- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Hehe, lehet vasalni a garipapírt . Szimpatikus húzás amúgy a vízállóság, lassan az sgs2-mnek kéne egy utód lassacskán, viszont a nem-cserélhető akksijukat tartsák meg .
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz szupermacs #53 üzenetére
A gond inkább a szoftveres inkompatibilitásokkal van, lusta voltam 2.3.6-óta frissíteni, így pár dolog nem is települ rá - pl a sony fényképezőm remote appjából is úgy kellett levadásznom egy korábbi telepítőt. Ezenkívül a felbontása kevés, kifolyik a szemem, ha sokáig olvasom, ill a GPS baromi lassan talál jelet - ez is lehet vmi szoftveres bénázás, mindenesetre mielőtt cserére adnám a fejem, tuti felteszek egy új rendszert.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
mrThomi
addikt
válasz bulikavagyok #41 üzenetére
csak a nyomas meg a hideg miatt gondoltam
-
válasz szupermacs #56 üzenetére
Igen, azt hiszem elszántam magam a 4.1.2-es frissítésre Újabb sajnos nincs
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz szupermacs #58 üzenetére
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
kaylac1990
csendes tag
Abban biztos vagyok, hogy nagyot léptek idén előre! Kíváncsi leszek az eladásokra!
Ebben a kategóriában meg kár azon morfondírozni, hogy milyen amoled hibák vannak, mert semmi nem jelentkezik. S6 edge készüléket max fényerőn már 1 éve használom és semmi hibája sincs.
Illetve ide kötném a garancia problémát! A többi gyártó meg sem közelíti a Samsung garancia ügyintézést. Nem is értettem a gondolatmenetet, hogy ha beázik, akkor miért keresnék a user hibázását. Egyszerűen cserélik. De ha egy gorilla glass 5 üveggel védett prémium telefonon ormótlan karcok és törések vannak, akkor értelemszerű, ha a gyártó megvizsgálja a dolgot! Soha nem kellett samsung készüléket bevinnem garanciába. 3 ismerősöm volt, aki igen és mind 3 esetben 5 napon belül megtörtént a csere, vagy a javíttatás. Ellenben 2 Sony készüléket már bevittem, egy sp-t és egy z-t. Mindkettőben alaplap hiba volt, amit gyártási hibaként könyveltek el. 2 hétbe tellett ezt megállapítani. Ja és csere készüléknek valami ótvar béna telefont adtak.
Ezek az én tapasztalataim!Nokia N8, Samsung Galaxy S3, Sony Xperia Z, Samsung Galaxy S5, Galaxy S6 Edge 128 GB
-
Enci1983
senior tag
Sony Xperia Z3 volt a világ első vízalatti kicsomagolása ha nem tévedek. De ez sem volt rossz. A fényerő rekordot meg nem értem, de látom többen utaltak az Xperia P mobilra.
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal.
-
TestamentDNR
aktív tag
válasz Dare2Live #23 üzenetére
Baratom S3-anak kijelzoje asztalon tartva egyszer csak elrepedt. Nem akartak garanciaban cserelni. 1 honapos levelezes, fogyasztovedelemmel, ugyveddel fenyegetes utan nyert, es becsereltek neki uj telefonra. Baratnojenek S4-e detto magatol repesztett kijelzot, megint vegignyomtak ezt, nyertek. Eroszakosnak kell lenni sajnos!
-
Matada2.3
veterán
Az amerikai T-sek nagyon elmebetegek, ahogy a vezetőjük is.. Az meg, hogy skálázzák a fényerejét a panelnek, csak jobban be fog égni.
Finn the human
-
balgab84
aktív tag
Inkabb lg g5, igaz nem amoled, de szep kijelzo van benne.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kaylac1990 #60 üzenetére
"Nem is értettem a gondolatmenetet, hogy ha beázik, akkor miért keresnék a user hibázását. Egyszerűen cserélik."
Dehogy cserélik. Elhajtanak a búsba.
Uez a kijlző töltésnél/melegedik és bereped. ott is elhajtanak búsba. Ennyit a hude jó samsung gariról.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz TestamentDNR #63 üzenetére
"Baratom S3-anak kijelzoje asztalon tartva egyszer csak elrepedt. Nem akartak garanciaban cserelni. 1 honapos levelezes, fogyasztovedelemmel, ugyveddel fenyegetes utan nyert, es becsereltek neki uj telefonra. Baratnojenek S4-e detto magatol repesztett kijelzot, megint vegignyomtak ezt, nyertek."
topikja is van.
[link]don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Dare2Live #67 üzenetére
Ez a hozzáállás nem másnak köszönhető, mint nekünk, akik annak örülnek ha sikerül a gyártót, forgalmazót jól átverni.
Nem egy történetem van az ismerősi körben ahol sikerült nem garanciális hibát ingyenesen javittatni.Ez azért nem kevés összegbe kerül a Samsungnak is, persze hogy bekeményít.
De ha te lennél a szervizes, elhinnéd az "egyszer csak elpattant az üveg, pedig rá sem néztem " típusú bejelentéseket?
Persze, egy széria hibát illik elismerni, de azért minden sérelmet rátolni a gyártóra nem lenne szerencsés.[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
atikó
őstag
milyen érdekes, hogy mindig ugyan az a téma, mindig ezt a mocsok márkát kell isteníteni, hogy milyen jó a kijelző számalmas.
A lényeg hogy 40% esett az eladása, hála égnek!
-
atikó
őstag
válasz Quasi_modo #71 üzenetére
azt elismerem hogy jó a marketingje, de semmi másban nem jó, semmi újat (korszakalkotó) nincs anno s2 és s3 között volt különbség mind kívül és belül de azóta szinte semmi, sok az agymosott, úúúú áááá jaj de jó, de igazából nem látja a fától az erdőt!
nem hiába szűkíti a a telefon széles kínálatát, szépen kivezeti az alsó és a közép kategóriát és csak a felső közép és full felsőre koncentrál, ez is azt bizonyítja hogy nem megy jól a szekér! (hála az égnek!)egyébként ha ennyire szuper nagy márka akkor csak és kizárólag a saját processzorait használná, de nem igazán teszi ezt, főleg a felsőkategóriába nem, vajon miért!
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
"Ez a hozzáállás nem másnak köszönhető, mint nekünk, akik annak örülnek ha sikerül a gyártót, forgalmazót jól átverni."
uristen ilyennel takarózni. Akkor ha holnap az általad megvásárolt és gari idő alatt tönkrement termék legyen az mobil/autó/hdd/ssd visszadobja gyártó vmi kamuindokkal akkor az normális sööööt nemhogy normális de nekünk köszönhető.? muhaha
"De ha te lennél a szervizes, elhinnéd az "egyszer csak elpattant az üveg, pedig rá sem néztem " típusú bejelentéseket?"
Ez nem hit kérdése. És mellesleg ha egyik hétről a másikra amikor a hibás széria forgalomba került hirtelen sokszorosára nő az ilyen esetek száma az mindenesetre gyanus lenne, gyártási hibára utalna.
De ugyanilyen eset volt amikor a galaxy s GPS antennája volt kontaktos. Ahogy kivetted újonnan a dobozából már az volt, de ha nem is a szar konstrukció miatt elöbb/utobb legtöbb az lett.
Samsung meg elhajtott és sztük normális, hogy max mezőn 5perc után talál műholdat. Aztán rájöttünk a hibára, hogy az antenna nem érintkezik és kis papir/cellux megoldotta a problémát...Miközben ezek ugye ~200.000Fts eszközök, egy S7/S7 Edge 250.000/280.000Ftn nyit. Azért had ne legyen már normális ha töltéstől bereped a kijelző és Samsung elnézést kérve cserélje az ilyet... jah nem, szarik bele.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
atikó
őstag
válasz Dare2Live #75 üzenetére
nyugi, nagyon sok dologban bakizik a csamcsung, csak ezeket igyekszik jól eltusolni, mint amikor fizetett hogy a HTC-t fikázzák, illetve 2013-ban 8 tévé családját kitiltották Amerikából és ezek a felső kategóriák voltak, nap estig sorolhatnám, hogy milyen mocskolódást művel ez a márka.
memória gyártásban, elismerem, jól haladnak de ennyi, sokan istenítik a tévéjüket, de szerintem nem szép a képük, a japánok bezzeg nyomják a fejlesztéseket mint ők a memóriájukat! -
Sza_Sa
senior tag
válasz Dare2Live #75 üzenetére
Nem olyan dologról van szó, ami egyértelműen bizonyítható, pro és kontra.
Mas: most is benne vagyok egy prémium áras szárítógép garis ügymenetében, simán megy minden, persze a hiba egyértelműen a gyártó baklövése.
Tab S10.5 első vásárlásnál a keretén sérülés volt, azonnal rohantam vissza az üzletbe kicseréltetni, persze elhajtottak, mint a magzatvizet, mert biztos én törtem össze. Pár óra és néhány Samsunggal való levélváltás után még is cserélték, a Samsung kérésére. Akkor mondta az eladó srác, hogy ne tudjam meg, miket visznek vissza reklamációban.Én megúsztam, de ilyen hibákat nehéz lenyeletni a gyártókkal, ha nekem se jön össze, biztos morcos lettem volna. De ez egy szürke zóna, nem lehet és nem is lesz mindenkinek igaza.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
joey04
titán
A cikk nem említi, hogy ez lett volna a világon az első... A videót nem néztem, ha abban említik sorry.
A fényerő rekordot a displaymate és a MA is úgy írta, hogy ők még nem mértek magasabbat. A MA-nál a P idejében még biztos nem mértek, de a displaymate sem hazudik szerintem. plusz ugyebár a P-nél egy rakás kaki lett a képminőség full fényerőn, itt meg nem, mégis alig marad el.[ Szerkesztve ]
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
-
Fejvadi
nagyúr
Ha víz alatt csomagolják, akkor vized telefonokat küldenek.
-
szigetipk
csendes tag
Akkor ez a kijelző most nyomás érzékelős vagy nem?
-
nagyúr
-
F_Gergely
őstag
Ez azért nem életszerű, mert a készülék szabvány szerint vizálló. Tehát miylen körülmény kell ahhoz hogy ne legyen vizálló? Sony készülékek esetén azért vonták meg a garit mikor beázott, mert ráfogták a felhasználóra hogy nem voltak a csatlakozónyilások bedugva a gumi bizbasszal ami vizzáróvá teszi.
Samsung esetében ilyen nincs! Tehát az kizárható hogy a felhasználó valamit rosszul csinált. Ha megvonják a garit, kell kérni egy bevizsgálást, és ha ott nem vizzáró a készülék szvsz cserélniük kell.
Egyébként ez olyan, hogy ha valamit vizállóként reklámozol, és egy szabvány minősítésnek megfelel, akkor nem mondhatod azt hogy beázott de a user hibája. Mert nem ázhat be! Egyébként a samu garanciáztatásával nem hinném hogy gond lenne, eddig sem volt. A sony szervize meg a concord ami már a motorola idejében is egy sz@r sufni bazár volt, ócska igénytelen és kritikán aluli "szervizzel" tehát semmi újdonság nem volt abban hogy vonják a garikat a beázott telefonokról, motorola készülékektől is vonták meg sorban, mert egyszerűbb volt mint javítani. -
szupermacs
veterán
válasz F_Gergely #84 üzenetére
Barátnőm Z telefonján a csatifül alatti kis vacak elpirosodott úgy, hogy sose érte víz. Egyszer csak piros lett. (Ami azt jelzi, hogy víz érte a belsejét.) A Sonynál valamit nagyon rosszul csináltak.
Gondolom itt is azért nem lehet rá gari, mert még biztos nagyon kezdeti dolog a vízálló besorolás és nem akarnak beleesni abba a hibába, hogy boldog-boldogtalan majd a söröskorsóban lévő telefonról posztolgat képeket FB-n és majd viszik vissza a telefont, mert nem bírta a sört. Ilyen van, nem egy ismerősnél láttam ilyen retardált dolgot. Mindenbe bele fogják tenni ami folyékony, nem csak vízbe. Szerintem el akarják kerülni a ilyesmit.
De tényleg nem értem, hogy akinek van 300 rongya telóra és nagyon fontos neki, hogy búvárkodás közben telefonáljon, akkor biztos lesz még pár tízes, amivel megköti rá a biztosítást.
Vagy ha megvan a vízálló szabvány, de gari nincs rá ilyen irányban, akkor gondolom lehet menni fogyasztóvédelemhez, vagy perelni a céget tömegesen, ha mindenkinek ilyen fontos ez.Megjelenik egy vízálló telefon és hirtelen már mindenki víz alá akarja nyomni azt a szerencsétlen műanyag darabot. Sose fogom megérteni az embereket.
-
F_Gergely
őstag
válasz szupermacs #85 üzenetére
egyébként ez az infó honnan van hogy a samu nem vállal garanciát a beázásra? Ha valóban így lenne nem hiszem hogy reklámozná hogy vizálló, hiszen akkor maga a gyártó sem garantálná azt hogy vizálló.
-
nagyúr
-
MartOOn
addikt
Nekem annyira kell a vizallosag, hogy ha szakad az eso es xarra azok telo meg a zsebemben akkor ne legyen baja. Vagy ha doglok a kadban es pára van nyugodtan nyomkodhassam ott is. Nem akarok buvarkodni vele de ha nyaralaskor elmegyek csonakazni vagy jetskizni azert a fröccsenő vizet birja ki. Kb ilyen szinten legyen vizallo. Ennek van értelme.
HTC G1 > Spica > Milestone > SE X10 Mini > HTC Hero > ZTE Blade > DELL Streak 5 > SGS2 > HTC Desire > SGS3 > Nexus4 > SGS4 > Nexus5 > OnePlus One > SGS5 > OnePlus 2 > LG G4 > SGS7E
-
FIREBLADE78
addikt
Ha 2 méter mélyre ugrok bele,akkor nem bírja ki a telefon? Nem értem ezt az egészet
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Kasya
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #91 üzenetére
-
Keem1
addikt
Gyerekek, feleslegesen túráztatjátok magatokat. IP68 védettsége van, ez egy ipari szabvány. Ez nem holmi puszira adott jel, a készülék megadott mélységig vízálló, NEM FOG beázni. Beázásra nincs garancia, de logikus. Ha beázott, más baj történt (szétszedted), különben nem ázik be, tehát nem is lehetne beázásról beszélni.
Ha közületek bárki egy ipari szabványt megkérdőjelez, tegye azt a többivel is a mindennapi életben. Ne fogjon meg szigetelt vezetéket, mert megrázza. Ne álljon a mikróhoz, mert kijön belőle a 2,4 GHz-es mikrohullám. Ugye, hogy az említett példák életszerűtlenek? Ugyanígy az is az, ha egy IP68 minősítést szerzett eszköz minősítését hétköznapi emberként bírálnátok felül. Nálatok a témában sokkal szakképzettebbek adták rá a plecsnit. -
nagyúr
"IP68 védettsége van, ez egy ipari szabvány. Ez nem holmi puszira adott jel, a készülék megadott mélységig vízálló, NEM FOG beázni."
Az a helyzet, hogy a garancia ezt pont nem garantálja - legfeljebb a biztosítás.
"Ha közületek bárki egy ipari szabványt megkérdőjelez, tegye azt a többivel is a mindennapi életben. "
Nem a szabványt kell megkérdőjelezni, az rendben van. Ami nincs, az az, hogy a tesztelés körülményeit nem kommunikálják. A Sony Z is IP68 volt, csak elfelejtették kiemelni, hogy a klóros, sós víz árt a telefonnak, így ettől beázik. Ergo amit csinálnak a gyártók az annyi, hogy a minősítéshez szükséges minimum követelményeket teljesítik, úgymnond átrugdossák a terméküket a procedúrán.
Ipari körülmények között ezért fejek hullanának, de egy telefonnál simán azt mondják, hogy ez az eset nem tartozik a garancia hatálya alá.
"Ugyanígy az is az, ha egy IP68 minősítést szerzett eszköz minősítését hétköznapi emberként bírálnátok felül. Nálatok a témában sokkal szakképzettebbek adták rá a plecsnit."
Viszont átlagfelhasználók telefonjai kerültek kukába a garancia érvényesítésének visszautasítása végett. Továbbra sem a szabvánnyal van a gond.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Tippmix
- BestBuy topik
- Villanyszerelés
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autóhifi
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen