Nokia Business Center

A Nokia tegnap bemutatta a Nokia Business Centert, egy új szoftver megoldást, amely a mobilvilág számára egymással együttműködő üzleti alkalmazásokat, ezek közül elsőként push e-mailt kínál . A Nokia Business Center a vállalatok számára biztosít mobil e-mailt, azaz a mobil e-mail elterjedésének felgyorsításával minden alkalmazott használhatja a bármikor és bárhol elérhetővé váló vállalati e-mail-rendszert. A Nokia Business Center a Nokiának azon portfolióját egészíti ki, amely a már létező, üzletemberek számára készült mobilkészülékekhez kapható, népszerű e-mail megoldásokat vonultatja fel.

A Nokia Business Center a normál mobiltelefonok széleskörű elérhetősége, és a kétszintű kliens stratégia révén a potenciális mobilfelhasználók körének bővítését szolgálja. A standard kliens licence korlátlan felhasználhatóságot biztosít a Nokia Business Center szerverén. A gazdagabb szolgáltatáskészlettel rendelkező, professzionális kliens minimális továbbfejlesztési díj ellenében lesz kapható. A Java-alapú termék bármely, a Nokia által minősített Java MIDPI 2.0 telefonra telepíthető. A Nokia Business Center kezdetben a Microsoft® Exchange Server 2003-mal integrálva a Nokia 9300 okostelefonon, a Nokia 9500 kommunikátoron, valamint a Nokia 6630, a Nokia 6680, a Nokia 6681, és a Nokia 6682 telefonon működik, ezt követően a Nokia által minősített készülékek szélesebb skáláján a Lotus Notes® és a Domino® rendszert is támogatja majd.

A normál Nokia Business Center klienset a push e-mail szolgáltatás (külön letöltés nélkül azonnal olvasható levelek) használata, és csúcstechnológiájú biztonság mellett e-mailek megírására, olvasására, és törlésére használhatjuk, kezelhetjük a helyi mappákat, illetve kapcsolódás nélkül dolgozhatunk. A normál kliens az angol, a francia, a német, az olasz, és a spanyol nyelvet támogatja. A professzionális kliens a normál kliens összes funkciója mellett az asztali elektronikus levelezőprogramhoz hasonló, gazdag, grafikus felületű e-mailt kínál. A professzionális változat további szolgáltatásai között tárgyalási időpont-egyeztetések kezelése, különböző kategóriák szerinti sorba rendezés, mellékletek teljes körű támogatása szerepel, de a vállalati telefonkönyvből bármely alkalmazott elérhetősége kikereshető, kereshetők a helyi mappák, és számos további funkció is a rendelékezésünkre áll.

A Nokia Business Center az email biztonságossága érdekében a legtöbb mobilmegoldás által alkalmazott, "eltárol, majd továbbít" módszer helyett rövidebb, a készülékek közötti közvetlen kommunikáción alapuló adatátvitelt használ. A Nokia Business Center emellett a folyamat elejétől végéig kódolt adatátvitelt, tárolást, és a hálózaton keresztül történő szinkronizálást kínál.

A Nokia Business Center 2005 utolsó negyedévétől az amerikai kontinensen, Európában, a Közép-Keleten és Ázsiában az egyes kijelölt viszonteladóknál lesz kapható, ill. bizonyos szolgáltatóknál lesz elérhető. A többi piacon ugyanezen időszakban tesztüzem indul.


  • Kapcsolódó cégek:
  • Nokia

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés