Új hozzászólás Aktív témák

  • Andor246

    tag

    válasz NomAd_82 #2947 üzenetére

    Szia. Nekünk is volt problémánk az xperia p-vel töltéssel volt gond meg az átlátszó sáv elkezdett buborékosodni valamint 3 pixel hibája volt.El lett küldve a cordonnak majd visszaküldték egy új kábellel hogy az volt a baja se átlátszósáv csere se kijelzőcsere. A jegyzőkönyvben ìrták hogy 3 pixelhiba alatt nem cserélik a kijelzőt. Felhìvtuk a cordont hogy ez nem lesz ìgy jó erre azt mondták ők nem is tudtak a kijelző hibájáról ( de a jegyzőkönyvbe beleírták ). Annyit mondtak küldjük vissza megnézik újra. Hozzáteszem elég bunkó stilusba. 3 hét után megjött újfent (mert azt elfelejtettem írni első alkalommal is 3 hétbe tellett hogy adjanak egy másik kábelt) és már ott megfeneklett a dolog hogy a tmobilnál a srac nem tudta a simfedelet becsukni mert rosszul rakták össze a telót. De át se lett volna véve a teló mert a kijelző egyadta karc volt pedig patika állapotban lett leadva. És az volt írva hogy kicserélték a kijelzőt. Na teló vissza a cordonnak immár harmadszor. Itt telt be a pohár és felvettük a kapcsolatot a SONYval. Megnyugtató választ adtak ha következőleg sem lesz jó a telefon vegyük át és onnan ők maguk intézkednek és kivizsgálják a dolgot. A telefon ugyancsak 3 hetre rá kb. megjött és minő véletlen minden jó volt rajta. Persze a jegyzőkönyvben meg volt említve hogy a kijelzőt saját költségükre cserélték meg blablabla. Tanulság hogy ha bármi gond van fel kell venni a kapcsolatot a SONYval nekünk bevált.

Új hozzászólás Aktív témák