- iOS alkalmazások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Íme az új Android Auto!
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Yettel topik
Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
válasz fulton #10304 üzenetére
Az esetleges akadásnak simán lehet az oka, ha a szenzor random átvált usb2-re, mert átváltáskor a drivernek is encodert kell váltania, mivel usb3-on tömörítetlenül jön a jel a szenzorból, usb2-n pedig mjpeg kódolással. Ez eredményezhet némi laggot.
Amúgy fogalmam sincs, hogy melyik kábel miért megy oculussal és miért nem, valószínűleg itt is usb3 kompatibilitási zűr lehet. Sajnos az összes usb eszközzel ez megy, azaz lehet az alaplapi chipset inkompatibilis, lehet a pci usb adapter, de lehet a kábel vagy egy toldó is.
Mivel itt nem oculus kompatibilitásról van szó, hanem 100% usb3 kompatibilitásról, a gyártók sunnyognak, mert nyilván nem érdekük ráírni a termékükre, hogy az csak részben felel meg az usb3 szabványnak. Az egyetlen amivel biztosra lehet menni, ha rákeresel a fórumokban, hogy valaki másnak mik a tapasztalatai vele.