- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Ezekben a változatokban lesz elérhető a OnePlus 13 Kínán kívül
- Android szakmai topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BClone91
csendes tag
Most megpróbáltam a compression-nál a non-ra állítást és úgy néz ki hogy most jó. De még csak 1-2 olyan részt néztem meg ahol eddig minden próbálkozásnál megakadt a film, de most átment simán azokon. Köszi a segítséget és bocsi a sok kérdésért még kezdő vagyok xD
-
tomyka74
senior tag
üdv!
olyan kérdésem lenne,hogy Ati HD 4850 512mb videokarim van és ugye össze van kötve 1.3 HDMI kábellel a 3D led tv-vel. Lg 42LW4500!
na most ha 3D filmet nézek akkor van ahol a kép olyan szellemképes, és nemtom belőni a tv-vel,hogy teljesen tökéletes legyen!
mi lehet a gond? lehet 1.4-es kábel csere megoldaná? -
-
GEO001
aktív tag
válasz tomyka74 #704 üzenetére
A VGA-d a normál full HD-t tudja kiadni, tehát csak a rippelt konténeres 3D filmeket tudod így indítani, de gondolom ezt már te is tudod (hsbs, htap). A szellemképes effektre próbáld meg a következőt. Az input bemeneti listán a hdmi portot, ahová a PC-d kötve van nevezd át/állítsd át PC-re. Nem valszeg a kábel hibás. Esetleg a 3D lejátszás közben a Q.Menüben tudsz szabályozni a 3d megjelenítés bizonyos paraméterein, így a 3D mélység és 3D nézőpont között. Ezeket is megnézheted milyen jelenlegi beállítás van érvényesítve. Továbbá fontos még a 3D térhatás kétszemnek szént információ küldése szempontjából a nézési távolság helyes megválasztása is, tehát a 42" -nál azért kb. 2 m-ről érvényesül, áll össze a 3D-s kép teljesen csíkozódás, elmosódás nélkül, valamint fontos a függőleges pozíció, tehát ágyból nézve a falra függesztett kijelző nem nyújt 3D- s hatást megint csak.