Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kelzsoca

    félisten

    válasz szoszo1973 #1146 üzenetére

    Itt mit is írtál?

    Amikor megvettem a 3. napon visszavittem az ominózus wifi hibával. A boltban ugye kipróbáltuk, hogy megmutassam a hibajelenséget. Több mint fél óra után is minden rendben volt, you-tube-ot néztünk, speedtest-et nyomtuk és full jó volt minden, ezért azt mondták, hogy nem tudják kicserélni.
    Elfogadtam a helyzetet, de otthon továbbra sem ment.
    Vettem egy komolyabb tp-link routert, ezzel már ment mindig rendesen.

    Aláhúztam a lényeget.

    Mondhatom más példával is:

    Vásárolok egy új telefont, de a régi telefonom tokjába nem tudom beletenni, pedig a tokot drágán vettem, most vigyem vissza a telefont, mert a tokba nem fér be, vagy cseréljek tokot, mert ez ezzel jár.
    Lecserélted a routert, és jó lett a wifi.

    A különböző romok cserélgetése esetén nem tudom miért változott meg a wifi viselkedése Nálad.

    Amennyiben úgy érzed, hogy az eszköz nem megfelelő számodra, vidd vissza a WayteQ-hez, cseréltesd ki, vagy kérd vissza a készülék árát, ekkor kapsz egy csereutalványt, és a boltban ahol vetted levásárolod az árát, vagy visszafizetik a vételárat.

    ui:

    Pl: Azt írod, hogy a wifi problémákat a helytelenül beállított routerek okozták. És ez nem igaz. Ha visszaolvasol szó sincs ilyenről.

    Azt írtam az is okozhatja, de még 1001 más dolog is, ami a routerrel is lehet kapcsolatban.
    A szervizben pedig kimérik-bevizsgálják a gépet, tehát olyan nincs hogy nem tudnak vele mit kezdeni. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák