Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz vittorio7 #22005 üzenetére

    Nem szoktunk fenyegetőzni negatív értékeléssel, hogy nyomatékosítsuk a kérésünket. Minek?
    Ha dispute-nál az Aliexpress felé ezt elküldi az nem fog téged pozitív hozzáállásúnak minősíteni és az ilyen tiltott is a szerződési feltételek szerint.
    Jelzed a problémát az eladónak és egyezkedtek, ha nem megy akkor indítasz dispute-t. Mivel az egyik nem jó annak kéred vissza az árát és azt, hogy ne kelljen visszaküldeni, mert ő küldött nem megfelelőt.
    Mert esetleg ragaszkodhat ahhoz, mivel nem szándékos volt a hiba, ő természetesen visszaadja a pénzt, küld másikat, miután ezt visszakapta.
    Ha nem akarod zárni, akkor nem fogadod el ezt az ajánlatot és így majd az AliExpress dönt.
    Azt gondolom tudod, hogy amíg nem igazolod le a megérkezést, addig az AliExpress kezeli a vételárat, az eladó addig nem kap egy fillért sem, így majd ők adják vissza a pénzed.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák