- Yettel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Mobil flották
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Nyúltáp #5006 üzenetére
Hali!
Látom vannak itt "emberkék", akik egész magas szinten üzik az "ipart"...
Nem tudna valaki egy normális tutorialt(többet is) belinkelni, ami tényleg jó, elsősorban a modellezés témakörében?
(annyit néztem már, hogy vérágas a szemem, de vagy annyira egyszerű, hogy azért nem érdemes vele foglalkozni, vagy ugyan jó, de ott meg olyan dolgokkal dobáloznak, amiről azt sem tudom, merre keressemFire.
UI: Esetleg az lenne még egy remek megoldás, ha TI, akik jók vagytok ebben, készítenétek tutorialokat és azt megosztanátok, hozzám hasonló emberkékkel. Tudom, hogy nem kis kérés, mert egy jó tutorialt elkészíteni, sokkal több meló, mint egy projectet önmagában, mivel úgy kell megoldani, hogy azt tényleg lehessen használni és bárki az elejétől a végig meg tudja csinálni, lépésről lépésre.
Nem lehetne esetleg-e hogy készítenétek ilyen kezdő, haladó tutorialokat?
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
félisten
válasz Nyúltáp #5009 üzenetére
Hali!
Kösz a választ és jó nyaralást!
m@x
Jó hogy említettél pár oldalt, bevallom ezek valahogy kimaradtak, de most nézve tényleg jó. Kösz!
Én is úgy szoktam tanulni, hogy 1-2-szer megcsinálom az elejétől a végéig, aztán utána már megy magától, egy nagyobb bonyolultságú feledathoz megvan az alap(legalábbis egy része)Nekiállok töltögetni én is most.(mármint az oldalról)
Mégegyszer kösz!
Fire.
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
félisten
3DS Max 2010 x64 vs. 3DS Max 2012 x64
Szóval, hova tűntek a 2010 maps-ek? Új nevet kaptak, eldugták valahova, le kell szedni valahonnan?
Nem örülnék neki, ha megint azzal menne az időm, hogy a jól megszokott dolgok eltűntek, vagy helyükbe léptek mások, és megint meg kell ismerni...
(Néztem, hogy a Raytrace-t választva, esetleg azon "belül" lehet-e valami hasonlót találni, de eddig hiába, bár lehet, hogy a fogammal nézek... )[ Szerkesztve ]
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
félisten
válasz icecave #5708 üzenetére
Nem állítottam, mert nincs szükség rá, mivel külön indítható a Compact- és a Slate Material Editor és amit korábban linkeltem, az Compact volt természetesen...
Természetesen köszönöm, hogy próbálsz segíteni!
(Annál bosszantóbb nincs, mint amikor valamit elsajátítasz, azzal sokat dolgozol, aztán egy új változatban meg nem találod, vagy keresheted "napokig" azt a szolgáltatást/funkciót stb)
[ Szerkesztve ]
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
félisten
válasz icecave #5710 üzenetére
Hát igen, repülnek az évek, Én is még az első 3ds-el (talán DOS-os volt, azt hiszem dos4gw-t használt) kezdtem a 3d-vel az ismerkedést. Aztán más területeken dolgoztam, utoljára a 2009-essel dolgoztam, de most lenne lehetőségem (relatíve olcsón) jogtiszta példányra szert tenni, ezért gondoltam, akkor 2012-es x64-es megfelelő lesz, gépem bírja...
Abban biztos vagyok, hogy kivitelezhető vele, ami korábban is, csak több időm fog elmenni a keresgéléssel, "kibogarászással", mint megcsinálni egy fotó-realisztikus 3d modellt és ez az, ami igazán aggaszt...
Mindenesetre köszönöm a válaszaid!
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
félisten
Egy nagyon egyszerű kérdés, de egyszerűen nem tudom, mi az oka, vagy hol lehetne beállítani.
3DS Max 2012-ről (SP2) van szó (uptodate)Box létrehoz, konvert poliba, edge kijelöl, loop és chamfer, ez így néz ki: [link]
Na most ha polira váltok, akkor 2010 vagy 2011-es automatikusan kijelöli, de a 2012-es meg nem. Mintha a box mellé kattintanék a view-n.Amit eddig eljátszottam: VGA kari driver csere (legújabb, meg régebbi is), Max-en belül Nitrous/DX és OpenGL használata, view megjelenítések konfigolásam, de nem jön össze. Természetesen a CTRL és/vagy SHIFT + click-el kijelölhető, de ha nem ilyen egyszerű objektumról van szó, akkor az szopacs.
Szóval mi a gond, vagy hol van az az egyetlen egy nyamvadt pipa, amit be vagy ki kellene lőnöm?
Thx!
[ Szerkesztve ]
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
félisten
válasz icecave #5765 üzenetére
Ja bocs, 2009-es akart az lenni, meg a 2010, csak már vérzik az agyam...
A kilikkelgetős módszer nem játszik, bonyolult objektumnl nem csak "egy irányba" loop-ol.
Akkor semmi ötlet? nyilván akkor nem a 2012 bugos, valami beállítás csak kellene, hogy legyen...
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
félisten
válasz icecave #5765 üzenetére
Áhh basszus... CTRL vagy SHIFT + klikk a poly ikonon a selection-be...
Csak egy délutánomba került, aztán magamtól jöttem rá...[ Szerkesztve ]
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
félisten
válasz icecave #5768 üzenetére
Igen, de ez mindegyik max-ben(már mint ezeke szerint a 2011 és 2012-ben biztos) így van (ezért kell 1-el kevesebb edge-t kijelölni és loop-olni)
Természetesen a manuális módszer is jó és hasznos, sok esetben egyszerűbb, célszerűbb.Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
félisten
válasz asuspc96 #5773 üzenetére
Tele van a net ilyen tutorialokkal, mind bőr, mind zsemgolyóbis készítéséhez, keresgélj, pl 2 link Skin | Eyes
UI: A turbosmooth jó dolog, de csak akkor, ha minden részlet ki van dolgozva és úgymond csak a renderelés van hátra. Itt nem erről van szó, mert pl a szemöldököknek sincs nyomuk még és a bőr szem is csak most jön. Ebben az esetben korai volt használni a turbosmooth-ot, mert csak nehezebbek lesznek az illesztések, pl a szemgolyóbis, elég lett volna egy meshsmooth is...
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Suzuki topik
- Formula-1
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Apple notebookok
- Gitáros topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest