Globális márkaépítő hadjáratba kezd az LG

Az LG tisztában van azzal, hogy a termékek megjelenése és tudása nem feltétlenül elegendő egy termék eladásához, hiszen sok esetben döntő lehet a márkanév megítélése, éppen ezért a dél-koreai gyártó a teljes termékpalettáját felölelő globális reklámkampányba kezdett. A nagyszabású marketinghadjárat célja, hogy a vásárlók megismerjék a gyártó stílusos dizájnját, kimagasló technikai megoldásait, melyeket olyan termékekbe csomagol, amelyek tökéletesen beleillenek a vásárlók életébe. A központilag koordinált kampány a világon mindenütt egységes stratégiát fog követni, mely révén a gyártó arculata teljesen egységes lehet. A rendkívül agresszív hadjárat célja egyértelmű: a nehéz gazdasági helyzetben és a válságos időszakban kulcsfontosságú lehet a termékek kiválasztásakor egy olyan márkanév, melynek stílusával a vevő képes azonosulni. A hónap során Angliában, Ausztriában, Brazíliában, Franciaországban és Oroszországban már megkezdődtek az új tévéreklámok vetítései is. A reklámok a gyártó legfontosabb termékeire és azoknak is legfontosabb funkcióira fog fókuszálni. A dizájnon túl a telefonoknál egyértelműen a hatalmas érintőkijelző a központi téma. Az LG a reklámhadjárattal együtt külön kampányoldalt is beindított a www.LifesGoodLG.com

címen.

  • Kapcsolódó cégek:
  • LG

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés