Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz LaptopSystem #5992 üzenetére

    Egyet értek, csúnyábban öregszik, jobban kell rá figyelni, de ne legyen ennyire trágya. Mindegy ápold le, aznap már ne használd, nagyon vékonyan vidd fel, kétszer egymás után. Reméljük az csak egy selejtes darab volt, vagy régóta állt a raktárban...

    zsolee73

    Igen, volt egy minőség ugrás lefele, kb 2008-2012 között készültek a legrosszabb, zúzalékból tákolt Volvo "bőrök" de ennek már vége szerencsére.

    Ez a prémium dolog több oldalról is megközelíthető, pl az S60-adban vannak a világ egyik legkényelmesebb ülései. A Volvo mindig is élen járt biztonság technikában, kényelemben, egyszerűségben. Azt megértem hogy alfa eseténél kilóg a lóláb, de ennyiből a BMW-k motorikusan szarok, elcsattognak a láncok, kokszolódik, beesik a pillangó szelep a motorba, ugrik a vezérlés, csapágyas lesz, vagy váltó cserés akár egy M6 60e km után (konkrét példa) az elégtelen kenés miatt. Megrepednek a blokkok a dugattyúk között. Audi /VW/ dieseleket mindenki ismeri, porlasztók, magasnyomásuk csak úgy hullanak, mert "ez ilyen" eszik az olajat mint ha muszáj lenne. Mercedes is nagyot zuhant, "kiégő" ledek elöl, hátul félig világító lámpák, rengeteget látni, vagy mikor az egy éves S osztályról lepotyog pár betű a bluetech feliratból, műanyag szag, giccs parádé, selejtes diesel motor szériák, csattogó vezérléssel. Ezek mennyire prémium dolgok? Mikor a Volvo megbízhatóságban és motorikusan a legtöbb teszten/felmérésen a top 3-ban végez.

    alfa156

    Tökéletes kombináció:
    Szürke autó, fekete felni, fekete bőr, és elég évente egyszer takarítani :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák