- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
gp Az érdeklődők már május második felében belevethetik magukat a harcokba.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Madwe
nagyúr
Nem értek egyet, pályák és kocsik majd bővülnek, cserébe kukázták a régi autókat (azért az vicc volt, h gt6ig voltak a "premium" kocsik, meg volt pár, amit akár a ps2es időkből hoztak...) a fizika teljesen rendben van gtez, jobb mint forza, de nem egy iracing, de az nem is lehet elvárás.... Hangok is baromi sokat javultak gt6hoz képest, más kérdés h volt hova, s még most is van
Cserébe az online rendszer baromi erős lett, a nagy eventekre pl amik novemberben indulnak baromi kiváncsi leszek!
(#6869) Quentaro Mi már összebarátkoztunk, de nem emlékszem h kaptam volna community invite-ot, bár lehet nem figyeltem eléggé
[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
válasz erahurka #6904 üzenetére
Főleg h full gagyi a homokos fizika. Pedig gt5ben imádtam (bár lehet az emlékek megszépültek - gt6 kimaradt) de ott volt is értelme a Loeb-es challengek miatt... Talán majd lesz online versenyen is rally, bár akkor elötte tegyék rendbe a fizikát, mert jelenleg jegesnek hat nagyon
Kocsifelhozatal nekem egyelőre elég, van mit megszokni Pályák se vészesen kevesek, de azért ott lehetne már most is több valóban. De igyekszem a jó oldalát nézni, így h levesebb van, sokkal jobban megismerem őket. Aztán ahogy adasgolják az újakat, azokra is jobban rá lehet feküdni. Spát mondjuk én is hiányolom
[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
Ha az árkádot ahol csak úgy körözgetsz ai ellen magadnak beállított dolgokkal nem nézzük, akkor nem érdemes megvenned. A single challengek nem tartanak sokáig, pár óra s megvagy velük.
Azonban ha nincs valami nagyon erős ellenérved az online ellen, érdemes lenne kipróbálnod (kár h a múltheti demot kihagytad) mert pl engem sose vonzott, az itteni rendszer már most beszippantott, pedig csak a daily eventek mennek race módban, a nagy eventek nem. De már ez iszonyat jóféle lett, engem kb minden nap beszippant legalább 1-2 körre, s utána még párra A sportsmanship rating jó ötlet (még ha vannak is gyermekbetegségei, de szerintem nem sok) én már a-ba kerültem, s itt általában tényleg úriemberekkel rak össze a rendszer, nem torpedóznak, s az esetek többségében figyelik a másikat h hol van visszapillantóban, nem mennek beléjük kanyarokban... én nagyon élvezem, pedig soha nem akartam online versenyezni, mert anno rossz tapasztalataim voltak (laggoló ellenfél - ilyen még akkor se volt, amikor usa accal léptem be először s ott futottam amerikaiakkal 1-2 versenyt!!!) és másokkal nem törődő sofőrök - ezek hiányában élvezetes. Valamint itt ugye már egy 5. sőt egy 10. helynek is tud örülni a 24ből az ember, nem úgy mint ai ellen ahol vagy első leszel vagy szégyelld magad[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
válasz erahurka #6958 üzenetére
Csak a védekezést is lehet ésszel meg ész nélkül csinálni (ezekről driving etikettben talán mind szó volt amiket írok, de mégis) egyenesben én max 1 oldalra behúzódást fogadnék el, az ide oda mozgolódást nem szeretem, az már nem fair szerintem s balesetveszélyes. Viszont ha már befér melléd, s elfértek egymás mellett, akkor pedig illdomos úgy menni, h ne told ki a másikat a pályáról - ilyenbe is belefutok párszor...
Ahogy előzni se kéne megpróbálni mindenhol, ha nincs hely, nem kell bemenni, hiába lennél gyorsabb, mert ütközni fogtok vagy vki letolja a másikat a pályáról. Sajnos ezzel szembesülök azért még sokszor, de talán majd kinövik ezt idővel
Mindenesetre a-ban már tényleg ezekre is figyel a többség, ami tök jó! Benézik mögötted a féktávot s nem belédszállnak, hanem félrerántják a kormányt, így ugyan jobban kicsúsznak, de nem bántanak - na az ilyenekre mindig büszke vagyok, h egy pályán találkozunk Komolyan ez az egymás iránti tisztelet többet jelent nálam néha, mint az h most épp dobodós, top10 vagy utolsó leszek e[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
A steam az tudtommal nem online játék, az csak egy sima szerver ahol tárolják a játékokat, fórummal megy egyebekkel. De pl az összes mobanál, mmorpgnél, rocketleaguenél, sőt elárulom még a codoknál is van heti karbantartás.
(#6989) sting2 Kormánnyal gyorsabb lehet az ember olyan pályákon, ahol kisebb ívű kanyarok vannak javarészt, kontrollerrel pedig ott, ahol nagyobb ívű váltókanyarok (hirtelen jobbról balra egyszerübb kicsapni a sticket, mint 360fokot tekerni a kormányon, de precízebben nehéz mozgatni emiatt.
Mindez elméletben, hiszen azt feltétlezi mindkettőt hasonlóan ismered. Nem tudom meddig mentél autós játékokban kontrollerrel, s mióta van kormányod, de az is sokat nyom a latba. Én pl kormánnyal sokkal jobb vagyok, mert már gt5 óta csak azzal nyomom. Haver átjött, ódzkodott a kormánytól, de a nap végére már kb belejött annyira, amennyire már élvezte.Mert az is egy nagy plusz, h kormánnyal azért sokkal nagyobb élmény vezetni, szerintem
[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
válasz goyo206 #7009 üzenetére
Kizárt, a ps4 nem támogatja, nem a gt. Illetve konkrétan a ps4 követel meg egy chipet, ami a g27ben még nincs meg...
Ha a Poly meg akarná oldani kerülőúton, az baromi időigényes lenne, s eddig még tudtommal egyetlen kiadó sem lépte meg...
Egyetlen megoldásod a használatra az a GIMX lehet házibarkáccsal, vagy cseréled g29re a kormányt
-
Madwe
nagyúr
válasz heihachi #7119 üzenetére
Félreérted. Ha versenyben nem vágod le a pályát s mással sem ütközöl adott szektorban, akkor +t ad. S ez így jó is. Levágásért igenis adjon büntetést (idő + nem kapsz +SR pontokat) hiszen az nem sportszerű.
(#7116) frankstork Nekem ezzel sincs bajom, ha hibázol olyan nagyot, h kicsúszol, büntessen csak rendesen
[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
válasz erahurka #7123 üzenetére
Hogy megtanuld, mik a határok s ne csússz ki ? Tudom én ebben radikális vagyok, de anno is mindig ezen szörnyűlködtem, h emberek az ütközés fizikáját szidják gtben. Nem kell ütközni, nincs mit nézni Arra terel a játék h szépen menj, ezzel nekem nincs bajom. Hamar megismerhető mind a pálya mind az autó... Amíg nem ismered annyira az egyiket, addig kár online versenyezni szvsz, addig tessék csak futni még 4-5 kört legalább időmérőben... Verseny hevében vérszemet kapni meg... önkontrollt is tanít a játék, na Ha meg nem vagy biztos annyira magadban, inkább menj lassabban de biztosan, egy behozott 8. hely még mindig jobb, mint egy erőltetett ha összejön megvan a 6. ha nem bukó s 15+ érek be tipusú mentalitás szerintem. Tanuld meg a pálya, autó s saját határaidat is. Az utóbbit meg told feljebb ahogy tudod
Érted a kicsúszással mondjuk vesztesz 0.5mpet tegyük fel. Na bumm mondaná az egyszeri játékos, nem nagy érvágás, uh ugyanúgy a határon innen s túl vezet. Ami ugye nem feltétlen csak rád veszélyes, hanem a társaidra is, mert lehet legközelebb amikor túltolod, akkor mást is magaddal rántasz. Tehát le kell szoktasson róla. (ahogy 220al kavarogni motorral sem azért felháborító, mert max benézel egy kanyart s körbefolyod a korlátot, hanem azért mert lehet közben magaddal rántasz egy amúgy ártatlan embert/embereket is...)
Ha kapsz +2mp büntetést, lehet kétszer is meggondolod, h mennyire menj a határon. Ha pedig borul az agyad s elkezdesz mindenkit letolni a pályáról, akkor ettől a japán játéktól nagyon messze van a mentalitásod s nem neked való, vagy legalábbis remélem mi nem kerülünk 1 futamba, na[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
válasz Oppenheimer #7281 üzenetére
TCSről nagyon hamar le kell szokni Sokat vesz el az idődből, persze meg kell tanulni nélküle élni...
-
Madwe
nagyúr
válasz dinostaRR #7344 üzenetére
Y idővel azért kapsz néha x néha pedig x+8as kezdőhelyet, mert változik a játékosok összetétele online folyamat, nyilván ha folyamat mindenki 24/7 nyomná, konstansabb lenne a történet Dehát a matchmaking még így is elég korrekt szvsz.
Az pedig sztem tök alap h online 24 fős versenynél nem szabadna h csak az első 3 helyre izguljon az ember, ahogy a valóságban se hiszem h probléma h teszem azt van olyan f1 pilóta aki a top10be se fog bejutni soha... AI ellen nyilván mindig nyerni akar az ember mert szaros gép, de 24 valós ember közül az, h valaki 20. helyről indul s 18ra hozza be az se rossz, főleg ha közben minőségi versenyt fut!
-
Madwe
nagyúr
válasz mattheus #7368 üzenetére
Nagyjából azonos időket lehet futni. Ahol sok váltakozó éles kanyar van ott jobb a kontroller pl picivel, mert hamarabb atcsapod az ellentétes oldalra. Finom kanyarokkal meg kormány jobb. De mindkettőre gyakorolni kell, az h valaki világ életében kontrollerrel játszott s rögtön ugyanolyan időket fog futni kormánnyal, az esélytelen. Majd idővel, ha ráérez
[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
válasz mattheus #7400 üzenetére
Rossz a mentalitás, ezt már sokszor mondtam itt: nem ai ellen versenyzünk, ahol presztízskérdés h nyersz e, hanem hús vér emberek ellen. S igenis nagy szó az is ha (épp) fair s izgalmas versenyen a 24ből a 14. helyről indulva behozod a 10.re mondjuk. Nem lehet mindenki mindenhol első De hasonló emberekkel versenyezve az is jó eredmény! A mondás itt igazán igaz: az út számít, nem a cél
(az viszont már tényleg gáz mikor olyanokkal sorsol össze, h az utolsó vagy, s az elöttedlevő is fél percel elötted megy... de ez azért ritka, legalábbis esetemben )
[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
válasz hitchins #7405 üzenetére
Igen, de a videojátékokban pláne arra tanítanak, h légy első vagy béna vagy, főleg single esetén ai ellen, ami tök ok is valahol. De egy online versenynél ez nem várható el szerintem, ahogy pl cod vagy bf alatt se kell szomorkodni, ha nem te vagy a top fragger. Ehez viszont más mentalitás kell, amihez egy eddig főleg single autós játéknál át kell kattannia valaminek az ember agyában
Szerintem sokkal nagyobb élmény valódi emberek között 4 helyet javítva a középmezőnyben végezni, mint idióta botokat megverni
-
Madwe
nagyúr
válasz mattheus #7411 üzenetére
De ha mindenki oda kerülne, ahol labdába rúghat, akkor mindenkinek külön egyszemélyes csoportjai lennének
Egyébként ha b-be kerülsz s mindig szarul végzel, hamar visszarak c-be. ha ott folyamat nyersz visszarak b-be. Namármost ezzel nincs mit tenni, ha cnél jobb vagy de bnél rosszabb ott fogsz lebegni -
Madwe
nagyúr
válasz Oppenheimer #7522 üzenetére
Anno én gt5nél úgy szoktam meg, mikor már egyébként "érettnek" éreztem magam a feladathoz, h single challengeket néztem, ahol kikapcsolható volt az abs s a tcs is.
GTSben egyébként, ha most kéne megtanulnom, egy általam kedvenc szakasz választanék ki egy pályáról, s hagy szóljon, elkezdeném folyamat keresgélni hol a korlát meddig mehetek el stb.
Ha azt érzed, minden más már menni fog szvsz, mert az h kanyarban meddig nyomod a gázt majd nem padlózol, azt hamar meg lehet szokni (kigyorsítás van ahol tcssel is kicsúszást jelentene, uh ezt a részt vmennyire már beléd kellett nevelje a játék )
Az abs nélküliséget megszokni szintén hamar lehet, ha direkt úgy vezetsz offline, h most azt tanulod meg szerintem.
-
Madwe
nagyúr
válasz Viper26 #7704 üzenetére
ha vki 18 alatti akkor valid, de sokan acc kreálásnál kamu adatokat adnak meg mert sietnek, születési dátum stb, biztonsági kérdésre beirnak vmi baromságot, aztán majd pár évvel késöbb amikor kilockolják magukat a rendszerből s nem bírnak hozzáférni, mert nem tudják megadni az akkori kamu születési dátumot s biztonsági kérdéseket, vakarják a fejüket
-
Madwe
nagyúr
válasz KaitouP #7801 üzenetére
Nem néztem végig, de azért az első incidensben igencsak benne voltál te is, eléggé bezuhantál oda a kanyarban. Más kérdés h ha nézi rendesen a bal oldali a visszapillantót (ami nincs minden nézetben:S) akkor elkerülhető lett volna, de azért te is eléggé későn fékeztél s estél be közéjük Vagyhát én legalábbis ennyire nem szoktam beesni oda, max ai ellen
-
Madwe
nagyúr
válasz Oppenheimer #7880 üzenetére
Ha megtanulod így kezelni, garantáltan gyorsabb leszel
[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
válasz palyaandris #7904 üzenetére
Direkt nincs offline mentes, ez egy komolynak gondolt esport akar lenni a helyi mentéssel könnyű csalni, az online mentéssel nem lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
- BOMBA ÁR PS5 Digital edition + 2db Controller + Hyperx Fury SSD SOK GARANCIA
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel