A fiatalok nem használnak mobil közösségi oldalakat

Piaci elemzők szerint a Microsoft és a Verizon Wireless által fiatalokat célzó Kin One és Kin Two modellek sikere elég kétséges lehet, ugyanis több felmérés is rámutatott arra, hogy a tizenévesek zöme nem használja készülékét mobil közösségi oldalak látogatására, mivel általában adatforgalmi opció nélküli, osztott családi csomaggal rendelkeznek. A Pew Internet Research felmérése szerint az Egyesült Államokban a tizenévesek mindössze 23 százaléka látogatja telefonjával a közösségi oldalakat, míg 72 százalékuk inkább szöveges üzenetben veszi fel a kapcsolatot, melynek hátterében az áll, hogy a fiatalság 63 százaléka egyáltalán nem is rendelkezik adatcsomag előfizetéssel. A Pew kimutatása szerint a 17 évesek 77 százaléka küld szöveges üzenetet, 60 százaléka mobilon hívja fel ismerőseit, és mindössze 33 százalékuk használ közösségi oldalakat csevegésre. Habár elvileg a Microsoft Kin modellek pont ezen szeretnének változtatni, ám elemzők szerint a havi 30 dolláros adatcsomag felárat nehéz lesz megetetni a szülőkkel, ráadásul az is baklövésnek tűnik, hogy a Kin modelleken egyetlen játék sincs, noha a Pew felmérése szerint a fiatalság fele, egészen pontosan 46 százaléka előszeretettel használja játékra készülékét.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés