Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Kelecar #12087 üzenetére

    Köszönöm, igen raktam bele pár extra szigetelést hogy hosszú utakon is tiszta maradjon a motortér, mehetek akármennyivel, esőben, hóban nem lesz koszos.

    A kép legalján is körbe megy egy az is extra, meg a dupla oldalsó amit jelöltél, illetve van még egy hosszú csík a motorháztető oldalain és elején. Meg a lámpákon oldalt és alul :DDD Elég jól sikerült, mindenki azt hiszi hogy gyári.

    Úgy kezdtem hogy hideg motorra az egész motorteret + réseket beterítve eltolok egy flakon Autoglym Engine cleanert. Utána egy kis ecsettel meg egy hosszúval szépen eldolgozom mindenhova, amennyiben szükséges valahol kosz miatt akkor ott többször átmegyek.

    Kefélés után hagyom 5 percet állni, majd kerti slaggal (nem magasnyomásúval) alaposan, 2-3 percig öblítem a motorteret, minden szögből, résekben, alaposan. 5 percet várok majd még egy öblítés.

    Utána ronggyal vagy légfúvóval nagyjából leszárazolod.

    Végül kap egy flakon Autoglym Vinyl rubbert, jól beterítve, résekbe, minden szögből a teljes fél litert.

    Hagyom egy napot állni, de azonnal vezethető a kocsi. Sőt javaslom is hogy utána kapjon egy 15 perces menetet legalább.

    Majd másnap vissza törlöm egy mikroszálassal a felesleget, az élekből, résekből is.

    Egy héttel később kaphat még egy mikroszálast. Nagyjából ennyi. Amit változtattam hogy most már saját keverésű habbal tisztítom. De az eredmény kb ugyan az csak nem kerül szinte semmibe.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák