Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
janeszgol
félisten
válasz Dare2Live #29 üzenetére
Anno nálam pont ezért esett ki előfizuban az S4, mert púposodik az akksi, amely szétfeszíti a kijelzőt. Gariban persze nem cserélik. Ha jól tudom, ez volt az egyetlen komoly bakija a Samsungnak. (A tömegtermelésből fakadó hibás darabokat leszámítva.)
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
nagyúr
válasz Dare2Live #32 üzenetére
Nem, nem minden vízben és körülmények között tesztelnek. Ez a minősítés kiadásának lehet hiányossága, hogy nem elég erős a követelmény, de például a Sony Z5-nél külön kiemelik, hogy milyen körülmények között értendő: “You should not put the device completely underwater or expose it to seawater, salt water, chlorinated water or liquids such as drinks. Abuse and improper use of device will invalidate warranty.”
Ez legalább valamiféle kommunikáció, de ennek ellenére nem tisztázzák sosem a tesztelési körülményeket sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
TestamentDNR
aktív tag
válasz Dare2Live #23 üzenetére
Baratom S3-anak kijelzoje asztalon tartva egyszer csak elrepedt. Nem akartak garanciaban cserelni. 1 honapos levelezes, fogyasztovedelemmel, ugyveddel fenyegetes utan nyert, es becsereltek neki uj telefonra. Baratnojenek S4-e detto magatol repesztett kijelzot, megint vegignyomtak ezt, nyertek. Eroszakosnak kell lenni sajnos!
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Dare2Live #67 üzenetére
Ez a hozzáállás nem másnak köszönhető, mint nekünk, akik annak örülnek ha sikerül a gyártót, forgalmazót jól átverni.
Nem egy történetem van az ismerősi körben ahol sikerült nem garanciális hibát ingyenesen javittatni.Ez azért nem kevés összegbe kerül a Samsungnak is, persze hogy bekeményít.
De ha te lennél a szervizes, elhinnéd az "egyszer csak elpattant az üveg, pedig rá sem néztem " típusú bejelentéseket?
Persze, egy széria hibát illik elismerni, de azért minden sérelmet rátolni a gyártóra nem lenne szerencsés.[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
atikó
őstag
válasz Dare2Live #75 üzenetére
nyugi, nagyon sok dologban bakizik a csamcsung, csak ezeket igyekszik jól eltusolni, mint amikor fizetett hogy a HTC-t fikázzák, illetve 2013-ban 8 tévé családját kitiltották Amerikából és ezek a felső kategóriák voltak, nap estig sorolhatnám, hogy milyen mocskolódást művel ez a márka.
memória gyártásban, elismerem, jól haladnak de ennyi, sokan istenítik a tévéjüket, de szerintem nem szép a képük, a japánok bezzeg nyomják a fejlesztéseket mint ők a memóriájukat! -
Sza_Sa
senior tag
válasz Dare2Live #75 üzenetére
Nem olyan dologról van szó, ami egyértelműen bizonyítható, pro és kontra.
Mas: most is benne vagyok egy prémium áras szárítógép garis ügymenetében, simán megy minden, persze a hiba egyértelműen a gyártó baklövése.
Tab S10.5 első vásárlásnál a keretén sérülés volt, azonnal rohantam vissza az üzletbe kicseréltetni, persze elhajtottak, mint a magzatvizet, mert biztos én törtem össze. Pár óra és néhány Samsunggal való levélváltás után még is cserélték, a Samsung kérésére. Akkor mondta az eladó srác, hogy ne tudjam meg, miket visznek vissza reklamációban.Én megúsztam, de ilyen hibákat nehéz lenyeletni a gyártókkal, ha nekem se jön össze, biztos morcos lettem volna. De ez egy szürke zóna, nem lehet és nem is lesz mindenkinek igaza.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest