kellett írni a maximum értéket.
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #19001 üzenetére
A kuponok nem járnak vissza. A kupon azért ajándéknak minősül valójában.
[ Szerkesztve ]
-
Pancsermeste
őstag
válasz Pancsermeste #19580 üzenetére
Erre van valakinek ötlete?
Ill. azt is tapasztalom sokszor, hogy az eladónak van egy csomó értékelése, de a feedback score 0.
Olyan is van, hogy az van a terméknél írva, hogy 22 feedback, de ebből semmi se jelenik meg, vagy megjelenik néhány értékelés, de jóval kevesebb, mint amennyit ír.
Egyszer kíváncsi lettem volna a 0 csillagos értékelésekre (22-őt írt), de rákattintva azt írta, hogy nincs értékelés.
Ezek mitől vannak? Az oldal BUG-os, vagy az eladók manipulálják az adatokat?-= Pancsermeste® =-
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #19610 üzenetére
Az oldal BUG-os, vagy az eladók manipulálják az adatokat? Egyiksem
Az értékelések évente értékelődnek, és ilyenkor a rangja az marad az eladónak a s score pontok nullázódnak. Nem minden értékelés látszik.
Bővebben az AliExpress helpje erre a témára. -
Topikgazda
válasz Pancsermeste #20922 üzenetére
A vásárlásodnál a View Detail és Financial fül
-
Pancsermeste
őstag
válasz Pancsermeste #20933 üzenetére
OK, nagy nehezen át tudtam állítani asztali nézetre (mindig mobil nézetet akarta)
A Financial-nál ott van az összeg a Payment Received-nél.
Akkor most mit akarhat tőlem az eladó ezzel a szöveggel?
"Dear friend,
Have a good day!
We appreciated your purchase from us. However, we noticed you that haven’t made the payment yet. This is a friendly reminder to you to complete the payment transaction as soon as possible. Instant payments are very important; the earlier you pay, the sooner you will get the item."-= Pancsermeste® =-
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #20934 üzenetére
Csinálj egy képernyőképet arról ahol látszik hogy fizetve:
Ehhez hasonlót:Írj neki egy üzenetet mellékelve a képet és te is barátilag figyelmeztesd (This is a friendly reminder....) hogy nem kaptad meg a kifizetett árút, mert hamis nyomkövetési számot adott meg és ezért az Aliexpress döntését fogod kérni és jelzed ezt az üzenetét a fenyegetőzés miatt az Aliexpress ügyfélszolgálatnak.
[ Szerkesztve ]
-
Pancsermeste
őstag
válasz Pancsermeste #20998 üzenetére
Ha törlöm a dispute-ot, akkor a vásárlói védelem automatikusan meghosszabbodik? Vagy előbb az eladó ajánlatát kell elfogadnom, és utána a törlésre? Mi a garancia arra, hogy továbbra is élni fog a vásárlói védelem?
-= Pancsermeste® =-
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #21002 üzenetére
Ne keverd, ha törlöd akkor annyi. Megszakítod -cancel- és amíg él a védelem újra nyithatod. De nem hosszabbodik semmi.
Ha a vásárlói védelmet akarod hosszabbítani ahhoz meg nem kell dispute, hanem csak egy kérés az eladó felé. Összefoglaló, Néhány tipp a könnyebb kezelhetőség érdekében, 2. pont[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #21004 üzenetére
Összefoglaló tartalmazza a lehetőségeket.
2. Nem fogadjuk el, a Reject (elutasít) gombra nyomunk, ez esetben az AliExpress fog dönteni a vitában.Ha lejárt volna akkor nem tudtál volna dispute-t nyitni.
-
AtiSnatch
aktív tag
válasz Pancsermeste #21006 üzenetére
Ha elfogadod az ajánlatát, akkor buktad a lóvét. Reject és várod, hogy az Ali intézkedjen.
C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ, Mate20pro --> X13
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #21006 üzenetére
hogy várjak még, akkor mi a teendő.
Az 1. pont, elfogadod.Már írtam: De nem hosszabbodik semmi.
Az eladó emelhetné esetleg, de akkor azt kell írnod, hogy ha emeli akkor megszakítod.
De azt is írtam hogy akkor nem dispute kellett volna, hanem idő növelést kérni. Ezt a lejárat előtt 48 órával lehetőleg.Utólag, meg mi lenne ha, nincs sok értelme most már agyalni. És nem véletlenül ajánjuk azt hogy pénz vissza, ami 60 nap alatt nem ér ide, annál csak 5 % esély, hogy valamikor még is csak befut. 95 % az elvesztés valószínűsége.
Ha nem légi szállítás, hanem hajó akkor is az 55. napon itt kell lenni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #46337 üzenetére
Semmi, megvárod azt az időt amit írtak. De ugye nem azt választottad hogy lejárt az idő de még szállítják, hiszen nagy valószínűséggel nincs bizonyíték arra hogy tényleg szállítva van.
[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
válasz Pancsermeste #46337 üzenetére
Ha a szállítási idő lejárta után rögtön vagy 1-2 nap mulva megnyitod a vitát, ( mert hogy erre 15 nap van és akár a 10. napon mégis megérkezhet, nekem volt is ilyenre példa) mindig ezt szokták irni ( ha azt választod hogy a szállítási idő lejárt, de még utközben van a termék)
kivárod a megjelölt napokat és utána ( ha közben nem kapod meg) kedvező lesz az elbirálás, anélkül hgy bármit tenned kellene
petymek: az előzőhöz még annyit hogy a leírtak szerinti bizonyitás mellé nem kérnék full refundot hanem partial refund, 127,00 dollar értékben[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #46349 üzenetére
Elveszett. Mert már rég itt kellene lennie. Igazi nyomkövetési számod van? Könyvelt küldemény?
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #46353 üzenetére
A Magyar Posta oldalán mi látható ezzel a számmal kapcsolatban? De az amit az AliExpress kijelez egy várható kézbesítés, köze nincs valósághoz. Ott Liége-ben abban az időben több holland postás csomag leragadt, mert a következő bejegyzés a holland postáé lenne, hogy átveszik és indítják ide, de mivel mindig az érkezési hely könyvel nem tudni hogy ott van még, vagy átvitték már Hollandiába, de ott nem könyvelték. Valójában annak van esélye hogy ezután tényleg elveszett.
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #46369 üzenetére
A hollandok nem küldték el. Ezeket nyugodtan lehet elveszettnek tekinteni, ha meg véletlenül előkerül azt majd lerendezed az eladóval.
-
Pancsermeste
őstag
válasz Pancsermeste #49052 üzenetére
Van 3 csomagom (UHxxxxxBE) március vége óta NPKK-ban.
Lassan lejár a vásárlói védelem is.
Ha nem érkeznek meg, akkor van esélyem refund-ra?-= Pancsermeste® =-
-
JóGéza
aktív tag
válasz Pancsermeste #49784 üzenetére
Idén most kaptam meg a második után. Szóval van esélyed. Én megvártam, míg letelt a vásárlói védelem, csak utána indítottam a visszatérítési eljárást.
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #49784 üzenetére
Már ma írtam, mivel nem könyvelik azt hogy mikor kerül ki tőlük -ha igaz ez a gép által beírt adat- akár már a te postádon is lehet vagy kézbesítés közben eltűnt. 10-12 napnál többet, legyen 15 nap nem tartják ott, egyszerűen nincs helyük.
A szállítási védelmi idő jár le ha, nem kérsz az eladótól hosszabbítást, azután van még a 15 nap vásárlói védelmed.Ne egy napon reklamáld meg és nem muszáj rögtön a lejárat napján, oszd szét a 15 napon belül.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #49787 üzenetére
Látod akkor hogy nem jellemző -ha igaz- hogy hetekig náluk van és nem tudhatod hogy nálatok mennyit ülnek rajta, itt Szegeden minimum 1 nap eltelik mire ezekről egyáltalán értesítőt kapok, de szerintem inkább több nap.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!