- Grafén meghajtó, térhangzás és UV-tisztítás az LG új fülhallgatójában
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Netfone
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rob210
nagyúr
Jól nézne ez ki csak az a baj amit gyanítottam az előző fotókon is.
Túl erős a fénye nem szórt fényt adnak a ledek.
De az ötlet és a kivitelezés első osztályú csak gratulálni tudok hozzá.
Szerintem azért ha tényleg oszlatod majd a fényt valahogy akkor jobb lesz.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Egyáltalán nem bonyolult.
Az sokkal nagyobb gondot szokott okozni, hogy hova teszed az órát a műszerfalon.
Amúgy csak egy pozitív negatív kábel kell amit a műszerfal alól is meg tudsz oldani, meg egy vezérlő amit a gyujtó trafó 1-es lábáról kell levenni.
Szóval 3 kábel ha ugyesen vezeted nem is túl hosszú kábelek meg egy hely kell.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Hejj hejj, bajok vannak uram.
A kormány még csak hagyán, mert az a hőtágulástól van és valami műanyag fém találkozás lesz.
Nekem pl a műszerfal borítás ért bele a kormányagyba. (csak melegben)De a fék az bajos.
Azt nézed meg, mert ha nem tudsz megállnai abból hamar totálkár lesz.
És nem a tv-s műsor.Szóval ha szuszog a fék az azt jelent, hogy levegős de valahol az a levegő bejutott.
Vagy pedig tönkrement a vákumdobodnál a csatlakozó.
Akkor még szuszoghat ha a vákumdobból kijövő cső (fékrásegítő) elreped , vagy maga a vákumdob tönkremegy.Ellenőrzése a következő képpen.
Járó motor mellett pumpálj egy párat a fékre.
Utánna motor leállít és ugy is pumpálj egy párat.Ha csak járó motornál csinálja akkor csőcsere vagy tömítettlenség ellenőrzés.
Ha akkor is csinálja akkor a főfékmunkahengernél lehet gebasz ami szerelő.
Otthon a féket ne próbálgasd hallgass rám.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
Megmondom neked őszintén, sose szedtem még le a 105-120 kárpitját.
A favoritét egyszerű volt formálni, mert sniccerrel körbevágtam a műbört aztán sniccerrel kivágtam a farostlemezt isAmikor kicseréltem a 94-es üvegszálas kárpira akkor meg már nem kellett vágni semmit az pont méret volt
Renault power
-
darius
tag
A kendácsolásban jó vagyok
Javaslom, a sérült részt próbáld valamennyire megtisztítani, rozsdagátlóval bekenni (pl. hammerite) és gyurmával kitömni. Lehet kapni kicsi, henger alakú kétkomponensű gyurmát (quicksteel vagy pattex néven is megtalálható), és azzal betömöd a lyukat. Szép nem lesz, és igazán hatásos se, de jó el lehet vele tölteni az időt -
rob210
nagyúr
Na akkor én mondom neked a megoldást [link] ezzel a drótkefével letisztított felületet bekened és komolyan mondom csodákat tesz.
Nem kell fémtisztára lenyomatni elég ha tényleg a nagyobb fellemezesedett részeket letolod vele.
Rákened és kész.
Elég büdös és olcsónak se mondható, de a kasznisok imádják, mert mire eljut az autó hozzájuk ez az a felület ami még heggeszthető marad.Nekem nagyon bevált a golfot is ezzel kentem le azon az egy két helyen ahol elkezdte enni a rozsda.
(szerencsére a golfnak azért combos az alvázvédelme
Ha ezzel megvagyakkor a lyukat bár erről jó lenne egy fotó, hogy lássuk még is hogyan alakult a szitu, egy kis öntapadós üvegszállal és a rá felvitt gittel oldhatod meg a leg jobban és szebben.
Ami rossz hír, hogy az a skoda amelyiknek az emelő nyilása kiszakad vagy megroggyan, annak a küszöbe cserés.
Tehát készülj fel rá, hogy legkésőbb tavasszal, ki kell cseréltetned a küszöböt, különben ketté törik alattad a kocsi, amit gondolom nem szeretnél.Renault power
-
rob210
nagyúr
A gyujtásuk van kicsit feljebbhúzva.
Illetve az alapjáraton emelnek.Valamint az sem mindegy hogy 4 vagy 5 sebességes váltóval van szerelve.
Tesznek motoradalékot a benzinhez, amitől még jobban pörög a motor.
Valamint vannak olyanok akik a favorit fúvókát teszik a karburátorba.
Szóval sok sok mindennen múlik ez, de szerintem ne akraj a kisöreggel nagyon szakítani, mert szétforgatod a hengerfejet.Az én favoritomnak 165Km/h volt a vége, de ehhez sok mindenen kellett piszkálni, mert amúgy nekem is 140-nél gyengült el a szerkezet.
Igaz semmit nem cseréltem ki a gyárihoz képest, csak amit lehetett azt a teljesítményre löttünk be.Aztán szépen mindent visszatettünk gyári értékre és vissza is nyertem a 10 literes fogyazstás helyett a 5.9-est.
Igaz ezért a kis fogyasztásért azzal fizettem, hogy 140Km/h át kábé 45-50 másodperc alatt érte el.De hát valamit valamiért.
Renault power
-
-
rob210
nagyúr
A skodák indítási trükkje.
Beül az ember a jó hideg autóba
Beteszi a sluszkulcsot gyujtást ad de nem indítózik!!!
Üresbe van a szekér, benyomja egyszer a gázpedált ezzel nyitsz a karburátoron egyet és a bent lévő benzin a hengerekbe csorog.
Ezután indítózol és az autó elsőre indulni fog.
Amikor az első pörgetést megcsinálja az önindító akkor megint gázpedál.
Ha már döcög a szekér akkor már okés a dolog de ezt a pumpálást meg kell csinálni.
Indítás nélkül is egy gáz meg indítás közben is egy gáz.
Legalábbis nekem ezt a sokdaszervizes autódoktorom mondta és bevált.
Ami fontos az elosztófedelet nézd át , mert ha bepárosodik egy hajszálrepedés vagy pontatlan illeszkedés miatt akkor az is lehet a probléma.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen