- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veze
őstag
néztem de számomra nem derült ki semmi
egy ragasztott címke volt rajta, amit akkor szoktak rá tenni egy küldeményre amikor visszaküldésre kerül valami ( azt még itt tették rá , be volt rajta "X"-elve a visszaküldés oka: "Egyéb" és kézzel mellé írták, hogy adathiányos
Aztán visszajött a ráragasztott ajánlott leveles küldeményszámmal és semmilyen más kísérő okirata nem volt ( utólag sem volt ráragasztva) Akkor már nem is a korábbi számával kellett lecsippantani hanem az új számmal. Mondta is a hivatalvezető amikor előhozta, hogy most már ezzel kell nem a korábbival
más: egy ujabb 400 forintos reklamációmat ( online fizetés hiánya miatt) most a sablon szöveggel elutasítottak. ( nem küldték meg aza datokat , vagy nem értelmezhető formában) csatoltam a cimkefeliratot, meg hogy ugyanezeket kapták meg online is, és kértem hogy hogy az állításukat bizonyítsák és küldjél el azt amin láthatom hogy hiányos, / nem értelmezhető az adat, továbbá irkjál meg hogy akkor mi az értelmezhető formátum számukra egy telefonszámra, ha a nemzetközileg elfogadott +36 xx xxxxxxx nem az...
valamint javaslatot tettem hogy ha a rendszerük nem tudja értelmezni az összes többi más szállito/ futárcég által értelmezhető adatokat, annak 400 forinttal továbbítsák a postára a küldeményét, mert az nem kapott lehetőséget másra, és csak annak számlázzák a 800 forintot akinek volt lehetősége de nem élt ezzel - persze tudom hogy ez falra hányt borsó és nem is remélek tőle semmit, de azért a hülyének nézett ügyfél se teljesen az. Ha mindenki szembe jön velem az autópályán, akkor nem biztos, arra kéne gondolni hogy az összes többi a hülye....[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...