Megújult a djuice

Megújult a djuice - első benyomások

Megújult a djuice. Erről már sokan hallhattak, főleg azért, mert tegnap Magyarország szinte összes televíziócsatornája egy időben sugározta azt a három perces reklámfilmet, melyből egyértelműen látszik, hogy itt valami merőben új dolog van készülőben. Mivel nem biztos, hogy tegnap este mindenki a televízió előtt ült, alant is megtekinthető az anyag, melynek megnézése a cikk elolvasásához feltétlenül ajánlott. Máshogy megfogalmazva: aki nem nézi meg, az nem tud velünk tovább jönni.

Biztosra veszem, hogy most többen sokkos állapotban ülnek monitoruk előtt, nem véletlenül: a reklámfilm újszerű, provokatív, közvetlen és egész hihető, a mi véleményünk legalábbis ez. Ugyanakkor kétségeink is vannak vele kapcsolatban, melyeket természetesen nem rejtünk véka alá. Biró Balázs, a djuice új vezére rögtön a film elején azt mondja, hogy "a djuice holnap kiválik a Pannonból és független márka lesz". Ez véleményünk szerint erős ferdítés, vagy legalábbis annak tűnhet, ha nem vagyunk tisztában a háttérinformációkkal. A djuice mától valóban külön márka, azonban a Pannonból (pontosabban Telenorból) nem válik ki, továbbra is a céghez tartozik, akár azt is mondhatnánk, hogy a leányvállalatuk. Ez persze nem jelenti azt, hogy a reklámfilmben Balázs az emberek arcába hazudott, a djuice-t ugyanis teljes mértékben kiszervezték az anyavállalatból, a törökbálinti irodaházból a belvárosba, a Nyugati pályaudvar mellé költöztek. A nagyjából 20 embert számláló cégmag ennek megfelelően kikerül a multik bürokráciával átitatott világából, az elkövetkezendő két és fél évben gyakorlatilag kötetetlenül mozoghatnak, a lényeg, hogy nyereséget produkáljanak. Biró Balázsnak pedig saját elmondása szerint egyedül a Telenor vezetője felé van beszámolási kötelezettsége. Ettől függetlenül kicsit visszásnak érezzük ezt a kommunikációt, mely a djuice-t mint negyedik mobilszolgáltatót állítja be: természetesen nem azok, még virtuális szolgáltatónak sem nevezhetjük őket, gyakorlatilag a Postafon-hoz hasonló brandként működnek, saját vezetőséggel, viszonteladói és support hálózattal. Persze a Posfatonnál jóval magasabb szinten mozognak.

A djuice a Telenor hálózatát fogja használni, az előfizetőik tehát 20-as körzetszámmal lesznek elérhetők. A technikai oldalon is vannak közös területek, a telefonos ügyfélszolgálat a Telenorral egy helyen fog üzemelni, viszont a djuice-os ügyfelekkel külön fognak foglalkozni, tehát ha felhívjuk a djuice call centerét, akkor kizárt, hogy "sima" telenoros emberekkel kelljen beszélnünk, dedikált emberek állnak majd a djuice előfizetőinek rendelkezésére. Ezt valahogy úgy kell elképzelni, mint a szolgáltatók üzleti/kiemelt ügyfeleinek supportját, az üzleti partnerek ugyanis más ügyfélszolgáltati telefonszámot hívnak fel, mint a "sima" előfizetők. Ezen felül az értékesítés is teljesen külön kerül, a Pannon/Telenor üzletekben ezentúl nem lehet djuice-os cuccokat vásárolni, azt ugyanis külön értékesítési pontokban (úgynevezett djuice cafékban) lehet majd megtenni. Ezekből jelenleg mintegy három tucatnyi épül szerte az országban, de a szám a jövőben nőni fog. Nagyon fontos tudni, hogy a djuice kizárólag a 26 év alatti fiatalokat célozza meg, aki 25-nél idősebb, az nem lehet a djuice ügyfele, pont. Aki már az, de "kiöregszik", maradhat a cég ügyfele, viszont más típusú szolgáltatásokat kap, mint a 26 év alatti bázis. A djuice tehát tényleg a fiatalokat célozza meg.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Hirdetés