Szép lassan eltűnik az „Ovi” márkanév

Jerri DeVard, a Nokia január elsején beiktatott új marketing főigazgatója már az első negyedévben bejelentette, hogy komoly újításokat tervez a cég arculatának megváltoztatásában, melynek egyik fontos eleme lesz az „Ovi” márkanév kivezetése is. A piaci- és reklámszakértő szerint teljesen felesleges az alternatív márkajelzések bevezetésére és népszerűsítésére fókuszálni, amikor a „Nokia” szó önmagában is elég erős a szolgáltatások és termékek egyértelmű beazonosításához. Az „Ovi” szó ennek megfelelően jövő év végéig a cég weboldaláról és a szolgálatatások elnevezéseiből is kivezetésre kerül, mely egyik állomása az online alkalmazásbolt „Nokia Áruház”-ra történő átnevezése volt. Az egyszerűsítés jegyében nemrég a Cseries, Eseries, Nseries és Xseries telefonos márkanevek is kivezetésre kerültek, melyek helyét a három számjegyből álló modellszámozás vette át.

Előzmények

Hirdetés