- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sok mindenben fejlődött a friss Nord CE4 Lite
- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
ph Ez sajnos azt jelenti, hogy ezzel a fémjelzéssel már alaplapok sem jönnek majd az EVGA-tól, de a high-end GPU-k elkötelezett hívei dörzsölhetik a tenyerüket.
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
ma Azért az amazonos listázásnak vannak furcsaságai.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
Nem veszem kötekedésnek, szeretem a szakmai "vitákat" de a két hidrodinamikus lapátkerék között lehet segéd kuplung, úgy olvastam, bár konkrétan nem tudom melyikben van melyikben nincs.
"Egy hidraulikus nyomatékváltó, ami sokkal egyszerűbben működik, mint azt a neve sugallja. Talán az segít legjobban megérteni a működési elvét, ha elképzelünk két asztali ventilátort, melyeket egymással szembe fordítunk, és az egyiket bekapcsoljuk. Az álló ventilátor a légáramtól szép lassan forgásba lendül - a váltóban sem történik más. A hatalmas fánkra emlékeztető egység a váltóharangban kap helyet, a két turbinakerék között pedig olaj a közvetítő folyadék. A gyárilag hegesztéssel lezárt egységben nem sok minden mehetne tönkre, de a két turbinakerék között sokszor van még egy elektrohidraulikusan vezérelt segédkuplung is. Ez egy rendes mechanikus tengelykapcsoló, avagy lock-up, amely bizonyos üzemállapotokban összezár, ilyenkor a motor közvetlenül forgatja a bolygóművet, így jelentősen csökken az olaj nyírása és a veszteség."
runner 125
Próbáltam pár Lexust, mindenképp jó autók, de nálam most a Volvo és a Mercedes a két favorit. Ezek azok amikbe beülök, nem csalódok semmiben, egyből nyugtatóak, kényelmesek, otthonosak. Bár a Lexik jó autók, több ismerősömnek is van, de nekem nem jöttek be annyira, az tetszik hogy sor 6, viszont ahhoz képest gyengék, de ami végképp nem tetszik az a gomb rengeteg, és össze visszaság, főleg egy Volvo után. Ez csak az én személyes véleményem, nem éreztem úgy magam benne, mint a két favorizált márkába. Beülök fater E mercijébe, és minden ott van ahol keresném, egyből kézre áll, minden álomszerűen tökéletes. A Volvo hihetetlenül otthonos, nagyon jó érzés vezetni, utazni, és a formájukat is szeretem, egyszerű letisztult. Külsőre sem az én világom, de az ismerősömnek azt mondtam, hogy jó döntés volt, és ő is ugyan ezt mondta nekem a Volvokra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Hálózati / IP kamera
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Medence topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- bambano: Bambanő háza tája
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Call of Duty: Warzone
- További aktív témák...