- Mobil flották
- Magisk
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Yettel topik
- Redmi Buds 5 és Buds 5 Pro - feláron vagy féláron?
Hirdetés
-
Ismét elhalasztották a Life by You korai kiadásának megjelenését
gp Jövő hónapban indult volna az early access, jelenleg azonban nem tudni hogy mikor debütál a játék.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
ph Az MI-s képességekkel felvértezett újdonság 20 százalékkal jobb fénysűrűséget produkál az egész képátlón átívelve, mint a PG27AQDM.
-
Mobilarena
-= Sony Xperia Z3 Compact =-
Új hozzászólás Aktív témák
-
Quasi_modo
nagyúr
válasz foldipeti #8536 üzenetére
Lassan 1 napja a rizsben van a telom
Az semmi. Majd ha egy hónap után is gond van akkor kell kezdeni aggódni. Sokszor leírtam de akkor még egyszer: annak idején a Samsungom 3 hónapot pihent szétszedve (!) radiátoron mire magához tért. Egyébként a magam részéről a rizsezést hülyeségnek tartom. A levegőből sokkal több nedvességet összeszed mint a mobilból. De legalább összekoszolja.valami
-
taxy88
aktív tag
válasz foldipeti #8550 üzenetére
d) A javítás helyéről:
Az 1 év Akciós árú és 1 év AS garanciás termékeknél a jótállási (és szavatossági) igény üzletünkben 1203 Budapest, Kossuth Lajos utca 89.-ben érvényesíthető nyitvatartási időben, hétfőtől - péntekig 10h-17h-ig. ...Sajnos mivel nem a hivatalos hazai sony forgalmazótól veszik a telefont, így nincs is rá a cordonnál garancia.
Egy próbát megér, de valószínű nem fognak veled foglalkozni, ha csak nem vagy kicsit is rámenősebb.
[ Szerkesztve ]
-
foldipeti
csendes tag
válasz foldipeti #8514 üzenetére
Üdvözletem ismét! Június 6-án írtam ide (#8514), hogy beázott a telefonom amit tegnap végre visszakaptam.
66 nappal ezelőtt június 8-án leadtam (Ujmobilok.hu) imádott telefonomat beázás miatt. Mondták, hogy hívnak ha megtudnak róla valamit. Csak vártam és vártam, mondom akkor felhívom én őket, mire mondták, hogy szakértői véleményre vár (ilyenkor már 3 hét telt el). Még mindig csak vártam, de azért heti 1-2-szer azért betelefonáltam, hogy mi a helyzet a készülékkel: "Szakértői véleményre vár"... kezdtem már aggódni kicsit, hogy mi a tosz lehet már ennyi ideig..
Július 22-én ugyan úgy telefonáltam mire ugyan azt mondták... DE! 3 perc múlva csörgött a telefon, hogy elérték a szerviz vezetőjét akivel kiderítették, hogy a Sony elismerte a saját hibáját (Hát még jó hogy basszus, be volt csukva az összes retesz eddig nem volt baj ha vízben volt) és kicserélik a belsejét szóval a jövőhéten átvehető a telefon, hívnak ha megérkezik. Türelmesen vártam, 2 hét után megint rájuk csörögtem és nem tudtak semmit se mondani róla.
Aztán hétfőn ismét telefonáltam ahol 15 percnyi várakozás és szervizzel pletykálás után végül voltak szívesek és elmentek a telefonért amit kedden több, mint 2 hónap várakozás után visszakaptam a telefonomat egy teljesen új belső panellel..
Tehát vízbe ezek után már nem fogom rakni, a garim 2 hónappal meg lett hosszabbítva és végre újra tudom használni ezt a csoda kütyütAkit nem érdekel annak bocsi, de gondoltam elmesélem a kis "kalandomat"
[ Szerkesztve ]
-
Dudikoff.
csendes tag
válasz foldipeti #10806 üzenetére
Ez a 66 nap durva, valami olyan rémlik, hogy 30 napon belül kell cselekedniük, én tuti anyáztam volna egyet! De legalább pozitív a végkifejlet.
Én se sokat fürösztöttem még, leginkább az zavar, hogy fél óráig recseg a hangszóró! De elmegy a picsába a sony, ha a reklámot kimondottan a vízállóságra építik, akkor oldják is meg! De ahogy tapasztalom, legalább csereberélik a telefont beázásnál. Nyeljék is be! Már bőven sok Z generáció volt, hogy legyen tapasztalatuk..., vagy mégsem?😃
-
veterán
válasz foldipeti #10806 üzenetére
Köszi az infót!
A leírás legnagyobb tanulsága, hogy a webshop mobilos cégekhez nem szabad garba leadni a készüléket. A sztori leírása alapján jó eséllyel megtippelhető hogy az első másfél hónapban semmit sem csináltak a szerviz ügyintézés érdekében. Ugyanezt kb 1.5 hét alatt le tudtad volna futtatni a Cordonnál.
Hányszor leírták a fórumban, benne az összefoglalóban is hogy vidd közvetlenül a Sony szervizbe és hagyd ki a neked eladó céget. Ez most ennek iskolapéldája volt.
Mindent összevetve örülök hogy végül megjavították a telefonod és újra z3c boldog felhasználó lehetsz!Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
Új hozzászólás Aktív témák
Légy szíves először a Téma Összefoglalót olvasd el, hátha a kérdésedre már abban megtalálod a választ!
Boldog Karácsonyt minden Z5C tulajnak!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen