- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
_Volkovy_
nagyúr
-
_Volkovy_
nagyúr
Ez meg itt egy Enzo,aminek nem szeretnék a tulaja lenni. -
Gismo
addikt
És ha a Fiat konszern elGM-esedik akkor utánna mien autót lehet még venni ami nem GM?
-
Gismo
addikt
-
Gismo
addikt
Oan autósiskolákat tudtok mondani ahol Alfán, Lancián vagy Fiaton lehet tanulni?
Fiatok közül az újabbak érdekelnének:plunto II,Panda(új), Albea,Doblo,Multipla! Esetleg Citroen BX-en?
Thanx!
Mi a véleményetek a Panda 4x4-ről?
[Szerkesztve] -
al_age
senior tag
Győrben több Punto2 tanulókocsi is futkároz. csak gondolom pesti vagy, úgyhogy tárgytalan.
Panda 4×4: totalcar tesztet olvastad? eléggé meggyőző
nekem nagyon bejön. de igazából az a kocsi egy 1,3 multijettel lenne nyerő (a tesztelt példány egy 1,2es 8 szelepes)
[Szerkesztve]A fekete lyukak olyan helyek, ahol Isten nullával osztott. 8 hobbit = 1 hobbyte?
-
rATdrAgOn
senior tag
Ooo... BX-en ne akarjal tanulni
Utana minden mas auto annyira szokatlan lesz, hogy csak na.
Foleg a fek miatt
Meg a felfuggesztes miatt.
Nekem is kell 4-5 kilometer, ha a BX-bol at kell ulnom mas autoba - foleg a fekkel van problemam, mert a hidros citrokban nem olyan a fek mint mas ''hagyomanyos'' autoban - kivetel a C5, de az mar nem igazi hidroscitroA pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Kepet meg perpill nem tudok mutatni.
Nincs fotogepem, marmint digitalis. Filmessel meg kicsit sok a macera.
Eccercsak lesz rola foto.
Fekek:
Hidroscitrokban a feket is a hidra(J)ulika taplalja. Ezek ugynevezett ''power-assisted'' fekek, aminek a lenyege a kovetkezo: a fekhatas attol fugg, hogy mennyire nyomod a fekpedalt.
A pedalnak mondhatni nincs utja (van, csak nagyon minimalis), ha csak rateszed a labad, mar lassul az auto, ugyanis, te itt effektive csak egy szeleppel kozolsz erot, a fekhatas a hidraulikus rendszer betaplalasi nyomasan tortenik, ami atlagos hidros citronal ~120-170 bar. Szoval itt, nem erot fejtesz ki, hanem aramlasi keresztmetszetet szabalyzol, pontosabban a nyomast, ami a fekrendszerre hat.
(Az elso igazi hidroscitroban - DS-ID sorozat, nem is volt hagyomanyos ertelemben vett fekpedal, csak egy kis gumigomboc, ami a fekszelep elott volt )
Sokak szerint ez a fek szar, mert nehez adagolni a fekerot. Szerintem meg szenzacios, mert minimalis erohatassal lehet maximalis fekhatast elerni.
Szoval, ezt a feket szokni kell, raadasul nagyon konnyu megszokni.
Utana erhet meglepetes, ha mast kell hajtani. Ez a baj vele. Mondjuk, ha surun hajtasz mindenfele mas vasat, a hozzaszokas nem jelent annyira problemat, csak ha mondjuk atulsz - hosszu ido utan - egy barmilyen vasbol egy hidroscitroba, az elso fekezeskor kiharapod a kormany egy tekintelyes darabjat.
(A masik dilim, ez a veszfekasszisztens, ami ha erzi, hogy kitaposod a fekpedalt a padlolemezen, felviszi neked a feknyomast 50-70 barra... hoho, en ha beleallok a fekbe, akkor ~160 bar a fekkoron a nyomas, es semmi extra, ez a rendszer ilyen - 48 eve )A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Ooo, nem nagyon ajanlom. ;)
Kicsit durva tud lenni a fenntartasi koltsege. ;)
Altalaban BX-eket addig hajtjak, mig szet nem hullanak majdnem.
Ha veszel egy ilyen lomot 2-3-4k-ert, akkor tuti, hogy egybol ramegy ~150 (fekbetet/tarcsa/vezermuszij csere), majd fel ev mulva ajanlott radobni ~300k-t minimum a hidraulikara. Ajanlott '86 utani darabokat keresni, azok mar nem hajlamosak az oxidaciora, csak nincs bennuk az urhajo muszerfal (pedig az a vilag legjobban hasznalhato muszerfala ). Ja, meg egy jo tanacs: barmennyire nem szereted a dieseleket, BX-bol ne vegyel benzinest, hacsak nincs sok-sok penzed motorgeneralra. Ha nem nagyon volt eltorve a gep, akkor csak hidraulikat kell egyszer megcsinaltatni, az utana meg 4-5 evig egy jo vas lesz. Benzinesek nagyon haklisak, sok mulik az elozo tulaj stilusan. En valszeg megszivtam szepen az enyemmel. Most kotrom ossze a pizt, egy motorgeneralra, ami also hangon is minimum 150k lesz.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
Gismo
addikt
De akkor térjünk vissza az eredeti témához! FIAT és ALFA ROMEO ÉS LANCIA ÉS MASERATI tapasztalatokat ide! (Ferrarit azé nem, mert azt utálom, még a forma-1-ben is!)
-
Gismo
addikt
-
Gismo
addikt
KÖHÖMM!
Ja télleg! A Fiat Doblóról mi véleménx kering a köztudatban? -
Gismo
addikt
És az új 147-ről? Nagyon bejövős gép!
-
Gismo
addikt
nah fel!
-
Gismo
addikt
-
Gismo
addikt
Nah?
-
Panther
HÁZIGAZDA
Haverom küldött egy e-mailt, melyben azt állítja, hogy a Lancia király. Képet is mellékelt.
Áááá, mindig is mondtam én, hogy a Lancia a legjobb[ RIOS Release 5 – multiportal engine by Panther ]
-
Gismo
addikt
válasz Avicularia #280 üzenetére
az, hogy mi a jobb hátsó kerék előtt lévő csövek? És nincsenek azok nagyfokú sérülékenységnek kitéve? Egyébként mi a véleményed róla? Melyik szalonban vetted?
-
Avicularia
veterán
-
Gismo
addikt
válasz Avicularia #285 üzenetére
nézd meg! a jobb hátsó kerék előtt a kerék járati ívbenkerékdobban mennek előre különböző csövek! Mik azok? és sztem igenis veszélyes helyen vannak!
-
neduddki
nagyúr
HI!
En egy ijjen keldtem pajjafutasmon: Bővebben: link Bővebben: link
klasszikus alfa volt egyszeruen imadnivalo, es nehol idegesito! de erzelemk nelkul nem lehetett hozza viszonyulni...:- )))
Egy bisztos a duplakuplunggazfrocs cimu meset aszt nagyon megtanultam rajta:- )))
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Phantom Lord
aktív tag
Nekünk Punto II van. 1.2-es 80 lovas 3 ajtos fullextrás, asszem 3 éves, mi vagyunk az elsö tulaja. Azt leszámitva, hogy a bal fényszoroban gyakran kiég az égö soha nem volt semmi probléma vele.
1-2 éven belöl veszek valami saját kocsit, vagy egy Punto HGT vagy egy 145QV lesz. -
Gismo
addikt
válasz Phantom Lord #294 üzenetére
Hmm! Az a fényszóró állandóan túlfeszt/túláramot kap? Nemlehet megjavíttatni vhogy?
Én is 145-öt nézegetek, de az még messze van! -
Gismo
addikt
válasz Avicularia #296 üzenetére
Megnézted a csöveket? Mi a véleményed a kocsiról?
-
Gismo
addikt
válasz Avicularia #298 üzenetére
Nem kell lefeküdni, csak lehajolsz és már lehet is látni a kerék előtt lévő csöveket! És megfigyeltem, hogy a Punto I-nél is vannak ott csövek! Ezexerint ez már hagyomány!
-
hobizoli
nagyúr
Volt vki a gyorsulasin? Az a piros Delta odab@szott mindenkit rendesen...de az a grafit(?) sem volt kispalyas.
hobizolitöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000