- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Netfone
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
WinstonWolf
senior tag
Szia!
Először is üdv a klubban
Másodszor:
reklamacio@partner.samsung.com az e-mail cím ahová az alábbi dokumentumokat kell beküldened:Telemax állásfoglalás a hibáról
Számla másolata a készülékről
Garanciajegy másolata a készülékről
Meg egy kedves hangú levél.Azt azonban nekem megsúgta valaki, hogy csak abban az esetben ad a Samsung méltányosságot, ha a kijelző belül van eltörve - ahogy nekem volt - amikor a külső üveg is eltörik az már tuti nem védhető. Nem tudom, hogy neked a külső üveg is eltört-e nem volt egyértelmű a leírásból.
Sajnálom, hogy más is megszívta
Amúgy meg én nem mondanám egyértelműen, hogy a Telemax "kö...ög" Ugyanis belegondolva Ők sem saját kútfőből mondják amit mondanak. Minden bizonnyal a Samsungnak van egy Szervíz policy-je, amibe ez nem fér bele. Ha meg a telemax kicserélné a törött kijelzőt garanciában, akkor a Samsung nem fizetné ki neki. Azt nem igazán várhatjuk el senkitől, hogy a saját zsebéből finanszírozza meg a Samsung esetlegesen gyártási hibás alkatrészeinek cseréjét. Én legalább is nem várom el.
Az S4 Active-om, ami beázott két csepp esőtől szó nélkül cserélte a Telemax. Pedig ott aztán mondhattak volna mindent, az elfelejtett USB dugótól, a mélytengeri búvárkodásig. Mégse tették, kicserélték. Szóval - ha mint a téma indítója kérhetném - Ne fikázzuk a Telemaxot ebben a topikban, köszönöm!
[ Szerkesztve ]
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
WinstonWolf
senior tag
Nézd, én nem tudom neked mennyi az ingerküszöböd, mennyit tudsz várni a készülékre. Ha megpróbálod a Samsung reklamációt 2 héttel számolj. Addig nem lesz készüléked. Ha csak belül van eltörve, és van időd, megpróbálnám a helyedben.
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
WinstonWolf
senior tag
Én is ezt az üzenetet kaptam... 2 hete
Más.
Mint ahogy írtam korábban kezd a történetnek kerekedni egy másik szála is. Ugyanis én úgy vettem a készüléket, hogy magyar garanciajegy, magyar értékesítési csomag, GSMLine-os számla 24 hó garancia. Ki hinne mást? Azonban a hidegzuhany ma ért:
"Tisztelt B. Gy.!
Kérésének megfelelően ezúton tanúsítjuk, hogy a GT-I9505 típusú, 3573*********** IMEI számú készüléket nyilvántartásunk szerint nem a Samsung Electronics Magyar Zrt. hozta forgalomba, ezért kérjük vegye fel a kapcsolatot a GSM Line Kft-vel ezügyben.
Felhívjuk figyelmét, hogy társaságunk márkavédelmi okokból egy éven belül díjmentesen javítja a termékét, abban az esetben, ha a javítást egyéb tényező, pl. nem rendeltetésszerű használat stb. nem zárja ki.
A 24 hónap jótállást azonban a fentiek miatt nem tudjuk biztosítani Önnek."Azaz jelen pillanatban úgy fest, hogy a GSM Line Kft trükközik a magyar garanciajegyekkel, és fabatkát sem ér a náluk gyári garanciával vásárolt készülék garanciája. Nem utolsó sorban gusztustalan módon drágábban is adja a "magyar garanciális" készülékeket...
Felkerestem az eladót, aki közvetlenül a GSM Line Kft-től vette a készüléket, és roppantul segítőkész volt, amit ezúton is nagyon köszönök neki! Mivel Ő is abban a tudatban vásárolta meg a készüléket, hogy arra 24 hónap Samsung garancia van, ezért kérdőre fogja vonni a GSM Line Kft-t, hogy ilyenkor mi a helyzet?
Egyelőre szkeptikus vagyok. Meglátjuk mi lesz az ügyből, de ha így marad, akkor azt hiszem jobban jár mindenki, ha magyar garanciális készülék vásárlásával messzire elkerüli a GSM Line Kft-t!!!
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
WinstonWolf
senior tag
Nem szeretnélek elkeseríteni, de simán be tudtam regisztrálni a készüléket a mysamsung.com-ra, és meg is kaptam a garanciahosszabbításról a papírt, sőt elvben a házhozjövős garancia is működött addig, amíg a készülék nem került el a Samsung-hoz a repedt kijelző elbírálása miatt.
Ők mondták meg, hogy ez a készülék bizony valami szürkeimportos forrásból származik, és nincs rá 24 hónap garancia, csak 12, az is méltányosságból...
Ezek után szavam sincs a Samsungra, még a kijelzőmet is kicserélték...
De ettől függetlenül szinte 100%, hogy a tieddel minden rendben van.
Üdv.
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Spórolós topik
- BestBuy topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- No Rest for the Wicked
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...