- iPhone topik
- Mobil flották
- Magisk
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic V2 - origami
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PlayStation Plus 2024 Essential - A májusi lista
gp Ebben s hónapban többek között a Ghostrunner 2-t kapják meg az előfizetők.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pikszel
őstag
A mozgó ág egy film? Ha igen és nem te animáltad, akkor track motion, majd az ezzel megmozgatott réteghez Pick whip-pel hozzákötöd a mozgatni kívánt réteget. Bővebben akkor, ha nem világos a dolog.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
pikszel
őstag
Jobban is összeszedhetted volna a kérdésed.
A lényeg, hogy kijelölöd a képed rétegét, majd nyomsz egy p-t és az ott lévő kis stoppere szintén rányomsz. Ez létre hozza az első kulcskockát. Ezek után elmozgatod a képet, ahogy szeretnéd és a további kulcskockák maguktól létrejönnek.„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
pikszel
őstag
Az nem az lesz, a segédtestben nincs háromszög. Tudtam, hogy ismerős a szituáció. Be van kapcsolva a "videoram-kímélő". Fast preview > Wireframe. Ezt kapcsold át Adaptive resolution-re, vagy kapcsold ki (Off (Final Quality)). Már ha bírja a vas.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
pikszel
őstag
Örülök, hogy megoldódott a dolog.
A betegségedről pedig annyit, hogy nem volt az aláírásodban, de valóban nem volt egyszerű kisilabizálni a problémát. Egyébiránt a testvérhúgom is végigment ezen 12 évesen (Hodgkin-kór, sugár, kemo) és a családnak sem volt könnyű, de megvan mindenki. Az erő legyen veled! Az aláírásom pedig pont így jó, ahogy van. Pont.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
pikszel
őstag
Szia.
Letöltöd például ezt a videót, majd behúzod a filmed felé és beállítasz rá egy neked megfelelő összhatás módot (Add, Color Dodge, Overlay, stb.). Végül pedig egy Blur (Effect > Blur & Sharpen > Camera Blur) effektet, amit szintén beállítasz a kedved szerint.
Üdv,
p„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
pikszel
őstag
Egyszerűen kulcsolod a kép rétegének láthatóságát a megfelelő időpontokban. Kijelölöd a réteged, nyomsz egy O-t, ekkor megjelenik az opacity sáv és itt ügyködsz a stopperórával, vagy billentyűkombinációval. A kulcsolás megy?
[ Szerkesztve ]
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
pikszel
őstag
Én a végső renderelést általában Premiere-ben oldom meg, de ha AE-ben szeretnéd, akkor ott nem lehet szétszedni a videó és hangsávot. Annyit tudsz tenni, hogy kétszer húzod be az állományt az idősávra, az egyiknek a képét kapcsolod ki, a másiknak pedig a hangját és így már el tudod tolni őket. Esetleg.
Azt nem tudom milyen felhasználásra kellene a végső film, de kimenetnek h264-et ajánlanék.„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
pikszel
őstag
válasz trialboj #453 üzenetére
Az lesz talán a legkevesebb. A mozgást a Motion Trackerrel egyszerű lekövettetni, ha számít a perspektíva, akkor a Camera Tracker hasznosabb. A nagyobb meló inkább az lesz, hogy úgymond ne essen le a képről a tűz.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
pikszel
őstag
válasz trialboj #485 üzenetére
Szia, ez egy teljesen egyszerű dolog, csak 3D rétegekkel kell hozzá dolgoznod (a réteg tulajdonságainál a kis axonometrikus kocka ikon). Beírod a kívánt szöveget, majd a Pan Behind (Anchor Point) eszközzel (Y) a közepéhez illeszted a transzformációs pontot (a Ctrl billentyűt nyomva tartva közben illesztheted). Most hozz létre egy kulcsot az X forgatáshoz, majd pl. egy másodpercnél még egyet, és adj ennek egy 90 fokos értéket. Ekkor ugye már oldalról fogod látni a szöveget egy csíkként. Most a transzformációs pontot mozgasd feljebb egy kicsit és kész is vagy az egyik "oldallal". A láthatóságot kell majd még kulcsolnod, hogy ne lehessen látni az elforgatott szöveget.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
pikszel
őstag
válasz trialboj #490 üzenetére
Igazán nincs mit, viszont az általad linkelt állományt nem tudom megnyitni, de igazán nincs is jelentősége.
Annyit lehet még egyszerűsíteni a dolgon, hogy az Opacity értékét nem kell feltétlenül kulcsolni. Ezzel a scripttel eltűntethető, ami annyit csinál, hogy ha a réteg nem néz a kamerára, akkor az értéket leveszi nullára. Alt + balklikk az Opacity stopperórájára, majd a Timeline-on megjelenő alapértelmezett érték helyére beilleszted a kódot.toCompVec([0, 0, 1])[2] > 0 ? value : 0
(#489) BonFire
Melyik része nem tiszta? Ha a transzformációs középpont (TK) elhelyezése térben, mert ugye 3D rétegeknél már van Z koordináta is, akkor azt talán még egyszerűbb felülnézetben az objektum mögé húzni. A különböző nézeteket a Composition ablak View legördülőjében találod. Ebben az esetben talán a legegyszerűbb ezt elképzelni egy hinta mozgásával. A mozgás középpontja itt is az objektumon kívül esik, és a lánc hossza (esetünkben a TK távolsága az objektumtól) határozza meg, hogy a fenti esetben mekkora a virtuális kockának/téglatestnek a felülete.[ Szerkesztve ]
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
pikszel
őstag
Messze a legkomplexebb Adobe szoftver, én is utoljára hagytam a megtanulását, csak ez ~15 éve volt.
Itt van egy videó (3DS Max-ban), hogy miként épül fel ez a hatás azáltal, hogy a transzformációs középpontot elmozgatod. Ha még most sem érthető, akkor esetleg ráveszem magam, hogy rögzítsem a folyamatot.„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
pikszel
őstag
Csak egy tipp: elég a Win+Alt+R, persze előbb engedélyezni kell játékként a rögzítendő alkalmazást.
Rayyy: Hol olvastál tábortüzet? Egyébként egy vízfelszín felett suhanó X-szárnyú vadász, vagy esetleg egy város felett várakozó csillagromboló mitől lesz élethű?
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
pikszel
őstag
válasz trialboj #496 üzenetére
Tudok segíteni, de ahhoz látnom kellene a forrásfájlokat. A tüzet is külön kapod meg, vagy azt neked kell összehoznod? Ha kapod, akkor az alfa-csatornás végtelenített (loop) állomány lesz? Részleteket kérek.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
pikszel
őstag
válasz trialboj #508 üzenetére
A második videón az egyértelműen látszik, hogy torz (vertikálisan össze van nyomva) a tűz, valamint az is hogy rajta van a fekete matte, amit el kellene távolítani először: Effect » Channel » Remove Color Matting. A maszk feather értéke nagyon nagy, ezért úszik bele a bal oldali alakba, ez is biztos. Fel tudod valahova tölteni ezt a filmet és a tüzet? Színezés alatt mit értesz? Fényelést? Azt elég a végén, a végső kompoziton elvégezni.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
pikszel
őstag
válasz trialboj #511 üzenetére
Torznak látom, mást nem tudok mondani, és a mozgása is eléggé darabos.
A második maszkod azért nem látszik, mert be kell állítani, hogy miként viselkedjen az első maszkkal együtt. Értem ezalatt, azt, hogy hozzáadódjon (add), vagy elvegyen belőle (subtract), esetleg a kettő metszete (intersect), stb..
A színezés, kontraszt, és egyéb korrekció a fényelés.cigam:
Milyen tulajdonságokra gondolsz? Az R a forgatás, P a pozíció, T az átlátszóság, M a maszk, A az transzformációs középpont. Ha ezeken van kulcs, akkor az U-val tudod kinyitni, illetve bezárni. Az általad írt kombináció jelölőt (marker) hoz létre az idősávon, lenyomott számnak megfelelően, illetve törli is másodszori megnyomásra.„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
pikszel
őstag
válasz trialboj #511 üzenetére
Nem volt sok időm szöszmötölni vele, de mutatom, hogy milyen. A tükröződésen három maszk van. Egy a két alakhoz, egy a növényzethez és a harmadik az átmenethez. Az összhatásmód Screen mindkét rétegnél, viszont a tüzet duplikáltam, a tükröződésen pedig van egy Directional Blur és egy Wave Warp filter is.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
pikszel
őstag
válasz trialboj #521 üzenetére
A Tracker panelen találod a Track Motion funkciót. Arra figyelj, hogy a referenciaterület oda essen, ahol a tűz lesz, mert a perspektíva miatt (parallax hatás) elmászhat az alap videón a tűz. Ha beállítottad a referenciapontot, rányomsz a Tracker panelen lévő kis lejátszás gombra, majd amikor végzett, az Edit Targetnél kiválasztod a tűz rétegét, és jöhet az Apply (az alapértelmezett X és Y tengelyre). Ha megérted a működését, akkor egyáltalán nem fog nehézséget okozni a használata.
BonFire:
Ide teljesen felesleges a Camera Tracking, mert nem kell illeszteni egy térben lévő objektumot a kamera mozgásához. Egyébként ez az a funkció, amit említettél és több pontot használ.„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
pikszel
őstag
válasz trialboj #524 üzenetére
Mint írtam, oda teljesen feleslege a Camera Tracker. Miért azt használod mégis? Az ilyen esetben hasznos, ahol az illesztett objektumnak is térben kell mozognia.
A png szekvencia nem rossz megoldás, mert legalább veszteségmentes kimeneted lesz, és nem okoz a végső rendernél látható minőségromlást. De egy magas bitrátájú H.264 állománnyal sem lősz nagyon mellé. Az sem tiszta, hogy miért 30 képkockás kimenetet választottál. Az alapanyag eleve 25-ös.
Az ötös filmnél lehet, hogy azt csinálnám, hogy nem a tüzet maszkolnám, hanem magát a nádast vágnám ki, és azt tenném legfelső rétegnek. A Roto Brush Tool-lal nekimehetsz, mert jó minőségű az alapanyag és a kontraszt is megvan a jóféle végeredményhez.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
pikszel
őstag
válasz trialboj #527 üzenetére
Örülök, hogy sikerült, később megnézem milyenek lettek.
A lassításhoz az effektek között találod meg a Timewarpot (Effects > Time > Timewarp), amivel elég jó eredményt lehet elérni. A tüzeddel négyszeres lassításban is még teljesen jól néz ki a dolog.„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
pikszel
őstag
Mert az emberek nem zöldek. Komolyra fordítva a szót, azért, mert a zöld (és a kék) van jelen a legkisebb mértékben az emberi bőr színében, így relatíve könnyű eltávolítani anélkül, hogy "belevágna" a színészekbe.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
pikszel
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Mini-ITX
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- 3D nyomtatás
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Star Citizen
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...