Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • veze

    őstag

    válasz V/ #55017 üzenetére

    néztem de számomra nem derült ki semmi
    egy ragasztott címke volt rajta, amit akkor szoktak rá tenni egy küldeményre amikor visszaküldésre kerül valami ( azt még itt tették rá , be volt rajta "X"-elve a visszaküldés oka: "Egyéb" és kézzel mellé írták, hogy adathiányos
    Aztán visszajött a ráragasztott ajánlott leveles küldeményszámmal és semmilyen más kísérő okirata nem volt ( utólag sem volt ráragasztva) Akkor már nem is a korábbi számával kellett lecsippantani hanem az új számmal. Mondta is a hivatalvezető amikor előhozta, hogy most már ezzel kell nem a korábbival
    más: egy ujabb 400 forintos reklamációmat ( online fizetés hiánya miatt) most a sablon szöveggel elutasítottak. ( nem küldték meg aza datokat , vagy nem értelmezhető formában) csatoltam a cimkefeliratot, meg hogy ugyanezeket kapták meg online is, és kértem hogy hogy az állításukat bizonyítsák és küldjél el azt amin láthatom hogy hiányos, / nem értelmezhető az adat, továbbá irkjál meg hogy akkor mi az értelmezhető formátum számukra egy telefonszámra, ha a nemzetközileg elfogadott +36 xx xxxxxxx nem az...
    valamint javaslatot tettem hogy ha a rendszerük nem tudja értelmezni az összes többi más szállito/ futárcég által értelmezhető adatokat, annak 400 forinttal továbbítsák a postára a küldeményét, mert az nem kapott lehetőséget másra, és csak annak számlázzák a 800 forintot akinek volt lehetősége de nem élt ezzel - persze tudom hogy ez falra hányt borsó és nem is remélek tőle semmit, de azért a hülyének nézett ügyfél se teljesen az. Ha mindenki szembe jön velem az autópályán, akkor nem biztos, arra kéne gondolni hogy az összes többi a hülye....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák