Az LG elkötelezett az olcsó modellek iránt

A kisebbik dél-koreai gyártó friss bejelentése szerint a rendkívül olcsó KP100-as modellje ezidáig több mint 30 millió példányban kelt el, mely ha nem is világrekord, mindenképpen jelzi az alsóbb szegmens iránti elkötelezettséget. A legtöbb gyártó megítélése ugyan a csúcsmodellek alapján történik, ám ezek kis példányszámú értékesítése, ugyanakkor magas beszerzési, fejlesztési, összeszerelési és marketing költsége miatt a gyakorlatban kisebb haszonnal kecsegtetnek, mint az eladások gerincét jelentő középső szegmens, vagy a széles rétegek számára elérhető belépő ajánlatok. A 2008 januárjában India és Latin-Amerika számára bemutatott mindössze 12,6 milliméter vastag, sztereó FM rádióval szerelt LG KP100 az idők során négy újabb változatban, KP105, KP106, KP107 és KP108 néven is elérhetővé vált, mely révén immáron GSM és CDMA támogatást is kínál három különböző formában, összesen tizenöt színben.

A 30 milliós darabszám mindenképp impozáns érték, noha a minden idők legsikeresebb készüléke, a Nokia 1100 továbbra is messze az élen jár a több mint 200 milliós eladási mutatóival. Emellett persze arról sem szabad megfeledkezni, hogy az idők során a piac egyik legdrágább ajánlata, az Apple iPhone is átlépte a 30 milliós darabszámot, illetve korábban a Motorola pengéje, a V3 is 50 milliót meghaladó mennyiségben kelt el.

  • Kapcsolódó cégek:
  • LG

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés