Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz qqzs #13537 üzenetére

    A GO-hoz adott kontroller poziciója, "iránya" követett, szóval amelyik kezedben van a kontroller, azt érzékeli a gép, persze nem kinect, vagy PS fagyigombócos pontossággal szvsz.

    Röviden a pár napja átvett GO-ról, nem szakértőként, összehasonlítási alap nélkül:

    Immerzió az van bőven 6DOF nélkül is. Sok múlik a tartalmon, szóval még nehéz szétválasztani, hogy mi a GO limitje és mi az ami nem azon múlik. Megfelelő tartalomnál elfogadhatónak tartom a felbontását még akkor is, ha nagyon messze áll attól amit elvárna az ember.

    Ami zavaró számomra: Le kell szokni a szem "mozgatásától"...szóval nem érdemes szemmel nézelődni, mert csak középen egy területen megfelelő a kép. Gondolom ezt nevezik itt sweet spot-nak. Azon kívűl iszonyatos a kromatikus aberráció, vagy valami ahhoz hasonló dolog. Meg kell szokni, hogy fejjel fordul az ember arra amit nézni akar. A 3D-s mező gyakran "összeomlik" ha túl közel van a kamerához valami. Ez talán csak a kamerától függ. Sok olyan 3D-s kamera van, amin eleve nem az átlag szemtávolságban van a két kamera, hanem közelebb és talán amiatt van ez a probléma.

    Hiányolom a kalibrációt amivel akár menet közben is lehetne igazodni az aktuális felvétel jellemzőihez. Szerintem ez alapvető feature-nak kellene lennie egy ilyen technológiánál, így lehet hogy csak én nem kerestem eleget?

    Btw. saját 3D-s kamerával van valakinek tapasztalata? (mármint földi halandók számára elérhető árú megoldások között)

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák