Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz foldipeti #10806 üzenetére

    Köszi az infót!

    A leírás legnagyobb tanulsága, hogy a webshop mobilos cégekhez nem szabad garba leadni a készüléket. A sztori leírása alapján jó eséllyel megtippelhető hogy az első másfél hónapban semmit sem csináltak a szerviz ügyintézés érdekében. Ugyanezt kb 1.5 hét alatt le tudtad volna futtatni a Cordonnál. :(((
    Hányszor leírták a fórumban, benne az összefoglalóban is hogy vidd közvetlenül a Sony szervizbe és hagyd ki a neked eladó céget. Ez most ennek iskolapéldája volt.
    Mindent összevetve örülök hogy végül megjavították a telefonod és újra z3c boldog felhasználó lehetsz!

    Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

Új hozzászólás Aktív témák