Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz arty #31581 üzenetére

    Dehogy az.... Semmi koze hozza. Ezek korbe nem tudnanak erni egy regi jo rF moddal, mert az elso nagyobb gazra keresztbe allnanak. Semmi szimulacio nincs benne, csak maga a nagydijak lebonyolitasa lett megcsinalva valosaghure. Bohockodni egyebkent jo... De tovabbra sem ertem, es itt probalgatom most is, hogy ha 2 db 300 -al forgo kerek osszeer futofelulettel, akkor miert nem tortenik semmi. Gondolom itt is egy masik dimenzio fizikaja ervenyesul. :DDD

    frelife: Szerintem penzrol szol ez is. Igy latvanyos, hogy kerek a kereken, de kiesni egyik sem fog, mert nincs fizikaja hozza... A nezonek ez kell, en ezt megertem. Normalis esetben kevesebb akcio lenne, mert az ilyen Brendon gyerek is rF alatt kihullott volna majd az osszes futamon a sok dodzsemezes miatt, es igy nem lenne annhyira erdekes se egy kivulallo szamara.
    Bar nem ertem, ha a csapatok is az rF egy bizonyos 'moddolt' valtozatat hasznaljak, akkor miert nem invesztaltak ebbe egy kis penzt, hogy a bajnoksagokat is ezzel inditsak el.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • tobias88888

    őstag

    válasz arty #31581 üzenetére

    A szimulátor szó azt jelenti, hogy a valódi körülményeket próbálja modellezni. Ez az Codemasterses F1 játékra nem igaz, legalábbis fizika és autó viselkedés terén egyáltalán nem, szóval nem szimulátor. Attól, hogy megveszik a jogokat hivatalos F1 játék lesznek, semmi több. Ha valaki F1 közeli élményt akar, akkor ott az iRacing-ben, Assetto-ban meg rF2-ben az F1-es kocsi.

    A versenyt viszont simán lehet az Codemasterses játékkal is rendezni, aki profi az alkalmazkodik a körülményekhez és ott is a leggyorsabb lesz, csak nem lesz akkora különbség a versenyzők között.

Új hozzászólás Aktív témák