- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- MIUI / HyperOS topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi Band 6 - hatodik érzék
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Patrick #4639 üzenetére
Tobbet vartak igen, de figyelembe kell venni, hogy Amerikaban december ota van piacon, kinaban marcius ota, euban a komolyabb modellek (QV, AE) szinten csak december ota van. A fobb piacokon pedig hasonloan, vagy jobban teljesit, mint a Merci vagy a BMW. Ket ev mulva terjunk vissza az adatokhoz.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Mennyi a keret? Abból kiindulva, hogy otthon 407-van, aminek a piaci értéke a 159 alatt van, de legjobb esetben is egál, és a szüleid ilyet vennének neked, akkor kb 1,5 millió lehet rá, annyiért éppen nincs jó 159.
A jót úgy értsd, hogy azért adják el (az ilyen korú, állapotú autókat, legyen az Passat, Avensis bármi) ennyiért, mert most esedékesebb egy nagyobb szervizelés, ami ennél drágább, annál vagy megcsinálták már, vagy alapvetően jobb állapotú, kevesebbet futott stb.
Te akarod fizetni a jó állapotra hozást úgy, hogy 1,5 milla a keret? Van további fél? az alapvető dolgok cseréjére?
Akár 4 (egyébként 8) gumi megvétele, ha külön felnin a téli nyári, akkor az is, vezérlés, folyadékok, fékrendszer, és akkor ezek csak az alapok, amiket minden esetben át kell nézned, cserélned kell, akár az egészet, akár részben (pl csak fékpofát). És akkor még semmi váratlan nem adódott, arról nem is beszélve, hogy átírás, eredetvizsga, biztosítás stb stbHa van 1,5 milliód (khm.. szüleidnek), akkor annak a feléért vegyél autót, mivel nincs fix, állandó, nagyobb összegű bevételed, hogy egyedül tartsd fent, tehát kell egy puffer.
Tehát, ha van ennyid autóra, akkor a feléért vegyél egy jó 156-ot, szigorúan V6-tal, akár FL utánit is találsz, szerintem dögösebb mint a 159, ráadásul sokkal nagyobb a rajfaktor a suliban, hiszen V6, szép, Alfa.
Marad pénzed arra, hogy felhozd nagyon jó állapotra. rbalint88 is ezt csinálta.Ne legyél tipikus magyar vásárló, takaró végéig, vagy azon túl nyújtózkodást értem itt. 1,5 millióból max 1-ért veszünk autót, 159 nincs ennyiért, de még 1,5 ért sincs, mert az 1,5 milliós 159-hez hiányzik a zsebedből még közel egy millió.
Csak ésszel!
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Luck Dragon #4653 üzenetére
Én 1.4 T-jettel venném, ha nyomod éhes, meg egyébként is van egy minimális többlete a konkurencia közvetlen befecskendezéses motorjaival szemben, de ugye tudjuk annak a hátrányát.
1.4 T kevesebb huncutságot tartogat, mint a dízelek."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Luck Dragon #4655 üzenetére
Melyik Suzuki? Suzukinak saját fejlesztésű a motorja (kivéve a dízel, az valóban Fiat), és tudtommal azok közvetlen befecskendezésűek, ráadásul kisebb és könnyebb a kaszni.
Azt nézd, hogy te hol használod többet, spritmonitort nézve 7,9 az átlaga a 120 lovasnak és 8,0 a 150-nek.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Luck Dragon #4657 üzenetére
120 és a 150 lovas, az a T-Jet, a 140 pedig Multiair.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz csabi94 #4739 üzenetére
Ahogy rbalint is írja, V6-ot vegyél.
TS-t felejtsd el ennyi idősen, alapvetően kényes (nem szar) konstrukció, olaj maxon, jó minőségűvel feltöltve és gyakran cserélve, bemelegítés kötelező, nem ajánlás, ha ezek megvannak, akkor sokat elmegy (itthon van egy 1.4 TS 310 van benne, köszöni jól van, most ugyan esélyes egy főtengely jeladó csere), de nézz körül.
Még a szerencsétlen FB-s Alfa csoport is tele van leszarom emberrel (ki is léptem, utálom ezt a felszíneskedést), nem fogsz találni jó TS-t ami eladó is, és megfelel az egyéb kritériumaidnak.
V6 meg ritka, mert annak az ára valószínűsíthetően elindul majd felfelé, akinek van nem adja el, akinek nincs akar, az pedig konkurencia lesz számodra és a jót elviszi előled."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz csabi94 #4744 üzenetére
A bal első sárvédőt alkoholos filccel
festettékmázolták?Ne az legyen a csábító, hogy bőr meg fa, keress valami puttóbb modellt, facebookos csoportokban szarér húgyér találsz bele olyan bőrt, amilyet szeretnél, kormány szintén. Van 400 körül egy 2.5 V6 illetve egy kicsit drágábban 950-ért egy, ha azt feltételezzük, hogy a 950-es 100%, akkor van durván fél milliód szervizre és csinosítgatásra, de mivel a 950e Ft-os sem 100%-os, ezért a szervizelésre fordítható összeg nagyobb is lehet, ugyan ezt csinálta rbalint is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz csabi94 #4884 üzenetére
Ha van benne elektromos tukorallitas, akkor futes is. 92-ben azert mar joval tobb volt ennel a full extra, Tempraba is volt meg mindenfele, plane a testvereben a Dedraban. Automata lampamagassagallitas, szelvedobe epitett antenna, elektromosan allithato felfuggesztes stb, Tempraba is sokminden volt meg, eletromos ulesek es napfenyteto pl biztos.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz zolnagy #4910 üzenetére
Valami értelmeset is hozzászólva, próbáltad mind a kettőt, és úgy bizonyult dinamikusabbnak a Suzuki?
A Swift nekem is bejön, egy előző generációsat sokat vezettem, valóban dinamikus, pörgős, Puntót ezzel az ellátmánnyal még nem, csak korábbi 1.4-et, nem gondolnám lomhábbnak.
Fogyasztás nem kérdés, azért ez csak egy "régivágású" 8v 1.4, Swift modernebb ilyen szempontból, de egy spritmonitor.de-t megnéznék ezzel kapcsolatban."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz csabi94 #4942 üzenetére
Ha Lybrából és 155-ből bevállalod a benzinest, akkor 156-ból miért nem? Ugyan azok a motorok (Lybra 1.8 egy butított Alfa motor, TS nélkül).
Más: Igaz, hogy a Tempra öreg, és kell rá költeni, de én csak akkor cserélném, ha fiatalítás lenne a cél, nem pedig a költés elkerülése. Ne gondold azt, hogy az új szerzeményre nem kell majd költeni, főleg a kínálat alján levőkre, pláne otthon.
Olcsón hozzá lehet jutni ezekhez, de a fenntartása (nem csak meghibásodások miatt, hanem kopó alkatrészeket tekintve is) arányaiban drága, ezért sokan nem költenek rá (pontosan amiért te is szeretnéd cserélni a Temprát).
Sok leharcolt és lelakott példánnyal fogsz találkozni, Lybrából szinte lehetetlen kifogni egy normális példányt, a kínálat sem nagy sajnos.
Én a helyedben lőnék egy GP és nem JTD-vel, hanem 1.2, 1.4 benzinessel, (esetleg Stilo, de nincs akkora különbség a kettő között árban.) Nagyon jó az a JTD, családban van több is, de mind újonnan vásárolt, olajat 10e-ként cserélve, használtként nem merném bevállalni.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz csabi94 #4957 üzenetére
1.4 TS 145 6-8 kozott fogyaszt, sok palyaval jon ki az atlag 7 kore, attol fugg, hogy klima on vagy off, de ez forog 4500-at 130-nal.
Most vettem egy A3-as Audit (tudom, takarodjak a topikbol... ) 55 literbol elmegyek majd 800 km-t, napi ingazas meloba, hetvegente 5-600 km kirandulas. Teljesitmenye mind a kettonek ugyan akkora, az Audi nyomatekosabb (1.6), viszont az Alfa 100 kg-mal nehezebb. Oda akarok kilyukadni, hogy ne a lovakat nezd, hanem a tomeget, nyomatekot, esetleg teljesitmenygorbeket stb."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz csabi94 #4983 üzenetére
Én azt gondolom, hogy nézelődj más márkák más modelljei között is. (olaszon belül is van még választék).
TS-nem annyira problémás, mint amennyire hírlik. Hidegen gyilkolást hanyagolni kell (más márkáknál és más motoroknál is egyébként).
Olajcsere, vezérléscsere. Ha megkapja a törődést, és nem eszetlenül használják, akkor nem problémásabb, mint bármelyik másik szívóbenzines. Viszont kalkuláld bele, hogy egy vezérléscsere 120e Ft.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz csabi94 #5010 üzenetére
Vizhofokot nem nezte? Eleg fura nekem ez a hengerfejesedes...
Szerintem engedd el a 156 vinalat!
Egy haverom vett nyar elejen 2.0 TS-t, valtoval most ment szervizbe, vezerlest 150-ert csereltek neki (ebbol 60e a vez.mod.)Nezz szerintem esszerubb modellt, akar 156-on belul is, 1.6, 1.8 manualissal.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz csabi94 #5020 üzenetére
A 2.0 a problémásabb, a többi kevésbé. Ha ezt megfejeled azzal, hogy a 2.0 JTS és még Selespeed is, akkor tömnöd kell a pénztárcát, ha szart fogsz ki, márpedig nagy eséllyel azt, hiszen elhanyagolja a legtöbb tulaj, aki nem, az vagy nem adja el, vagy drágán, és csak az veszi meg, aki valóban olyat keres, és hajlandó is fizetni érte, ezek többnyire elkelnek kéz alatt az Amoren belül.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz csabi94 #5034 üzenetére
Hidd el, hogy azért van ott az az autó, mert költeni kell rá hamarosan, hidd el továbbá azt is, hogy ha valaki rákölti a piaci értékét (lásd Bálint), akkor az tervez is az autóval, ritka az olyan együttállás, hogy felújította magának, de közbejött valami, és el kell adnia.
Szerintem felejtsd el a 156-ot, nézz esetleg egy 147 1.6 eco-t és kész, de fogadd el, hogy ezeket az autókat nem olcsó fenntartani, és amiről már beszéltem is, hogy valószínűleg az előző tulaj is szart bele, mert nem ért annyit."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz csabi94 #5038 üzenetére
Alig kisebb mint a 156, a Tempra után pedig villám lesz. De egyébként te tudod, hogy mire locsolod a pénzed, adtak rengeteg tippet, hogy mit vegyél, és szerintünk (főleg akik 156 tulajok) mit ne. A Temprára sem feltétlenül érdemes költeni már, csak a nagyon szükségeset.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz csabi94 #5040 üzenetére
5 évig problémamentes, ezt csak hiszed, aztán jön egy kis motor piszkálgatás, egy kis kipufogó, egy kis hátsó futómű terpesztés (csapágy csere) stb stb, nincs költségmentesség sosem.
Ha nehezen veszi az egyest, akkor az nem váltórudazat lesz szerintem.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
2007 utániak könnyebbek lettek 60 kilóval, úgy már annyira nem vészes, a 2.2-es Brera úgy 1440 kg, ráadásul ez a súlycsökkentés eszközölhető bármelyiken, többek között futóműelemek cseréjével.
Ezért kell az 1.8 Tbi, az csak 1430, 200 ló úgy már kellemes, a V6 Q4-nél 200 kilóval könnyebb.
A minden irányban kisebb TT 2.0 TFSI is 1300 kg.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Akkor nem kell TT sem.
Ha már Audi is szóba került, van ugye most egy A3-mam, 1.6 8v, fogy belőle a víz, nem a motor eszi, se gőz, se olajos víz, se buborékoló kiegyenlítő, de X időnként eltűnik belőle egy liter, van, hogy 2 nap, van hogy 2 hét, és azt vettem észre, ha ez az egy liter eltűnik, akkor nem fogy több. Kiegyenlítő nem tűnik repedtnek, nem vizes körülötte semmi.
Van ötleted?[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Formula-1
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- PlayStation 5
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Renault, Dacia topik
- Óra topik
- XGS24 - Hosszú idő után ismét mozgásban a State of Decay 3
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen