- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Anime adaptációt kap a Guilty Gear Strive
gp Részleteket egyelőre nem kaptunk, a teljes leleplezsére jövő hónap elején kerül sor.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Xmodule
őstag
Hátsó lengescsillapito rugót cserélt itt már ki valaki? V70 2007 es ez olyan hogy a rugóba belül megy a teleszkóp is.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Már második napja hogy reggel (7fok körül van a külso hőmérséklet) egészen olyan 5-10km ig a hatodikba alig tudom berakni a váltót. Esetleg egy olajcsere megoldás lehetne szerintetek vagy itt valami komolyabb dolog van kibontakozoba? Olaj a váltóban szerintem még sosem volt cserélve amúgy.
V70 2.4D M66 os váltóval és 260k km 2007es.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Nem hiszem. Kuplung volt cserélve 140k nál. Én 190k val vettem. Amúgy annyit módosítanek hogy most már ritkán megy be a 6.ba meg melegen is. :/
A baj az hogy napi 90km megyek autópályán ahol azért jó a 6. sebesség.[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
az inkabb renault meg daciaba valo.
ami neked kell inkabb ez Castrol Edge Professional Titanium FST 0W-30
en mindig ezt rakok bele A5/B5 ez fontos
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Wow. Szép lista. Én ezt egy első kommentba tenném mert fontos infók. Van egy pár amit én is atnezek nemsokára. Ide írnám meg az első és hátsó rugókat amik nekem eltorter szépen egymás után. Csak is párban cserélni!
Ha az a kis műanyag ami az ormenyszelepeket köti össze folyamatosan le van esve milyen hatása van a motorra? Nekem le szokott esni pedig újat vettem belőle de ha fent van ha ledobja nem veszek észre semmi különbséget.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Értem. Hát eddig még soha nem jött semmi kód az eddigi 3 év és 100e km alatt. Ilyen volt már amikor megvettem. Lehet azért nem tűnik fel nekem semmi mert 120nal gyorsabban meg sosem mentem.
elég pápasan szoktam vezetni de ha meg is nyomom néha mert azért nem hagyom ellustulni vagy bekormolodni akkor is a kettest de inkább a hármast nyomom meg neki úgy 100 110ig.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Hali. Ebből a sarokból jön az olaj. Nem folyik csak párlat szerintem. Valami szelep vezérlés van itt ha jól tudom. A kis műanyag kart mindig ledobja a motor felőli oldal. Kart vettem újat de úgy néz ki hogy a motor felőli kis rész van elkopva. Mennyibe lehet ennek a cseréje és az olaj szivárgás megszüntetése? Jobb szeretném ha az olaj a motorba maradna és nem koszolna mindent össze. Amúgy már 100ezer km óta így van ez most ment a kocsi majd 300ezret. Menet közben semmit nem venni észre amúgy. 2007 2.4d v70
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Köszi. Szerintem hanyagolom a dolgot. Nem bolygatom amig megy. Ha meg par evet elmegy a kocsi mar megerte. Igazabol en ugy szamoltam hogy jövö augusztus utan mar lejar a reszlet rá és onnantol meg már pozitivan jövök ki vele ha addig el nem romlik valami. Esetleg azt nem tudod hogy vezerlest mikor cserelnek ezeken a motorokon? Nekem ugy remlik hogy 180ezer vagy 7ev? Szoval akkor elvileg majd 360ezernel kene cserelni megint?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz
FeRRaR1 #7693 üzenetére
Nagyon brutal. Egy ilyen mosasra én is elvinnem a kocsim. Az a baj nekem pusztán szállító eszköz a kocsi.. Semmi babusgatas érzés nincsen. Ellenben a számítógépek...
de kinek mi.
Az a hab kemény cucc. Jó lenne már valami ilyesmi cucc de olyan ami felold minden piszkot aszfaltot bogarat. Ilyen habos cucc aztán magas nyomás és kész is. Vagy már van ilyen?
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Én minden kiadást vezetek már 3 éve. Tessék
spritmonitorAzért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
sziasztok. tudom hogy nehez / lehetetlen a tavszereles de azert hatha tudtok egy ket tippet adni. azt vettem eszre hogy menet közben föleg ugy 70-80km/h között valami iszonyu monoton hang jön valahonnan. a kerekhez lehet köze szerintem mert ha uresbe rakom es a fordulat csökken attol meg ez a zaj megmarad. pontosan olyan a hangja mint egy gözmozdonynak. gumi, csapagy? csapagynal kene jobban szoljon ha kanyarodok nem? mondjuk eles kanyarokat nem szoktam bevenni 70-80al nyilvan. szoval akkor talan ezert nem lehet akkor hallani. kerek nem lötyög (még). minden féle képen felemelem a kocsit es megnezem csak addig is gondoltam hatha talalkozott mar valaki ilyesmivel. gumikat nemsokara cserelem, mennek fel a nyariak ezeket a telieket meg kukazom mert mar kopottak is es regiek is. kocsi amugy v70n 2008 2.4d cirka 320ezer km
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz
BigBlackDog #10367 üzenetére
Ütemes dörömbölés a legjobb leírás talan. Van alacsonyabb es magasabb sebessegnel is ez a hang de valahogy ott 70 es 80 kozott inkabb 75 olyan mely frekvencián szol hogy még a dobhártyámba is erzem. Próbáltam hogy 80nal üresbe raktam es csak gurultam de ugyan ugy szol. Kerek nem melegszik (ezelott mikor beszorult a feknyereg akkor nem szolt de forrosodott a kerek). Amugy magam szoktam szerelni amit tudok. Rugok, fekek, lengokarok, stb csereje nem nehez. Ha a motorral lenne valami akkor vinnem nyilvan szakihoz.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz
Xmodule #10387 üzenetére
Téli kerekek lekerultek nyáriak fel. Sajnos ez a kalapáló hang még mindig fennt áll. Továbbra is 75-80km/h között lehet a legintenzivebben hallani. Csapágyat kizárnám mert kanyarba nem hallani erösebben. Kereket akkor most már kizárom. Most mar csak a fektre tudok gondolni. Nincs beállva egyik kerék sem viszont arra tudok tippelni hogy a féktárcsa/csák vetemedtek meg. most már 100ezer km -t raktam a tárcsákba és a pofákba is. Pofákat cserélem jövö honapba mert mar lattam eléggé elkoptak. Szoval lehet a tárcsa lesz az mert bevallom nem a legdrágábbat vettem belöle...
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz
Xmodule #10527 üzenetére
Ma tárcsákat fofákkal cseréltem. Sajnos ez a fránya hang még mindig van. Probaltam csinalni egy hang felvételt róla. ITT-> HANG
Ja amugy 2.4D szoval dizel alapbol van hangja de ez a kalapalo hang nem a motorbol jön.Nem tudom mi lehet. Kerék, fék kihuzva. (Féket amugy is kellet már cserélnem.)
Van itt egy kar ami ugye tartja a kereket (sorry de nem tudom magyarul a nevét). Na itt a gumik már eléggé el vannak kopva. Ez okozhatja ezt a hangot? De miért csak 80km/h lehet a legerösebben hallani? Olyan szinten berezonal hogy a hangfelvetelen lehet is hallani ott a közepe felé hogy még a belsö muszerfal is bele nyekereg.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz
N0rthF4c3 #10570 üzenetére
Nem tudom. Bator voltam es kiprobaltam egy nagyon egyenes forgalom mentes szakaszon hogy menet közben lekapcsoltam a motort de a hang megmaradt. Ugyan igy 80km/h nal a leghangosabb. Neztem a kerek csapagyat is de nem szorul vagy lötyög.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz
BigBlackDog #10574 üzenetére
Csak az elsö fekeket neztem. Akkor vetek egy pillantast a hatsora is. Pedig total olyan mintha elöröl jönne a hang de most mar nem vagyok biztos semmiben sem. Megnezem
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz
BigBlackDog #10578 üzenetére
Meleg mindegyik fék. Multkor néztem. Jol meg is égettem az ujjamat
Más:
Kacsingatok most egy ujabb ~2013 XC70 es felé. De ahogy nezem ebböl mintha két fajta konzolos lenne. Vagy ez csak felszereltség függö lenne?
Ti vennetek olyan XC70 et vagy mondjuk akarmilyen kocsit ahol a kasztni 230ezret futott de motor volt cserelve es az uj motorba 20ezer km van? Az egyik 2013as XC70 es ilyen amit neztem. Nyugdijazott rendörauto volt itt svédbe. Ilyen civilrendör kocsi. Szoval nincsen agyonfurkalva a muszerfal de megkapta az erösebb felfuggesztest meg a többi extrat amit a rendörkocsik megkapnak.Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz
Xmodule #10579 üzenetére
Megneztem azt a ex rendör kocsit. klasszul nezett igy ki meg minden de á nagyon szét volt már hajtva :S
Meg erdekelt is volna talán de nagyon talán megfelelö árért de amennyit kértek érte nem adtam volna soha igy ebben az állapotban.Na mindegy.
Volvo V70 D3 Manualis, 136hk, 2015 <-- ez ha jol sejtem akkor Ford motoros. Milyen ez a motor?
Most ugye a 2008as 2.4D vel furikazok jelenleg 322ezer km -el. A D3 asba van most 150ezer érdekelne hogy azokba is bele lehet e tenni olyan 400ezer körul anelkul hogy a motorhoz kene nyúlni. Nyilvan vezerles 180ezernel cserelve lenne meg a kötelezö olaj szuro stb.Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Na holnap megyek megnezni egy 2015ös Volvo v70 d4 8 sebességes automata 181 lovas joszagot 170ezer km van benne momentum csomag. 1 tulajdonos azt mondja inga kocsi volt (Német-Svéd vonalon) vovos szerviz szerzödessel. van hozza teli-nyari garnitura. vonohorgos ez fontos nekem. 4,6 misit ker erte. kivancsi leszek. gondolom ilyen alap dolgokat erdemes megneznem hogy a valto nem rangat e meg ilyesmi? km töl annyira nem tartok anno 200ezer volt a 2.4D V70 esembe amikor megvettem. most van ugye 330ezer de mar vagyom egy ujabb kocsira automataval.
1x elunk.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz
molnarpeter #10590 üzenetére
6honap garancia van. Jovo honapba viszem valto olaj cserere/atmosasra. 4 eve mar tuti a piacon van ez a motor meg valto. En sehol nem olvastam hibat ezekröl de lehet nem jo helyen keresgeltem.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Na ma megvolt az automata (TG-81SC) olaj csere. Pont ahogy számitottam. Megbeszeltem veluk hogy átmosást csinalnak erre csak egy sima olajcsere volt régi le uj be aztan szintbe állitás. Azt mondtak nem lehet mosast csinalni csak sima cseret ez van nekik a VIDA -ba. ööö oke. Közpen persze ahogy azt szamitani lehetett van meg 2 dolog amit csinalni kellene. D4 es motor szoval a Volvo sunyiba 240ezerröl 150ezerre probramozta a vezerlés cseréjét. En kocsim persze mar 170 et tapossa szoval ez egy nagyon aktualis csere. Nyilvan szar minösegu szijakat raktak a motorokba es ezert kell idö elött cserelni persze semmi goodwill vagy ilyesmi. Szerintem ez nagyon nem premium markahoz melto viselkedes de midegy. Aztan meg ott van a szelepfedel tömites ami látszólag ereszt es löki ki szepen lassan az olajat (parlatot). Hat igy erre a ket dologra most igy nem szamitottam hogy megmondjam öszeinten. Nyilvan megcsinaltatom elöször a vezerlest utana meg a tömites cserejet is. Szomoru... :S
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz
molnarpeter #10622 üzenetére
Pontosan mikor csökkent azt nem tudom 100% -ra de ahogy a szerelö gépén néztem 2018-09 i dátummal volt ott az info hogy 150.000km vezérmüszij csere hiánya. Persze nekem azt mondta hogy csak 1-2 hete kaptak erröl hirt (mivel en kb 2 hete telefonaltam nekik hogy lekerdezzem minden oke e a kocsival vásárlás elött mivel ott volt szervizelve es akkor azt mondtak minden rendben van semmi gond, es hogy nehogy emiatt bajba legyenek gyorsan reagalt es azt mondta csak 1-2 hete jött az info a központbol ami szerintem kamu ugy ahogy van. Maskulönben nem lett volna ott a rendszerben uzenetkent 2018-09 es dátummal.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Sziasztok.
2015 ös V70 D4. Az lenne a problémam hogy jobb hátsó ajtó nem nyilik kulsö kilinccsel (belul be van aktiválva a gyerekzár gondolom ezért nem nyilik ott egyaltalan).
Neten nézegettem és ugy tunik nem egyedi problema viszont a megoldas picit eltér minden esetben. Járt mar valaki esetleg igy ezzel a modellel, évjárattal?
Amiket eddig talaltam hogy belul kilincs alatt van ket torx csavar azt kiszedni es az egesz belsö panelt lepattintani, kabeleket lehuzni es ott tovabb ügyeskedni.
Maga a centrálzár muködik mert hallani. Inkabb csak olyan mintha a külsö kilincs "bowden" akadt volna ki talan.Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ketogén étrend
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Ukrajnai háború
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- TCL LCD és LED TV-k
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!