Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- rootolt Galaxy készülék teljeskörű ROM mentése & visszaírása v. klónozása root-olatlan készülékre TWRP !nélkül!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- HMD Skyline - jó szerelés
- Apple iPhone 11 - népalma
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
it Több mint 100 milliárd dollár értékben húzhat fel gyárakat az Egyesült Arab Emírségekben a TSMC és a Samsung, miközben a helyi elnök most a Fehér Házba látogat.
-
Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
ph A Microsoft a shader modell 7-től tervezi bevezetni a változást.
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny_vT
senior tag
Ahogy írtam, én sem vennék ilyet, mert komolyabban 2005-től nézem az eladó példányokat. Ráadásul ennyi pénzért gyönyörű állapotú és jól felszerelt 2005-ös T5-öt hirdetnek tőlem 300 km-re Viszont Drezda 100km-es közelében ez az egyetlen eladó példány, ide még akár munka után is át tudnék ruccanni, hogy legyen kézzel fogható tapasztalatom a dolgokról.
Emiatt azt sem tudnám megmondani, hogy 140 ló elég-e. Ha nem lenne, azt fel lehet programozni 170-re, mert ugyanaz a hardver.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz BigBlackDog #9339 üzenetére
Korrektül rendben tartottnak tűnik, de a tuning engem is elriasztana, bármilyen jól is csinálták meg. Az árral pedig tényleg kicsit fölé lőtt. Nem azt mondom, hogy így nem viszik el, de pl. van egy hirdetés a Bodensee svájci oldaláról 9700 frankért hasonló futással, patika gyári állapotban, ami szerintem sokkal kívánatosabb ennél.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Sziasztok!
Ez az S60R már kifejezetten sokszor szembejött velem és jó lenne megfejteni, hogy miért nem vitték még el. Tavaly augusztus óta hirdetik, fent van mobile-n is, a linkelt apróhirdetési oldalon viszont látszik, hogy már 211 megtekintésnél jár.
Nem tuningos, nem futott különösen sokat, a futómű és a motor pedig a leírás alapján karban van tartva. Hol a hiba?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz molnarpeter #9354 üzenetére
Hát ha tényleg csak ennyi, akkor ide vele
Mobilén másik kettőt árulnak még. Egy pirosat 230e km futással, hülyegyerek tuninggal és 6-os kézivel 9000 ojróért és egy alig futott feketét 30 ezer ojróért. Ilyen riválisokkal szemben ez piszok jó üzletnek tűnik
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz BigBlackDog #9356 üzenetére
Az R egyfajta változatban készült és kevéssel a facelift előtt dobták piacra, ezért lehetnek (vannak) benne FL-es megoldások. Például az elöl és hátul is osztott, ámde mégis fekete műanyag díszlécek.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Ahogy Peti78 is írta: a hülyék ellen nincs orvosság. Ha egyedül utazott volna a sofőr, akkor bűntudat nélkül nevetek egyet, azt mondom "Darwin válogat", aztán lapozok tovább. Így viszont tényleg borzalom ami történt.
Samsungom van, működik rajta Bixby és a Google Assistant is remekül, de még így hangutasításokkal sem merem / sem szabad használni a mobilt vezetés közben. Mivel nem emberrel kommunikálsz, minden utasítás után meg kell bizonyosodnod róla, hogy jól értette-e. Ez elvonja nem csak a figyelmed, de konkrétan a tekinteted is az útról, ha meg félreértett valamit az asszisztens és javítani kell, akkor főleg. Városban kifejezetten veszélyes, országúton meg legalább nem biztonságos az ilyen ketyerék használata.
Ha valaki nagyon kommunikálni akar a külvilággal, akkor bluetooth füles vagy kihangosító és hívás. Úgy legalább a szemed az úton marad.A baleset túlélhetősége pedig szerintem is csekély, ha nem te ülsz a teherautóban. Vezethetsz XC90-et, Hummer H1-et, vagy akár egy buszt, de 90-nel száguldó 20-25 tonna nem fog neked megállni a 2. vagy 3. üléssor eléréséig. Ha mégis, akkor meg szerencsétlen teherautó sofőrért jön a fekete Transporter.
Engem az döbbentett meg leginkább az autók biztonságával kapcsolatban általánosságban, hogy az Euro-NCAP és társai teszteket kifejezetten alacsony sebességgel végzik el. 30-50-60 km/óra és annyi. Szarban is lennének a gyártók, ha országúti vagy autópálya tempóra kéne méretezni az autókat...
A linkelt videóban kb 190 km/h-val ütköztetik a Fordot. Pont ennyi, vagy kicsivel több lehetett (mondjuk 90 + 110) a ceglédberceli balesetnél a sebességkülönbség. Ahogy írtam, kétlem, hogy ezt bármi vagy bárki túlélné. Ha a kocsiból ki is lehetne szállni utána, akkor meg a hirtelen ható gyorsulás öl meg.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz xEon1337 #9395 üzenetére
A) annyira inkompetens a "modern" technológiához, hogy nem tudja hogy működik (vagy van-e benne egyáltalán)
B) fél, hogy az autó ellopja az adatait és akkor a Mercedes gyári munkásai megkapják a meztelen képeit / farokképeit ki melyiket
esetleg C) leszaromságból kikapcsolva maradt a BT a telefonon és akkor már mehet mobilról a hívás, ha a kocsi úgyis automata váltós- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Tegnapra sikerült beszerveznem egy találkát egy Lexus IS 250 tulajjal, hogy megnézzem le tud-e hajtani a mélygarázsunk hülye rámpáján a típus. Le tudott, úgyhogy az S60 és S80 mellé visszavehetem az IS-t is a keresési listámra
Részletek a Toyota topikban: (#5032) Johnny_vT
A dolog azért érdekes és azért tartozik ebbe a topikba (is), mert jövő hétvégén kipróbálok egy S60-at nagyon hasonló motorizáltsággal. Baromira kíváncsi vagyok, hogy szinte azonos teljesítményből (nomeg sokkal több forgatónyomatékból) mit tudott kihozni a Volvo. Azért is lesz számomra fontos a próbaút, mert egy régi és egy új "reális álomautó" összevetése ez.
Kis előny azért van a Volvo-nál, mert a 2.5T felett van két további motorvariáns, míg Lexusból, ha nem akarok amerikai import IS 350-et (nem akarok), akkor max. a GS sorozat felé nézelődhetek. Az meg már Volvo S80 territórium. Őszintén S80 helyett már komolyan lehet, hogy inkább GS felé hajlanék. Kivéve a Yamaha V8-at, azt bármikor bármi helyett- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Johnny_vT #9415 üzenetére
Na szombaton végre megvolt a próbaút az S60 2.5T-vel. Őszintén nem tudom miért ilyen ritka a német utakon, mert ez baromi jó autó.
A srác második tulaj, már rozsdamentes sportkipufogóval (kat. nélkül természetesen ) és sportlégszűrővel vette. Videó nem adja vissza, de úgy durrogott és prüszkölt, mintha most kéretőzne vissza a Nürburgringre (A linkelt videókban a konkrét példány látható.)
Sajna két hete a Lexus-t nem vezethettem és a tulaj sem volt egy idegbeteg, így nem tudom összehasonlítani a kettő menését. De az S60 főleg ezekkel a hanghatásokkal nagyon durva volt
Negatívum, hogy csak 5-ös a váltó (apropó: az R-en és a FL dízeleken kívül melyik változatokat szerelték még 6-os kézivel?) és a fordulókör tényleg megszokást igényel, mert pl. egy szűk utcába az udvarról néha nem tud az ember egyből kifordulni. A csomagtér nyílása fura formájú és kifejezetten szűk/lapos, maga a csomagtér pedig tényleg nagyon mély. Az ülések hátfalát lábujjhegyen nyújtózkodva értem csak el a magam 180-185 centijével.
Apropó ülések: mint az anyaméh. Asszony pajtással ki se akartunk szállni. Egyedül a szellőztetés hiányzott, mert ez alatt a csapatós 30-40 perc alatt már bizony odamelegedett a zacsi a fekete félbőr ülésekhez, így ebből a szempontból mindenképp Lexus vagy S80 II a preferált.Meglepődtem egyébként, hogy asszony pajtás milyen jól viselte az állatkodást. Elsőre a tulaj vezetett és ő azért rendesen odalépett neki. Asszonykának szó bennszakad, hang fennakad, majd egy halk "aztakurva, ilyen gyorsulás is létezik?" Szóval azt hiszem ezzel zöld utat kaptam a nagyobb teljesítményű kocsik megvételéhez
Poén még az adott példánnyal kapcsolatban, hogy a nyestek elkezdték rágni a tűzfal szigetelését, amire az előző tulaj betett 6 (!) nyestriasztót a motortérbe, de a hülyéje mindegyiket gyújtásra kötötte be
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz molnarpeter #9437 üzenetére
Ez az volt (és meglepően jó állapotú ) Képzelem a full bőr milyen meleg lehet...
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz FeRRaR1 #9442 üzenetére
Ebből kiindulva a YouTube végtelen világában valahogy kibukkantam ennél a videónál.
A másodiknál (Punto) felmerült a mérnöki énemben a kérdés: ha az összes autógyártó NCAP-re optimalizálja a ketrecet, akkor mi van, ha a valóságban valaki beletapos a fékbe ütközés előtt? Ugye itt az autó állandó sebességgel egyenesen belerohan a falba, viszont még a mai merev futóművű kocsiknál is van egy elég komoly bólintás vészfékezéskor. És ha a végeselemes modellből kijön, hogy az A-oszlopnak 26,15°-osnak kell lennie az NCAP teszt során fellépő energiák elnyeléséhez, akkor a bólintás (+-2-6°) elég durván bekavar ebbe a mérnöki álomvilágba és esetleg olyan oszlopok vagy tetőlemezek is megrogyhatnak, amik az "alapos" töréstesztek során nem.
Én reagálom túl?
Külön érdekesség, hogy az utolsó pár autó ún. organikus karosszériával rendelkezik, ahol az utas része a gyűrődőzónának
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz FeRRaR1 #9445 üzenetére
Arról én is olvastam. Mivel nincs Ford a családban, felröhögtem egy jót és lapoztam tovább
Most nem találtam meg a cikket, de pl. a Lexus az aktuális IS generációt kétszer is átdolgozta (szerk.: mármint a facelift-ekkel egyidőben, tehát már élesben), hogy a végére megkapják az 5 csillagot a kezdeti 4,5 vagy 4 helyett. Náluk is a kis átfedéses teszt volt a kritikus, a végén már az egész első nyúlványt erősebb és vastagabb anyagból csinálták
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Először a PR-rendezvények és menzák műanyag evőeszközeit cserélik le papírra és fára, most meg ez.
Bár több gyártó átvenné a mentalitást!
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
-
Johnny_vT
senior tag
válasz r.levente75 #9469 üzenetére
Naja, de milyen motor?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz BigBlackDog #9473 üzenetére
Vagy ereszd le az olajat. Ha úgy se világít, akkor tényleg kaka
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Van itt egy átfogóbb videó az új S60-ról
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz FeRRaR1 #9501 üzenetére
Ejha, szép cél! Előre is sok sikert hozzá és videót mindenképp csinálj (vagy legalább hangfelvételt ).
Ha szabad kérdezni, mennyi euróba kerül a mutatvány szállással, pályabérlettel, instruktorral együtt? Elég ha 100-asra kerekíted.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Szerintetek mit szólna, ha beajánlanék neki 8000-et kp-ban, vagy 9500-at, ha a "sok időt és szeretetet" visszaszívná a kocsiból, hogy újra gyári állapotú legyen?
(Istenem, miért mindig az ízlésficamos hülyékhez kerülnek a jó autók...??! )
Apropó ugyanitt: kicsit megmutyerákolt piros S60 R még mindig keresi új gazdáját Ilyenkor fáj a szívem, hogy túl korán kezdtem autókeresésbe és még nem állt össze a biztos anyagi háttér
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz molnarpeter #9566 üzenetére
A piros amúgy kajakra bejön és évi 9-10 ezer km még talán nem is tenné eladhatatlanná. Bár legalább egy hónapja árulják, ha minden rendben lenne vele kétlem, hogy még meglenne (vagy mást is elriaszt a csipsz?).
A probléma inkább tényleg az időzítés, mert leghamarabb augusztus végén merek nekirugaszkodni egy ilyen kiadásnak, az áprilisi költözésünk eléggé lenullázott :/- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Pittyegett a telefonom, hogy kapás van.
A 2.0T motor mennyire adja? Szintén soröt, de kisebb lökettérfogat és turbó, kvázi a szívó 2.4i teljesítményével. Megbízhatóságról tudnátok mondani valamit? (Ez a motorváltozat eddig elkerült engem...) s60v70blog: "A 2 literes turbómotor is már öthengeres, a 850 híres R változatának továbbfejlesztett unokája"
Maga a kocsi a képek alapján kiemelkedően jó állapotban van, megfelelően felszerelt és összességében is beindította a nyálképződést
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz BigBlackDog #9569 üzenetére
Igen, a felszereltsége nem teljes, de semmi olyan nem hiányzik, ami miatt túlzottan fájna a szívem. (Esetleg egy kis lóerő, ha már úgyis turbós...)
Az évjárat és az állapot viszont kétségkívül hatalmas plusz. Tőlem 260 km-re van, megfontolandó a dolog...
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz FeRRaR1 #9571 üzenetére
Ó ***szátok meg, reméltem, hogy lebeszéltek róla
Eddig a turbót kompromisszumként éltem meg (több hibaforrás, ha szerviz, akkor drágább, leállítás előtt hűlni hagyni, sok esetben nagyobb fogyasztás az azonos teljesítményű 2.4i-hez képest, stb.), ezért 2.5T volt a minimum, aminél rábólintottam volna. De ez a példány egyszerűen túl szép állapotú...
Asszem alszom rá egyet és majd a sors eldönti. Vagy a lengyelországi nepperek
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz troll81 #9573 üzenetére
(#9565)-ös komment.
Ha írsz neki, kérdezz már rá légyszíves, hogy miért nem vitték még el 3 hónapja Tuti a csipsz nem tetszik az embereknek... Vagy olyan hangos az Auspuff, hogy nem hallod a gondolataidat, más ötletem nincs a szöveg és képek alapján.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz troll81 #9575 üzenetére
R modelleknél feltétlenül igen a válasz mindkettőre. Ha nagyon patika, nagyon őszinte, nagyon reális egy ajánlat, akkor a diagnosztikát megspórolhatja az ember szerintem, de hozzáértőt és/vagy alapos felkészülést akkor is szerveznék. Elvégre nem aprópénzzel játszunk.
Ilyen általános kérdésekre a "Milyen autót vegyek?" topik jobb amúgy.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Johnny_vT #9572 üzenetére
Óó fszom, ennyit a mai produktivitásról
Szombaton irány Berlin és azon túl! Ha már arra járok, megnézek több opciót is, ami útba esik:
2.4i ezüst privát eladótól
2.4i ezüst kereskedőtől
GS300 privát eladótól alku lehetőségével
Meg ugye amit lentebb linkeltem, plusz holnap útba ejtek egy IS250-et csak a miheztartás végett (Sport Line és navi+ML nélkül, nem kéne). A felszereltségük kvázi azonos, talán a privát eladóé a legtutibb az elektromosan behajtható tükörrel és a napfénytetővel. Nomeg a Lexus, de az más liga és ráérek 2 év múlva is venni a széria végéről ugyanennyiért[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Johnny_vT #9578 üzenetére
A három Volvóból kettő elkelt. Csak ez az árva maradt valósnak tűnő 70 ezer km-rel. Szó szerint nagypapa autó volt, de tolódik egy héttel a megnézése, ha még meglesz.
Ja, poén az egészben, hogy a GS300-as muksó feltette hirdetni a kocsit, aztán lelépett vele két hétre Norvégiába nyaralni
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz szallasi007 #9591 üzenetére
Melyik motorváltozat?Második olvasatra látom, hogy te sem tudod Hát akkor azt kéne megkérdezni elsőre, mert szinte ezen múlik csak. Rossz motor nem került ebbe a típusba soha, max csak olyan, ami esetleg hajlamosabb a hibára vagy több odafigyelést igényel.
(Szakértő nem vagyok )
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz szallasi007 #9595 üzenetére
Szerintem ezt egy random sarki villamossági szakember is ki tudja cserélni, ha YouTube-ról megnézi hogyan kell kiszedni a gyárit. A véleményemért nem vállalok felelősséget
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz BigBlackDog #9607 üzenetére
Az én Volvómnak (jaj de fura ezt még így kimondani ) elírták a hirdetését. Benézte a hirdető, azt hitte a "HU" rovatba a műszaki készítésének idejét kell írni, nem a lejártát.
De amúgy a múltkor te már akartál mindenféle más autót is, mostmeg vennél egy kvázi ugyanolyat, mint ami van?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Téli gumihoz keresek Volvo felniket az acél helyett. Valahol régebben láttam egy szkennelt képet, amelyen az összes gyári Volvo felni képe rajta volt névvel, de most a Gúgli nem találja nekem. Van ilyesmitek esetleg?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
-
Johnny_vT
senior tag
válasz BigBlackDog #9342 üzenetére
Rábukkantam az egyik facebook csoportban egy emberkére, aki elvileg tud Bluetooth-csatlakozást kialakítani az autótelefonnal. Tudom, neked nincs benne telefon, de a "kihangosító" kulcsszóra keresve ez volt az egyik első komment, így erre reagálok
Szóval azt mondja, hogy beépít egy egyedi Bluetooth chipet magába a telefonkészülékbe. Ez a telefonnal együtt kapcsol ki-be és bekapcsolt állapotban automatikusan csatlakozik a párosított készülékhez. Délután beszélek vele részletesebben. Az alábbiakon kívül ti mit kérdeznétek még meg tőle?
- Van-e kivezetett gombja a chipnek?
- Hogyan zajlik a párosítás, ha a chip rejtve van és nincs kivezetett gombja?
- Bluetooth zenelejátszásra is használható-e a megoldás? (Nem gáz, ha nem, mert úgyis van 3.5 mm-es Jack AUX IN a könyöklő alatt)
- Mennyi ideig tart a szerelési művelet?
- Mennyibe kerül?
- Hol van helyileg?- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz BigBlackDog #9627 üzenetére
Referencia nélkül nem engedem szétbontani a középkonzolt, még a végén letörnek egy-két klipszet és zörögni fog. De mivel elég korlátolt ideig leszek Magyarországon augusztus végén, ezért lehet, hogy nem is lesz belőle semmi.
Szerk.: Csomagtartó ajtó belső kárpit rögzítéséből hiányzik egy szürke bepattintós klipsz. Olyat érdemes netről keresgélni, vagy ugorjak be egy bontóba és próbáljak magamnak kioperálni egyet?
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz BigBlackDog #9629 üzenetére
DPF tisztítás ide vagy oda, egy szinte cska városban használt nagy dízel időzített bomba. A váltóolaj-cserére érdemes lenne rákérdezni, ha mégis megcsináltatták, akkor talán van rá esély, hogy az még bírja.
Minden esetre az Orestes felnik baromi jól néznek ki rajta, ilyen van az enyémen is.
Apropó ugyanitt: nem akarsz véletlenül megválni az Eurus felnijeidtől? Pont ilyet keresek a 16-os téli gumikhoz
Adok helyette acélfelnit ilyen gyári dísztárcsával[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz BigBlackDog #9627 üzenetére
Találtam egy videót, asszem ugyanerről lesz szó
https://www.youtube.com/watch?v=O1UShHSkFSs- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Johnny_vT #9631 üzenetére
Megtaláltam a forrását:
https://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=261575Közvetlenül tőle már nem rendelhető, a két viszonteladóból pedig a cseh nem él, a holland meg csak írogat róla, de nem árulja közvetlenül. Kis guglizás után meglett más forrásból:
http://www.v-parts.nl/vdash-bt-phone-p2.html363 euró, inkluzíve beépítési költség. Elég húzós. Kíváncsi vagyok az otthoni muksó árajánlatára...
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz FeRRaR1 #9634 üzenetére
Hajrá, csapassad!
(#9633) 6120
Beszéltem az emberkével. Igazából nem győzik az alkatrésszel, azért nem is hirdetik sehol. Két Volvo Szervizt visz emberünk, egyet Tényőn, egyet Fehérváron (vagy lehet, hogy nem "viszi", csak ott dolgozik Tényőn, de ez most lényegtelen), így a szakértelem megvan a műveletekhez.
Pontosan azt csinálja a műszer, mint ami a korábban linkelt videóban és a fórumbejegyzésben is szerepel. Tehát teljes értékű kapcsolatot létesít a fedélzeti telefon és a mobilod között, így a kormányról (vagy a középkonzolról) úgy tudod kezelni a hívásaidat, telefonodat, mintha csak a beépített telefonnal babrálnál. Plusz, ha zenelejátszást kezdesz a telefonról, akkor automatikusan a kocsi hangrendszere szólal meg. Welcome to the 21. század
iPhone-nal is abszolút működik (a felesége használja vele).1-1,5 óra az egész művelet, jelenlegi áruk nem éri el a 70 ezer jó magyar pengőt. Ez a neten talált 370 euróhoz képest minimum baráti, úgyhogy én már foglaltam is időpontot magamnak
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz FeRRaR1 #9638 üzenetére
Most olvastam a Suzuki Swift Sport nürburgringi bemutatóját (fizetett hirdetését). Kajak ennyire sok Swift-et tartanak a helyi kölcsönzők? Persze, pici, olcsó méregzsák, de azért egy ekkora pályára ezer másik, nem sokkal drágább, cserébe sokkal jobb alternatívát tudnék kigondolni akár "hazai piacról" (VW) is
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen