Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • izomman1

    senior tag

    válasz #54625216 #18277 üzenetére

    Igen ilyen is kell (Ezért írtam kell a tömeg termék is ) és örülök, hogy az „ilyeneknek” mint én is kaptunk egy eszközt.. Támogatottságot illetően pöccre megy majdhogynem minden.. Az , hogy beállítással el lehet vacakolni az a többi headsetnél is megvan , de tény ennél picit több, mert még az FOV nagyság is megnöveli a lehetőségek tárházát és rá kell jönni az adott konfigon, hogy néz ki milyen beállítással a legjobban a játék. GTX 1070 tő felfele azért már használható az eszköz (bár minden játékkal nem biztos hogy tudsz normálisan játszani lásd Fallout 4 VR ) bár tény , hogy ez nem olcsó kategória és nem a tömegeknek szól ebből kifolyólag (Jó lenne ha VGA fronton beindulna egy igazi árverseny és nem egyre drágábbra tennék az árcédulákat, hanem egyre olcsóbbra inkább) .. Valamint az AMD Radeon VII essel például lehet el se indul a PITOOL szoftver letöltésénél meg sem említik.
    Az is óriási piaci hátrány még nekik, hogy egyenlőre csak egy „jó headset” van , de a headstrap , füles , a kontroller , a base station minden hiányzik és komplett csomagot ki tudja mikor fognak tudni adni a nagy érdeműnek, mert jelenleg csak a Vive tulajok tudják használni az eszközt . (Nekem is nagy „anyagi „áldozatot kellett hozni vissza kellett térni Vive ra amit egyszer már lecseréltem )

  • izomman1

    senior tag

    válasz #54625216 #18277 üzenetére

    „Egy rendes játék fejlesztése rohamtempóban is minimum 2 év, ha a kiadók azt látják, hogy 2 év alatt 3 generációt öregszik a hardver, akkor bele sem kezdenek.”

    Pont ez a jó a Pimax-ben ,hogy a játék gyártónak nem kell külön rá írnia a játékot megy az magától valami „hack révén” PITOOL al (Ezt szerintem ha nem is az Oculus , de a HTC megoldhatta volna.. bár a Valve az új prototípusával már kísérletezget, de ott is csak 140 körüli FOV -t terveznek – Pimax hoz képest az nem sok lesz ).. Bár lehet azért pocsék a teljesítmény, mert a játék készítők nem optimalizálták nagyobb FOV ra a játékaikat és lehetne ez még jobb is, de ettől függetlenül a játékok gyakorlatilag univerzálisan majdhogynem minden platformon játszhatóak és ez jó ha így marad VR terjedése szempontjából , mert csúnya lenne, hogyha egy játékot csak a Pimax ( nagy FOV ) val lehetne használni…

    [ Szerkesztve ]

  • tobias88888

    őstag

    válasz #54625216 #18277 üzenetére

    Ha már a tartalomgyártóknál járunk, aktuális komment ezzel kapcsolatban a gtr-mastersen Pimax-al kapcsolatban Assetto Corsa Competizione esetén:

    "Srácok, a WMR jelenleg nincs a támogatott headsetek között, mert az UE4 verzió, amit használunk még a native support előtti időkből van. Nem tudom, hogy mikor lesz (ha lesz egyáltalán) verzióváltás, de addig gyakorlatilag csak a szerencsén múlik, hogy működnek-e használhatóan.
    Az nem segít, hogy az összes felhasználóból egyszámjegyű %-nyi VR felhasználó szintén egyszámjegyű %-a használ csak WMR-headsetet, így sajnos egyelőre nincs túl magasan a fontossági listán, 1.0-ig biztos nem is lesz."

    Szóval szép meg jó a Pimax jelenleg, de azt is vedd hozzá, hogy támogatva sose lesz és ki tudja hogy 2 év múlva müködni fog -e, mert addigra lesz Pimax 10K (vagy bármilyen más fantázianevű)

  • izomman1

    senior tag

    válasz #54625216 #18277 üzenetére

    De magabiztosan inkább az alábbi VGA kat ajánlanám a Pimax 5k + alá , hogy ki tudd használni szépen és ne azon görcsölj , mi megy és mi nem normálisan (Brainwarp al amihez a 45 folyamatos FPS meg kell , hogy legyen ) :

    GTX 1080 TI , RTX 2080 és RTX 2080 TI - Sajnos ezek 200 e vagy a feletti kártya árak..

    Valamint GTX 1070 és GTX 1080 valamint RTX 2070 csak nagyon inkább minimum szintre mondanám .. Lesznek szép élmények ezekkel a kártyákkal is , de erősen korlátos lesz az élmény egy jobb grafikai játék esetén..

  • izomman1

    senior tag

    válasz #54625216 #18277 üzenetére

    Brainwarp hoz visszatérve szerintem „nem kell annyira félni tőle” Tény, hogy bizonyos „artifact” hatás lehet és nem olyan folyamatos a brainwarpos 90 fts mint a native generált 90 fps , de szerintem még bőven használható.
    Kezednél veszed észre főleg, hogy kicsikét szellemképes, de az előtted lévő tájra/ ellenfélre fókuszálsz főleg és nem a kezedre.
    Egyébként ha jól tudom a Vive Pro is meglehetősen erősen használja a reprojection-t a Fallout 4 VR esetén , mert a nélkül nem lenne meg ott sem a 90 fps.. (Project Cars 2 is ebbe a kategóriába eshet)
    PS VR estén is ha jól tudom a PS 4 csak 60 FPS -t generál és ezt duplázzák így van meg a 120 fps és még sincs senkinek baja vele .
    Viszont ahogy már említettem , a brainwarp nak még tovább kéne fejlődnie , úgy ahogy a reprojection , mert az nem pálya, hogy 45 alá csökken az átlag generált fps em picivel és akkor rögtön csak ennyit is látok nem pedig duplázza (ha jól tudom)..
    Kis 74 és 64 hz en meg ahogy írtam már nem jó az élmény túl villódzó a kép… Pimax 8K esetén a 80 hz szerintem még éppenhogy elmegy kategória a 90 azért elkél egy folyamatos VR élményhez.
    A jelenlegi Pitool ban pedig a fixed foveated rendering pedig ki van jelenleg hagyva gondolom még nem működött rendesen és ha jól tudom csak RTX kártyákkal ment. ( foveated rendering hez úgy tudom kell a mesterséges intelligencia valamint ennek használatához jelentősen át kell írni a játékokat. – vagy újakat kell készíteni az alapoktól? )

Új hozzászólás Aktív témák