- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
ph A cég Fumo Shoppal való együttműködése révén született, háromféle külcsínnel gyártott eszköz Cherry MX Multipoint szériás kapcsolókkal jön.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz lostsoul #339 üzenetére
Szia.
Ezt nem teljesen értem amit írsz.
Az egyszer teljesen jó, hogy kiszedted a műszerfalat és kicserélted az izzókat.
Gondolom a kilóméter spirállal szenvedtél eleget, ha nem akkor majd a visszatételnél fogsz
De az áramot írányítod a centrálzárra?
Ennek mi köze a műszerfalhoz?
Én betettem a 4 motort az ajtókba összekötöttem a zár mechanizmussal és megkapta a biztosíték tábláról a maga 12voltocskáját, tökéletesen ment ráadásul nem terhelt be mást, és ha gond lett volna van biztosíték ami kicsattanjon.
Szóval nem tudom, de egy jótanács csak úgy köss be dolgokat a kocsiba, hogy teszel rá biztosítékot, vagy a biztosíték tábláról vedd le az áramot.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz lostsoul #341 üzenetére
Oké így már értem csak az én technológiám sokkal egyszerűbb.
Ehhez a bekötéshez sokat kell bontani.
Nekem 1 óra alatt bent volt a teljes rendszer, beállítottam a rudazatokat és minden klappolt is.De akkor sok sikert, használd egészséggel
No és köszöntelek a favoritosok táborában.(a szakaszos ablaktörlő beszerelése érdekel.?)
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz lostsoul #344 üzenetére
Az is rém egyszerű.
A gyujtás elosztó fedelet leveszed és vagy gumiragasztóval vagy sziloplasztal a peremet óvatosan vékonyan kinyomod. Ez meggátolja, hogy a felületi egyenetlenségek miatti illesztési különbségeknél beszivárogjon a pára.
Az a lényeg, hogy víztaszító hatású legyen, és ne ragasszon túl erősen, hogy oldható (szerelhető) maradjon.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz lostsoul #363 üzenetére
Nem lehet b-ele 100-asat tenni mert nem bírja a lámpatest.
A refivel meg az volt a baj, hogy a biztosíték táblában lévő rel ami a refit kapcsolja kilazult, vagy eloxidálódott.
Nekem is csinálta, megmozgattam a relét és jó volt.
A második ilyen esetnél kivettem beónoztam a lábait, hogy vastagabb legyen.
Betettem soha többé nem csinálta.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz lostsoul #370 üzenetére
Nézd az autó gyári könyve szerint az első lámpatestbe 55/60W-os izzók kellenek.
Inentől meg azt csinálsz az autóddal amit akarsz.
Csak majd egy kis poroltót tegyél bele, mert ha lesz egy elektromos tüzed a kocsiba, akkor csunyán kiég tűzoltó készülék hiányában.Lehet, hogy ez erős tulzás, de van egy pár tűzoltó ismerősöm, és az egyik állítása szerint volt már ilyen tüze, ami szabálytalan izzóhasználat miatt volt.
Túlmelegszenek a kábelek a kocsitestben a nagyobb áramfelvételtől, szépen összeégnek és egy jó fajta zárlattól, már csak a gyulékony anyagig kell eljutni, ami nem kevés van egy autóban.
Részemről izzó téma lezárva..Még annyi, hogy nekem 55/60W os izzók voltak a kocsiban mindíg és soha nem volt gond se a látással se a láthatósággal.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz lostsoul #372 üzenetére
Na szia.
Akkor kezdjük ott, hogy az ablaktörlő szakaszos működéséhez nem kell nagy munka.
Veszel egy intervalum kapcsolót és beteszed a biztosítéktábla üres helyére ahol egy kis fémdarab van.
Azt persze értelem szerűen kiveszed a relé helyéről.
Kész is az intervalum kapcsolós ablaktörlés.A másik az, hogy az ablaktörlő kar visszahúzó rugója, vagy üvegre feszítő rugója erős.
Azon kell állítani és nem lesz olyan hangos.
No meg az sem árt, ha jó méretű ablaktörlő lapátot raksz fel.Renault power
-
-
rob210
nagyúr
válasz lostsoul #384 üzenetére
Jó,ha tudsz valamit,nem minden vízveszteség hengerfej ''pakolás''. Én a golfnál most szenvedek a hűtőfolyadék elfolyással.Nállam pl. A fűtés radiátor lukadt ki.Ha fűtök szivárog a víz,ha nem fűtök nem szivárog.
Egyébként a favoritnál leginkább a fűtéscsapnál megy el a víz/tipushiba/.Ha hengerfejes a kocsid,akkor reggelente csúnyán füstöl,az olajad tejeskávészínű trutyis.A szelepfedélen a betöltő nyilás sapkája habos trutyis.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz lostsoul #394 üzenetére
Ha szembe állsz a motortérrel, akkor az akumlátor mellett található.
Ahol a fűtés berendezésed van.
Annak (ha szembe állsz a géppel) a bal oldalán található.
Egyébbként egyszerű két fekete vízcső megy bele.
Egy bovdenes vas kart látsz a csatlakozóhoz eszkábálva ez maga a fűtéscsap.
Renault power
-
semetka
őstag
válasz lostsoul #408 üzenetére
Kész a ledesítés.
A kesztyűtartóban 2 db fehér LED, hamutartóban 1 db fehér LED.
A venti kapcsolónál körbe világít meg a vészvillógó körül is kéken, 2-2 darab Leddel.
+ raktam be külső belső hőmérőt amit én ledesítettm kék színűvel.
Most este fotozóm le, utáána rakom fel pár képet.
Ami nem látvány, az annyi ,hogy ha rajtamarad a világítás és nyitom az ajtót akkor sípol.==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
-
rob210
nagyúr
válasz lostsoul #567 üzenetére
Melyik dob ilyen?
Ha az első akkor cseréld le, 6800.- egy dob és nem fog tönkremenni a motor.
Ha nincs megfelelő folytás, akkor elkezdi enni a motort és a teljesítményed is szarabb lesz, meg a fogyasztásod is.Nekem 10.000. lecserélték a láncot rajta.
Legalábbis azt hiszem a munkadíj annyi volt.
Mondjuk nekem olaj és szűrő csere valamint gyertya csere is akkor volt.
Szóval mindent egy kalap alatt.
32.000.- lett a vége de mint ha kicserélték volna alattam az autót.
Nem csörgött pöcre indult, csendes volt.
No és ment mint a barom.(aztán em széthajtani a kis öregeket)
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen